Belma

237 33 4
                                    

Četrnaesta intervjuisana osoba je Belma. Ona ima 16 godina i živi u BiH i završila je drugi razred gimnazije.

Trenutno piše tri priče; Can't remember to forget you, Odavde do zvijezda, Mine for the summer. A svoje kritičko mišljenje iznosi u Ono što me nervira.

Preporučujem vam da pročitate Odavzde do zvijezda. Prelijepa priča i nije ff.

Intervju:

Šta te navelo da napraviš wattpad?

Pa prije sam tu čitala priče a i pisala sam za sebe. No, željela sam da i drugi vide moja 'djela', da dobijem savjete i popravim se. Wattpad se činio kao idealno rješenje.

Ko je tvoj uzor?

Mislim da ga nemam. Postoji mnogo osoba čiji rad cijenim, no ni što se tiče pisanja ni u privatnom životu nemam nekog uzora. Više sam 'na svoju ruku' hah.

Imaš li neki savjet za druge pisce?

Mislim da je najbitnije da ne odustaju olako od priče. Svi trebamo pisati prvenstveno za sebe pa onda i za druge.

Kakve knjige voliš da čitaš?

Privuku me one sa lijepim koricama haha. No, volim nešto avanturističko možda i pomalo kriminalno. Što se tiče wattpada, ima tu svašta. Većinom fanfikcije no i tu volim krimi dijelove.

Čime bi voljela da se baviš kada odrasteš?

Ovim što ti radiš hahah. Novinarski posao bi bio idealan no možda bih se više bazirala na televiziju odnosno posao voditelja.

Koliko ljudi iz tvoje okoline zna da pišeš?

Spomenula sam to jednom prijatelju no ne pričamo puno o tome. Osim njeg, niko. Nemam baš hrabrosti da to nekom priznam. Nije to nešto loše ali eto.

Je li ti teško uskladiti školske obaveze i pisanje?

To još ne znam. Počela sam pisati na wattpadu kad sam završila sa školom otprilike. Potrudit ću se da završim bar jednu priču do početka septembra i nadam se da neće biti veliki problem.

Šta uradiš kada imaš blokadu u pisanju? Da li odmah odustaješ ili se trudiš nastaviti sa pisanjem?

Nisam do sad imala blokadu za cijelu priču, kao da nisam znala šta ću s njom. Što se tiče nastavaka, ako se to desi, odmah odustanem pa se vratim ponovo nakon par sati ili dana čak, kad me uhvati inspiracija.

_________________________________

Hvala Belmi na odgovorima.

Sljedeći ide sutra.

Intervju sa wattpad autorimaWhere stories live. Discover now