Üç sene sonra Simone ile tekrar bir araya gelmiştik. Hiç beklemediğim bir şekilde kollarını açarak bana sarıldı. Sicilya'ya namını salmış Barzagli ailesinin son üyesi Simone... Bu zamana kadar onun birisine sarıldığını hiç görmemiştim. Sarıldığı kişi ben olunca, bu bana daha garip gelse de ona karşılık vererek durumun daha da garip olmasını önleyemedim. O an spontane bir davranış sergiledim. Bu faslı geçtikten sonra hemen konuya girmeye karar verdim. Boşa geçen her saniye beni geriyordu. Boşa harcanan her saniyede Angel'ın masum yüzü bana öfkeli bir şekilde bakıyordu.
"Simone, zaman kaybetmeden bana neler olduğunu anlat." dedim deri koltuktan çıkan gıcırtılı seslerin arasında. "Mateo Klevis adında bir Arnavut adına çalışan adamlar sokaklarda kol gezmeye başladı. Benim namımı duymalarına rağmen bunu açık bir şekilde yapabiliyorlar. Ama az kaldı Tom. Yakın bir zamanda Mateo ile bir görüşme yaptım ve ona patronun kim olduğunu açık bir şekilde gösterdim. Bunlar devam ederse olacakları anlaması için adamlarını tek tek avlamaya başladık ama pes etmedi. Adamları çok sadık ve biri gidiyor yerine başkasını koyuyor. Amacını anlamış değilim ama burada kalmaya kararlı gibi duruyor. Felluci'den de destek aldığını biliyorum. Amaçları beni ortadan kaldırıp yerime geçmek. Bunların hepsi o Felluci denen adinin başının altından çıkıyor." dedi ve ayağa kalkarak pencerenin oraya doğru hareketlendi. Başıyla işaret ederek beni yanına çağırdı. "Sicilya Tom. Bu gördüğün yer benim yaşama sebebim ve onu benden almaya kalkıyorlar. Yaşlandığımı sanıyorlar. Angel'ı da onlar öldürdü. Arnavutlar. Ve senin de yaşama sebebin o değil miydi? İkimizin ortak noktası artık belli Tom. Bu zamana kadar bu noktayı bulamadık ama şimdi bu belli." dedi. Gözlerini pencerenin ardındaki manzaradan ayırmıyordu. Anlattıkları doğruydu. Arnavutlar Angel'i benden almıştı ve şimdi de Sicilya'yı da Simone'den almaya çalışıyorlardı. Bir an için içimde ona karşı bir acıma duygusu oldu. Ama benim kendi derdimle ilgilenmem gerekiyordu. Kendi derdimi hallettiğim zaman otomatik olarak Simone'nin de derdini halletmiş olacaktım. Ama bu onun için çalıştığım anlamına gelmiyordu. Bu durumda sadece sonuçlardan faydalanmış olacaktı.
Ertesi gün tekrar Simone'nin yanına giderek Mateo ve çetesi hakkında daha kapsamlı bilgiler edindim. Sicilya'nın doğusunda hareketlenmişlerdi. O ve adamları Felluci sayesinde rahatça hareket edebiliyorlardı. Bu durumda benim Angelimden ne istediler? Bu soru aklımı kurcalayıp duruyordu. Sadece intikam duygusu bu adamlar için çok basit bir kelimeydi. Ama Arnavutların nasıl insanlar olduklarını anlamıştım. Geçmişte de buna benzer olaylara şahit olmuştum. Birisinin yakınını öldürmek onlar için büyük bir intikamdı. Çünkü yaşarken acı çeken bir insandan daha kötü ne olabilir ki? Bu iş bittikten sonra ben de acımı kendi başıma, buralardan çok uzaklarda çekeceğim... Ama önce Mateo'yu ziyaret etmem gerekiyordu. En kısa zamanda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veteran Katil
Mystery / ThrillerÖnceleri amacı sadece insan öldürmek olan bir seri katil. Ama bu işleri bırakalı neredeyse üç sene olmak üzere. Evlenmiş ve bu işleri de ardında bırakmıştı. Bazı geceler uykusundan uyanıp boğazında iki el hisseder ama bunun eskiden yaptığı işten kal...