"Taehyung, wordt wakker!"
Geirriteerd opende ik mijn ogen en knipperde ik een paar keer. De zon was nog maar net op, waarom werd ik zo vroeg wakker gemaakt. Ik wreef in mijn ogen, maar toen werd er nog een keer geroepen.
"Taehyung, schiet op!" Toen hoorde ik dat het Jungkook was. Ik stond op en liep naar de deur. "Wat?" vroeg ik nors.Jungkook grijnsde. "Vandaag gaat Park Jimin op een date met Jisoo."
Mijn ogen werden groot. "Wat?"
Jungkook haalde zijn schouders op. "Daar hoef je niet zo geschrokken over te doen, je had het kunnen weten. Elke jongen krijgt een kans. Maar ik heb een idee." Ik keek hem vragend aan en hij grijnse opnieuw. "Ze is nog niet weg, grijp je kans!"
Ik glimlachte en knikte. "Je hebt gelijk!" Ik wilde wegrennen, maar Jungkook greep mijn arm vast. "Wacht! Vergeet je niet iets?"
Ik keek hem vragend aan en toen wees hij naar mijn haar, dat alle kanten op stond, aangezien ik net uit bed kwam. "Ze is nog steeds een prinses, oke?"
Ik gromde en ging snel met mijn hand door mijn haar. "Zo goed?" vroeg ik gefrustreerd. Jungkook glimlachte en knikte. "En nu opschieten. Succes!"
Ik rende langs Jungkook en kwam aan in de hallen. Ik rende zo snel als ik kon naar de kamer van Jisoo. Maar toen ik halverwege was zag ik iemand lopen. Ik herkende hem meteen aan zijn arrogante loopje. Shit, hij is al onderweg!
Toen hij mij zag fronste hij. "Waarom ben je aan het rennen?" Vroeg hij met een opgetrokken neus, "Heb je dan ook geen enkele waarde?"
Ik rolde mijn ogen en besloot hem te negeren. Ik kon hem toch niet uitleggen dat ik rende om hem niet te laten winnen. Ik rende hem vol voorbij en kwam al snel aan bij de deur van de prinses.
Ik klopte onmiddellijk en binnen een paar seconde hoorde ik de nog half-slapende prinses Jisoo roepen. "Ik kom er zo aan, Jimin!" Ze klonk niet erg vrolijk en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Het lijkt er niet op alsof ze Jimin heel erg mag.
De deur werd geopend en de prinses keek me aan. "Je bent vro- Wacht, jij bent niet Jimin."
Ik grijnsde."Klopt. Leuke verrassing, toch? Nu moeten we gaan, voordat hij komt!" Ik greep haar hand en ze was te geschokt om te reageren. Ik trok haar mee en we renden samen door de gangen.
"Maar... maar... Jimin? Wat moet hij nu?"
Ik grijnsde. "Teleurgesteld zijn omdat ik zijn kans heb afgepakt. Ik ga je echt niet met andere jongens laten daten, hoor."
JE LEEST
The Best Prince (Kim Taehyung ff)
FanfictionHet speelt zich af in de middeleeuwen: De prinses moet trouwen. Alle jongens uit het koninkrijk worden meegenomen naar het paleis, zelfs Kim Taehyung. Taehyung had een heerlijk leven hiervoor, vond hij zelf. Hij had dan misschien wel geen huis, maar...