Hoofdstuk 11

92 13 4
                                    

(Taehyung POV)

Ik weet dat het een rotstreek zal zijn, maar ik moet winnen. Ik weet dat ik haar hart zou breken, maar het kon me niet schelen.

Maar hoe ging ik het voor elkaar krijgen? Hoe laat ik haar voor me vallen?

Moet ik doen alsof ik haar leuk vind? Dat lijkt me de beste manier.

Maar wat moet ik doen als ze echt met me wil trouwen. Nou ja, dat zien we later wel, misschien moet ik eerst zorgen dat ze überhaupt voor me valt.

Er werd op mijn deur geklopt en er stond een wachter. "Vanavond is uw tweede afspraak met de prinses. Jullie gaan op weg met een boot."

Ik grinnikte stiekem. Mijn herinneringen aan Jisoo en water waren niet zo goed. Hopelijk heeft ze leren zwemmen.

Maar dit was wel een perfecte kans om mijn plan uit te voeren.

"Oké, ik kom er aan." zei ik tegen de wachter, waarna ik de deur dichtsmeet. Ik moest winnen, dus dat betekende dat ik mijn best moest doen. Ik pakte één van de pakken die in de kast hingen en deed hem met heel veel moeite aan. Ik deed mijn haar en opende deur weer, waar de wachter nog steeds stond.

Hij keek me aan. "Ben je van gedachten veranderd?" vroeg hij. Ik knikte vastbesloten. "Jazeker." zei ik en ik liep vastbesloten voor hem uit, de hoek om.

"Het is de andere kant op." hoorde ik de wachter zeggen. Dus ik draaide me vastbesloten om en liep de andere kant op. "Dat wist ik!" zei ik.

Dit gaat me lukken. Toen ik door de gangen liep, botste ik bijna tegen Jimin aan. "Dus je gaat het toch proberen." Hij grijnsde. "Ik wordt al bijna bang."

"Dat moet je zeker zijn." zei ik, terwijl ik gewoon doorliep. Uiteindelijk kwamen we aan bij de tuin. "Succes." zei de wachter tegen me en ik bedankte hem.

Ik liep naar de boot en zag dat Jisoo er al was. Ik wilde een grap tegen haar maken, over water en zo, maar ik besloot het niet te doen. Ik denk niet dat ze daar heel blij mee zou zijn.

"Goedemorgen, prinses!" zei ik vrolijk. Voor een moment keek ze me aan alsof ik gek was geworden, daarna herpakte ze zich.

"Goedemorgen..." zei ze terug. Ik lachte zachtjes. Zo herkende ze me natuurlijk niet. "Laten we aan boord gaan."

(Jisoo POV)

Wat is er met Taehyung gebeurd? Sinds wanneer is hij aardig tegen mij? Dit is vreemd.

We zaten aan boord en Taehyung heeft nog geen enkele grap gemaakt. Ik hoor natuurlijk te zeggen dat ik het niet erg vind, maar eigenlijk is het best wel saai zonder zijn grappen. Het enige waar hij nu over praatte was het weer.

Verveeld keek ik voor me uit. Taehyung keek me aan.

"Is er iets aan de hand?" vroeg hij, hij leek bezorgd.

"Ja." zei ik. "Wat is er met je gebeurd?"

"Wat bedoel je?" vroeg Taehyung.

"Je weet wat ik bedoel, waarom maak je geen grappen meer? Het lijkt wel alsof al je humor is gevaren."

Het leek alsof Taehyung nu toch een grap wilde maken, waarschijnlijk over mijn geweldige woordkeuze met 'varen.'

Maar hij deed het niet.

"Ik wil je gewoon een keer niet irriteren, is dat niet mogelijk soms?" vroeg hij.

Dat klonk alweer meer als hem. "Nee. Ik verveel me."

"Dus je verveelt je niet als ik grappen maak?" vroeg Taehyung.

"Jawel, ook, maar iets minder." zei ik, ik wilde niet toegeven. "Blijf gewoon jezelf." Dat laatste schoot eruit. Dat wilde ik niet zeggen.

Taehyung kwam dichterbij. "Weet je dat zeker?" vroeg hij, met zijn gezicht een paar centimeter van het mijne af. Waarom maakte hij me zo zenuwachtig. Ik werd rood. "Ja." zei ik zachtjes.

Ik voelde zijn adem op mijn gezicht en hij kwam nog dichterbij. Hij drukte zijn lippen zachtjes op de mijne. Wilde ik dit wel?

Iets hield me tegen om hem weg te duwen, dus ik deed het niet.


(Taehyung POV)

Ik had dit eigenlijk niet in mijn plan verwerkt, maar iets had me naar haar toegetrokken. Terwijl ik haar zoende, probeerde ik me voor te houden dat het voor het plan was, maar dat lukte niet. Misschien wilde ik haar wel zoenen? Nee, natuurlijk niet! Het is voor het plan!

Het werkte in ieder geval wel voor het plan, want ze duwde me niet weg. Ik liet haar los en ze was helemaal rood. Best wel schattig, eigenlijk.

Wat denk ik nu weer?

Ze moest voor mij vallen, ik niet voor haar.

The Best Prince (Kim Taehyung ff)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu