Anđela

314 46 3
                                    

Deseta intervjuisana osoba je Anđela (@Andjela-Love-1D). Ima 18 godina i živi u Malmeu.

Za sada piše 4 priče; Usvojena od One Direction, You and I, Andjeo Cuvar, Dreams Come True.

Intervju:

Pitanje: Šta te navelo da napraviš wattpad?

Odgovor: Moja drugarica ima vec 3 godine wattpad i stalno mi je pricala o tome i predlagala da napravim svoj profil. Napokon sam odlucila da poslusam njen savet. Prvo sam pocela da citam neke price, a odmah zatim i napravila profil. U pocetku nisam postavljala price. Onda sam krenula sa jednom pricom koju sam pocela da postavljam na facebooku. Nju sam kasnije izbrisala jer sam napravila dosta gresaka, koje vi mozda ne primetite jer ne znate sta je zapravo to trebalo da bude, ali je meni to smetalo. Onda sam krenula da pisem jednu pricu na svedskom, ali nije bila bas popularna pa sam je izbrisala. Sad pisem 4 price i peta je zavrsena. Posto govorim 3 jezika (engleski mi nije jaca strana ali ga znam) razmisljam da ponovo krenem da pisem na svedskom, a i da pocnem da pisem na engleskom. Videcemo kako ce to da bude ali se nadam najboljem.

Pitanje: Od kada živiš u Malmeu i kakav je život tamo?

Odgovor: U Malmeu zivim od 2009 godine. Moja mama se udala za mog ocuha i ovde smo se preselili. Godinu dana kasnije sam dobila brata i zivot mi je postao ispunjeniji. I ako sam u pocetku bila u skoli maltretirana jer dolazim iz jedne zemlje koju nije bas tako omiljena, i ako su i oni sto su me maltretirali bili stranci. Drzala sam glavu gore i pokusala da se ne obazirem puno na to i ako sam mnogo puta dosla kuci u suzama. Ali sve u svemu sam za kratko vreme naucila svedski i upisala srednju skolu koju sam u Srbiji mogla samo da sanjam. Upisala sam srednju muzicku skolu i tada nisam ni sanjala da sam upisala jednu od najboljih skoli u Svedskoj. Ne sto se tice muzike nego uopsteno. Jedan od lepih dokaza da je moja skola ucestvovala u organizaciji Evrovizije dve godine za redom (2013 i 2014) i tako sam stekla mnogo prijatelja, a i dosta iskustva u onome sto zelim da se bavim u buducnosti.

Pitanje: Kakvu muziku slušaš?

Odgovor: Pa s obzirom da se bavim muzikom, htela ne htela moram da slusam sve. Ali najvise volim pop muziku (domacu i stranu). Pomalo dzez jer obozavam balet (da gledam, ne znam da igram). Obozavam domaci rok pogotovo onaj iz 80-tih i 90-tih. Ovaj novokompovani nije mi bas omiljen, ima par izuzetaka, ali u vecini ne mozes da prepoznas pravi rok (odnosi se samo na domaci rok). Obozavam i Gospel koji bas i nije popularan u Srbiji na isti nacin kao i u Svedskoj.

Pitanje: Najdraži sport? Zašto?

Odgovor: Moj najdrazi sport je tenis. Ne samo zbog Novaka nego i zato sto je moj stariji brat to trenirao i bio je jako dobar. Na zalost iz finansijskih mogucnosti nije nastavio, ali se kladim da bi bio jako uspesan da je nastavio da trenira. Moram da napomenem da sam i ja krenula da igram tenis kad sam se preselila za Svedsku i nije mi bas islo dobro. Shvatila sam da mi je muzika ipak jaca strana.

Pitanje: Šta uradiš kada imaš blokadu u pisanju? Da li odmah odustaješ ili se trudiš nastaviti sa pisanjem?

Odgovor: Meni obicno inspiraciju da neki dogadjaj ili neka scena iz filma. Tako sa kad imam blokadu za neku od knjiga, sto se desi mnogo puta, za jednu mogla bih celu istog trenutka da napisem, a za drugu nemam pojma sta dalje onda pocnem da razmisljam da pocnem novu knjigu i o cemu bi moglo da se radi u njoj i tako dobijem ideju za nastavak one price za koju imam blokadu.

Pitanje: Kakve knjige voliš da čitaš?

Odgovor: Obozavam ljubavne romane, kao i akcione price, mada vise gledam akcione filmove nego sto citam akcione price. FF se ipak ubraja u moje najdraze price.

Pitanje: Najdraži pjevač i pjevačica?

Odgovor: Pored One Direction-a volim Little Mix, 5sos, ABBA i The Fooo (ko nije cuo za njih preporucujem da poslusate jednu njihovu pesmu stvarno su dobri). Sto se tice pojedinaca Zdravko Colic i Karen Klark Sheard.

Pitanje: Ko je najbitnija osoba u tvom životu?

Odgovor: Najbitnija osoba u mom zivotu je moj mladji brat. Ne znam sta bih bez njega i on je moja inspiracija za mnoge stvari koje sam uradila od kako se on rodio.

 Pitanje: Čime se želiš baviti u budućnosti?

Odgovor: Dve godine za redom u organizaciji Evrovizije mi je probudilo moj skriveni talenat vezan za produkciju. Upoznala sam, radila i  pricala sa mnogim poznatim licnostima medju kojima je i Emmelie de Forest. Zelim da se bavim muzikom, volim da komponujem, ali nisam bas dobar tekstopisac. I ako sam dobila neke ponude da radim u muzickoj produkciji, meni je prioritet fakultet odnosno da zavrsim muzicku akademiju, ali su mi rekli da im se javim posto zavrsim akademiju. Mozda bi neki rekli zasto prekidam takvu jedinstvenu priliku, ali neke stvari moraju da budu na prvom mestu, a meni je obrazovanje na prvom mestu, a isto to mogu da radim i posle akademije.

__________________________________________

Hvala Anđeli na odgovorima.

Ako imate neki prijedlog, slobodno mi recite u inboxu. :)

Intervju sa wattpad autorimaOnde histórias criam vida. Descubra agora