~1 week later~
Ik rende over de straten, zoals ik dat vroeger altijd deed. Waarom voelde het nu dan zo anders? Kwam het doordat ik mijn verleden nu kende?
Ik gromde boos en rende verder. Ik had geen idee waarom of waarheen ik überhaupt rende, maar het hielp een klein beetje tegen mijn stress.
Waarom voelde ik me zo? Ik had het gevoel alsof ik iets heel stoms had gedaan. En alsof ik iets miste.
In mijn gedachten verzonken ben ik doorgerend. Ik had niet door dat ik naar het kasteel was gerend.
Waarom ben ik hierheen gegaan?
Ik zuchtte en ging tegen de grote ijzeren hekken staan die zich om het kasteel heen bevonden.
Ik had geen reden om hier te zijn, waarom kwam ik hier dan?
Het was middernacht, ik kon beter gaan slapen.
Ik wilde weer opstaan, maar toen hoorde ik haar stem. De stem waar ik al een week lang naar verlangd heb. Wilde ik haar zien? Ik heb haar zelf achtergelaten...
"Taehyung?" Hoorde ik zacht.
Ik dacht na of ik moest antwoorden, maar ik kon mezelf niet tegenhouden. "Jisoo..."
"Wat doe je hier?" Haar stem klonk koud, alsof ze boos was.
"I-ik weet het zelf ook niet."
"Oké, vertrek gewoon zo snel mogelijk. En het is geen Jisoo voor jou." zei ze en ze wilde weglopen.
"Wacht." zei ik snel. Ik weet ook niet waarom ik dat deed. Jisoo draaide zich om en keek me boos aan.
"Hoezo?" vroeg ze.
"Ik wil weer meedoen met de competitie." zei ik.
Wacht, wat? Wat heb ik zojuist gezegd? En waarom?
"Wat?" Jisoo lachte spottend. "Ik moet uit ware liefde trouwen, dat gaat met jou nooit gebeuren."
"Met Park Jimin wel dan?" vroeg ik.
Waarom deed ik dit? Ik wilde toch bij haar weg?
Jisoo dacht na en schudde haar hoofd. "Nee, waarschijnlijk niet, maar altijd eerder dan met jou. Maar ik vind het best, doe maar mee in de competitie, je gaat toch niet winnen."
"Daag me niet uit." dreigde ik.
Waarom heb ik dit gedaan?
Ik liep naar de geheime ingang van het paleis en ik liep de tuin door. Toen ik het paleis inliep voelde ik een rotgevoel opkomen.Wat heb een week geleden gedaan? Waarom heb ik haar opgegeven? Ik hoor nu juist andersom te denken en na te denken over wat ik nu heb gedaan, maar ik heb spijt. Spijt van wat ik Jisoo heb aangedaan.
JE LEEST
The Best Prince (Kim Taehyung ff)
FanfictionHet speelt zich af in de middeleeuwen: De prinses moet trouwen. Alle jongens uit het koninkrijk worden meegenomen naar het paleis, zelfs Kim Taehyung. Taehyung had een heerlijk leven hiervoor, vond hij zelf. Hij had dan misschien wel geen huis, maar...