Mateo'nun neye benzediğini bile bilmiyordum. Her ne kadar Simone ile tekrar çalışmak istemesem de bana büyük yardımı dokunuyordu. Sicilya'nın kuzeyinde büyük bir malikanesi vardı. Yavaş yavaş namı duyulmaya başlamıştı ve evin etrafı da Angel'imi öldüren Arnavutlarla doluydu. Onu evinde ziyaret etmek ölüme gitmekle aynı anlama geliyordu. Felluci ise gizli oyuncuydu. Mateo'nun neye ihtiyacı olsa karşılıyordu. Felluci'nin buradaki tek amacı Mateo'yu kullanarak Simone'yi tahttan indirmek. Bu işin sonunda Mateo da Felluci'nin birinci adamlarından biri olacaktı. Her şey açıkça ortadaydı.
Simone'nin dediğine göre Mateo rutini seven bir insanmış. Simone'nin adamları onu bir hafta boyunca izlemiş ve her akşam saat dokuzda bir restorana giderek aynı yemeği yiyormuş. Maksimum yarım saat kalıp üç adamıyla birlikte evine dönüyormuş. Rutin, benim için her zaman iyi olmuştu. Rutine bağlanan bir insan kolay lokmaydı benim için. Ama anlamadığım nokta, yeni yeni yükselen bir adam Simone'ye kafa tutuyor ve sadece üç adamla birlikte nasıl sokaklarda dolaşabiliyordu? Sanırım tek düşmanı Simone'ydi.
Akşam olmuştu ve ben köşedeki kafede onun gelmesini bekliyordum. Her şeyi kendi gözümle görmemde fayda vardı. Bazen insanların dediklerine inanmamalısınız, insanlar yalan söylemeye oldukça meyillidir. Ortalıkta bunu gerektirecek bir durum olmasa da ben yine de ihmale yer vermedim ve saat sekiz buçukta onu beklemeye koyuldum. Dokuza iki dakika kalmıştı ve siyah bir Mercedes, restoranın önünde durdu. Hemen kapısını açmaya geldi birisi. Bir seksen boylarında, esmer, sakallı ve iri yarı bir adam çıktı arabanın içinden. Simone'nin tarifine uyuyordu. Yemeğini sipariş ettiğinde adamlar onu dışarıda bekliyordu. İçeri girmemişlerdi. Yalnız başına yemeğini yedi ve ardından bir kahve içerek arabaya yöneldi. Hepsi bu kadardı. Yirmi yedi dakika. Bu benim için yeterli bir zamandı. Hatta bir kahve de ben içebilirdim. Yarın bu işi bitirecektim ve o Arnavutların kim olduklarını öğrenecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veteran Katil
Mystery / ThrillerÖnceleri amacı sadece insan öldürmek olan bir seri katil. Ama bu işleri bırakalı neredeyse üç sene olmak üzere. Evlenmiş ve bu işleri de ardında bırakmıştı. Bazı geceler uykusundan uyanıp boğazında iki el hisseder ama bunun eskiden yaptığı işten kal...