Hatırlar mısınız bilemiyorum, ama ben önceki bölümlerde -şok dehşet skandal ama sezon finalinde çıkması muhtemel- bir aşk-ı memnu senaryosu sunmuştum.
Mary ve Moriarty.
Bunların çocuğu ortaya çıkar demiştim. Hatta siz demiştiniz John ile ayrılma noktasına gelirler falan zaten boşanma eşiğine gelme onların baba mesleği biliyorsunuz.
Neyse sonraki sezon -artık kaçıncı bilemiyorum- Mary'nin bu aşkı ortaya çıkınca John kahrolur ve -ben ne yaşıyorum amk- diyerek kendini inzivaya çeker. Şerlok merlok da kimmiş ya diyerek verir kendini kahvehanelere. Tabi sakallar bıyıklar bırakılmış, adam bir anda Halil Sezai olmuş.
Yani adamın halini düşünün, bebeği kızım diye bağrına basıyor. Sonra öğreniyor ki düşmanındanmış. (Bunlar bizde klasik zaten. Ama acıya bak.)SSK'lı ol diyen Mary'nin yaptığı Eyşan'lık sonucunda kendini piştiye veren John bir gün tuhaf bir haberle sarsılır. Bu haber Beyaz Futbol'dandır...
FENERBAHÇE-BEŞİKTAŞ MAÇI SONRASI TARAFTARLAR ARASINDA OLUŞAN KAVGADA ÜNLÜ DEDEKTİF SHERLOCK HOLMES' DE VARDI!
John bu haberden sonra okey masasını yarıda bırakıp koşturarak Mrs. Hudson'dan Sherlock'un yerini öğrenir ve hasteneye gelir. Böylelikle iki yoldaş barışmış olur.
Fakat John intikama yemin eder. Hem Mary'yi hem de Moriarty'yi yaptıklarına pişman edecektir. Bu yüzden kahvehanedeki arkadaşlarıyla vedalaşır. Blog sayfasını yeniden açar ve kendine bazı fiziksel dokunuşlar yapar, artık karizmasına karizma katmış ve Sherlock ile birlikte savaşına dönmeye hazırlanmıştır.
Ve aynı zamanda, artık SSK'lıdır.
BÖLÜM:73
SEZON:3GO TO HELL MARY!
Bu arada 5K olmuşuz, bu kitabın hala nasıl sevildiğini bilmiyorum qhqmakal ama sizi çok seviyorum ♥️O yüzden eğer iamarvelous olmasaydı bu kitabın olmayacağını da bilmenizi istiyorum. Çünkü o benim bu tuhaf fikirlerimi sabırla dinleyendi hwqmjqka bu yüzden bu bölüm ona gelsin <3
Aslında her zaman bir bölümü Johnlock'a adamak istemişimdir ama sanırım daha bunu yapmayacağım. Ama istiyorum. Neyse. Size bağlıyım.
y o r u m y a p m a k g ü z e l d i r.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere efenim, hoşçakalın. Sağlıcakla kalın.
-Duru Müren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sherlock türk dizisi olsaydı
HumorSherlock, dünyaca bilinen ve izlenen bir dizi. Peki, eğer bu dizi bizim televizyon kanallarında yer alsaydı nasıl olurdu ? Hadi, sherlockianlar hep birlikte bunun yanıtını verelim. not: bu kitap zaten cıvıtma kitabıdır, cringe vs. diye gelecek varsa...