Staša

988 86 13
                                    

Prva intervjuisana osoba je Staša (@InacheeeMirror). Ima 14 godina i živi u Bosni. Wattpad je napravila 11. oktobra 2013. godine. Piše 7 priča; Autumn (Zayn Malik fanfiction)-završena priča, Alone (Zayn Malik fanfiction), Hate you, love you (Larry fanfiction), Poslednji ples, Prince Charming (Zayn Malik fanfiction), Privilage (Louis Tomlinson fanfiction), The devil was once an Angel/The Hell Games (Zayn Malik fanfiction).

Intervju:

Pitanje: Šta te navelo da napraviš wattpad?

Odgovor: Hah, wattpad sam napravila jako brzo nakon Kerime, a pravi razlog je vjerojatno taj što wattpad pruža bolju i sigurniju šansu uspjeha od facebooka i ostaloga.

Pitanje: Kada si počela da pišeš?

Odgovor: Ono, uzmimo da mi je mama pisala sastave do 5 razreda, u 6 sam polako hvatala osnove, u 7 sam brljala dok sada imam neke temelje i polako učim još.

Pitanje: Koja je prva knjiga koju si pročitala?

Odgovor: Prva zahtjevnija knjiga je bila Dnevnik Ane Frank i definitivno sam tada shvatila pojam književnosti.

Pitanje: Ko je tvoj uzor?

Odgovor: Moj uzor je, ne znam, nemam nekog uzora u pisanju no ako moram birati onda biram Michel Moran i John Greena.

Pitanje: Kako najlakše dobijaš inspiraciju za pisanje?

Odgovor: Inspriaciju kako sam puno puta spomenula dobijam stalno. Od mirisa, ukusa, boja, riječi, dodira, dijelova dana, pjesama, filmova, slika ponekad i videa.

Pitanje: Imaš li neki savjet za druge pisce?

Odgovor: Savjetujem da pišu neprestajno i da se nikada ne odlučuju na varijantu čekam-da-me-mole-za_nastavke.

Pitanje: Kakvu muziku najčešće slušaš?

Odgovor: Slušam pop.

Pitanje: Kakve knjige voliš da čitaš?

Odgovor: Ustvari, čitam sve, i tu jedino nisam izbirljiva.

Pitanje: Ako bi mogla provesti ostatak života sa jednom poznatom ličnošću, ko bi to bio i zašto?

Odgovor: Zayn. Sigurno i definitivno Zayn. Znam kako ovo zvuči no ako će me netko optužiti da nisam directioner hah, pa prihvatam to. Iskreno, najiskrenije bih jedan dan prije provela nasamo sa Zayn'om nego sa svima njima. Zašto? Zato što je Zayn meni nešto nedefinirano, tako ga volim i u stanju sam uraditi lude stvari za njega, pa taj bih dan iskoristila čitajući mu pisma, slikajući se i pokušavajući ostati najbolja uspomena.

Pitanje: Koja je tvoja životna želja?

Odgovor: Željela bih upoznati Zayn'a, odnosno, htjela bih da on osjeća minijaturni dio mojih osjećaja.

Pitanje: Da li misliš da će se nekada snimiti film po nekoj tvojoj priči?

Odgovor: Mislim da je to nemoguće jer prvenstveno ne pišem sa Harryem, a onda, nisam dovoljno dobra za tako nešto no ako bi postojala šansa, prihvatila bih ju i odabrala bih alone.

_____________________________________

Hvala Staši na ovom intervjuu. Nadam se da vam se sviđa.

Recite mi koga želite još da intervjuišem. I kakva pitanja želite da postavljam. Slobodno recite ako imate neki prijedlog.

Intervju sa wattpad autorimaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin