YİĞİT VE DİĞERLERİ

46 6 0
                                    

Keyifli okumalar 🙂
Medyada yiğit ve diğerleri var

Yorucu bir gecenin ardından yeni bir gün başladı. Gece geç uyumamıza rağmen erkenden kalktık. Sabah sporunun ardından bir duş aldım. Üstümü giyinip aşağıya indim.
Yine en son kahvaltıya ben gelmiştim.
Bir yandan kahvaltımızı yapıp diğer yandan dünkü konuyu konuştuk. Kahvaltının ardından çalışma odasına geçtik.
"Maç kaçta jay . Birde burayı artık daha az kullanıryoruz . Gizli  mekanda konuşulacak bu işler. "
" maçın gece üçte efsa o zamana kadar biraz dinlensen iyi olur dün zaten çokça çalıştın"
" öyle yapacağım doktor. Elsa olabildiğince kendini gizle ve kimseye görünme bu evde kalmayacaksın kumsalla birlikte gizli  mekanda kalacaksın "
Alayla konuşmaya başladı.
" emredersiniz efsa hanım. Başka bir isteğiniz var mıydı?"
" bu durumdan hoşnut olduğumu mu düşünüyorsun ikizim unutma biz kamuflajda çok iyiyiz . Bazen sen ben bende sen olabiliyoruz . Ayrıca beni tek kişi olarak bilmeleri bize ekstradan puan getirecek."
Elsa" of tamam çok bilmiş o kadar sene ayrı kalmadık şimdi mi kalacağız yani."
Bu haline tebessüm ettim.
" saçmalama istersen elsa tabi ki de yanında olacağım sadece bir kaç saat yanında olamam ama gün bittiğinde yanında olacağıma dair söz veriyorum ."
Elsa " buna sevindim ikiz . Kumsal adamları araştırdıktan sonra bizim yani efsanın türkiye'ye döndüğünü paylaştın değil mi? "
Kumsal "dediğiniz gibi yaptım mavişim "
Adamlar ilk olarak bizim onları araştıracağımızı düşünecekler . Sonuçta türkiye'nin bir numaralı yeraltı dövüşçüleri onlarda. Bu da demek oluyor ki onlar hakkında bilgi edinmemiz için sistemlerini kapatacaklar."
Araya girdim hemen " kapatcaklardı ikizim artık kapatsalarda bir Şey olmaz bilgileri elimizde."
Kumsal " fena çuvalladılar "
Hep bir ağızdan kahkaha attık.
" karamelim. Şimdi asıl konumuza dönelim. Ne buldun Yiğit Demir hakkında."
"Yiğit hakkında çok bir şey bulamadım ama çevresi hakkında çok güzel şeyler buldum."
Araya elsa girdi. " harika. "
Kumsalın söyledikleriyle heyecanım biraz daha arttı. Elsanın da gözünde ki o parıltıyı görebiliyordum aynı şekilde diğerlerinin de. Onun da benim gibi heyecanlandığını hissediyordum. Tek yumurta ikizimin olması güzel bir duygu beni en iyi anlayanın o olması benimde onu anlamam harika bir duygu, aslında anlamakta değil aynı şeyleri yaşıyor olmamız.
elsayla birbirimize bakıp aynı anda ;
" güzell . Devam et karamel artık sabrımız kalmadı." Dedik.
" yiğitle birlikte dört erkek var ve bir de -
" bir de ney kumsal tane tane söyleme kızım zaten yeterince heyecanlıyım birde sen böyle konuşma "
Kumsal
" uff jay niye havalı bir şekilde anlatmama izin vermiyorsun ki neyse tamam . Nerede kalmıştık , buldum. Bir de bir kız varmış yanlarında yaklaşık beş senedir beraberler."
Şeytani gülüşümle cevap verdim.
" bu güzel bir haber karamel demek altı kişiler süper bu iş zevkli olacak ."
Elsa
" Hemen anlatmaya başla karamel "
" tamam baby. Şey yalnız burası niye simsiyah kendi evimiz daha iyiydi sanki"
Jay alayla konuştu.
" off kumsal efsa dedi ya bu konuyu gizli yerde konuşacağız diye ondan olmasın sakın."
" ayy öyleydi dimi ben onu atlamışım aman heyecandan ne yaptığımımı biliyorum ben.  İlk olarak kızımız miradan başlayalım.
Hep bir ağızdan kahkaha attık. Mira lafını duyunca hemen eski ciddi halimizi aldık.

MİRA YILDIRIM
Yirmi iki yaşında. Ailesini küçük yaşta trafik kazasında kaybetmiş kız kardeşi ve ağbisi varmış ama onlarında o kazada kaybetmiş. Sempatik bir yapısı var gibi ama sadece gibi . Zaten yiğitin yanında olan bir kız ne kadar iyise o ka-"
Hep bir ağızdan " kumsal " diye bağırdık.
" ayy ne var iki düşüncemi söylediysem. Neyse , saf ayağına yatan zeki kızımız. Fazla hırslı birisi."
" çok fazla hırslı olması bizim avantajımıza gibi duruyor. Devam et karamel" dedim.
" istediğini anında elde ediyor. Bu kızın içinde tam bir sadist var. Dövüş delisi tıpkı sizin gibi kızlar. Tamam öyle bakmayın tabi ki de siz daha iyisiniz delirdiniz mi ?"
" bu kız heyecanlanınca saçmalıyor ."
" yaa jay iki de  bir ne bana laf sokuyorsun "
Elsayla birimize bakıp güldük. Jayse sadece göz devirdi.
" evet gençler nerede kaldık. Kulüplerden sorumlu , adamları bulan mira ve kutay aynı zamanda da egitmenleri adamları eğitip işlerinde kullanıyorlar."
Elsa " sırada ki kim kumsal "dedi.
" sırada ki isim ayaz"

GİRDAP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin