4. (ㆁᴗㆁ✿)

294 19 1
                                    

Díval se na mě smutně. Kývnul jsem na souhlas. Chtěl jsem vědět, co se dělo.

,, No prostě ve zkratce jsem bydlel s mámou a tátou, který byl alkoholik. Jenže táta se jednou rozhodl na mámě vybít zlost. Začal se s ní prát a shodil jí ze schodů. Byla na místě mrtvá. Otec si následně neměl už na kom vybít zlost a tak začal útočit na mě. Musel jsem vydržet 3 roky než jsem se odhodlal utéct pryč.." poslední slova už jen šeptal.

Celou dobu se tvářil tak smutně, až mi to nedalo. Vstal jsem a šel k němu. Stoupl jsem si před něj, chytl jeho ruku a odhodlaně řekl ,, Tae, slibuju ti, že to, co se dělo, už se to nikdy nebude opakovat. Nebudeš žít ve strachu, že ti něco udělá nebo tak. Jsem tu pro tebe. A ochráním tě."

On přede mnou jen seděl. Se smutným výrazem na tváři. Po tváři se mu skutálely první slzy.
,, Jine.. Moc ti děkuju"
Setřel jsem mu slzy a usmál se. ,, Neplakej a neděkuj."
Snažil se zadržet slzy, ale nešlo mu to, tak jsem si ho přitáhl do objetí. Objal mě tak pevně, že jsem nemohl dýchat.

Začal jsem mu lehce předjíždět rukou po zádech. Cítil jsem, jak se zachvěl. Musel jsem se nad tím pousmát.

Když se uklidnil, vyrazili jsme spolu na snídani do kavárny. Sedli jsme si ke stolu a číšnici řekli, co by jsme si dali. Taemu číšnice donesla kakao a nějaký dortík. Mně donesla late a koláčky.
Když jsme dojedli, rozhodl jsem se zaplatit. Tae hned protestoval, ale já se nedal.

Poté, co jsme vyšli z kavárny začala menší hádka o to, kam jít dál. Tae chtěl jít ke mně domů a taky chtěl, abych mu uvařil oběd.
,, Ale no tak, hyung.. Ty určitě vaříš skvěle!" řekl nabručeně.
,, To si jen myslíš, vařím normálně" zasmál jsem se.
,,Jo? Tak to pojď zjistit!" popadl mě za ruku a táhnul mě chvilku směrem k parku. Pak se ale zastavil, podíval se na mě svýma čokoladovýma očima a nejistě se zeptal ,, Um, Hyung, kde vlastně bydlíš?"

Ah bože vypadal tak roztomile. To mi snad tohle dítě dělá naschvál.

Podíval jsem se na něj s úsměvem ,, Kousek odtud."
Otočil jsem se a chystal se jít, jenže on tam pořád stál. Chytl jsem ho za ruku, kterou měl mimochodem krásně jemnou a vedl ho ke mně. Celou dobu vypadal celkem zařazeně.
,, Děje se něco?"
,, Nic hyung.." odpověděl a snažil se uhnout pohledem.
,, TaeHyungu, jestli se něco děje, tak mi to řekni."
Díval jsem se na něj a pak si uvědomil, že mu pořád držím ruku. Pustil jsem jeho hebkou ručku a podíval se mu zpět do očí. ,, Lepší?"
Přikývnul a tak jsme pokračovali v cestě.

Když jsme přišli ke mně do bytu, ukázal jsem mu, kde všechno mám.
,, Na to, že žiješ sám máš krásně čisto" rozplýval se.
,, Ani ne hele, nejvíc času trávím u sebe v pokoji, takže proto to tu vypadá tak uklizeně" zasmál jsem se a následně dodal ,, Tak co si dáme k obědu?"
,, Špagety" udělal Tae psí oči. Nedalo se jim odolat.
,, Dobře.. přines z z té skříňky těstoviny."
Radostně přikývnul a my se pustili do vaření.

Když jsme měli oběd hotový, naservíroval jsem každému z nás na talíř svoji porci. Sedli jsme si ke stolu a pustili se do jídla.
,, Hyung, vaříš výborně" rozplýval se Tae hned po prvním soustu.
Usmál jsem se a pocítil jsem, jak moje tváře začaly nabírat červenější odstín.
,, Ty si doma nevaříš?" zeptal jsem se, když jsme dojedli.
,, Klidně bych si vařil, ale neumím to.. takže chodím do obchodu si kupovat instantní jídla."
,, Jestli chceš, mohl bych tě nějaká základní jídla naučit." Nevím, co to zase melu, ale když už jsem to řekl..
,, Vážně?" rozzářila se mu ta jeho velká kukadla.
Kývnul jsem na souhlas a on mě s radostí objal. Byl jako malé dítě.

,, Co chceš dělat teď?" Nádobí jsme umyli, takže jsme měli fůru volného času.
,, Něco si zahrajeme?"
,, Žádný hry tu bohužel nemám" prohrábl jsem si vlasy.

Tae otevřel skříňku, ve které jsem měl různé přísady na vaření, ale taky jednu lahev vodky.
,, Co takhle flašku?" zasmál se.
,, A ty bys chtěl jo? Však určitě toho moc nevydržíš" pro změnu jsem se zasmál já.
Tae si sednul na zem a začal hru. Sednul jsem si teda taky a byl jsem docela zvědavý, jak to dopadne.

Když už chyběla pomalu půlka flašky, chtěl jsem to ukončit. Sám jsem byl v pohodě, ale tohle malé uchechtané klubko, co sedělo přede mnou, mělo dost.
Vzal jsem mu flašku z ruky a postavil ji na kuchyňskou linku. Hned jí chtěl zpět a různě kňučel.
,, Hyung~ vrať mi too.. hra ještě neskončilaaa."
Povzdechl jsem si ,, Ale ano, skončila."

Jenže, co jsem s ním měl dělat teď? Na nohou se pořádně neudrží a pořád se tu valí po zemi. Klekl jsem si k němu a snažil se na něj mluvit tak, aby mě vnímal.
,, Tae, teď tě odvedu do pokoje a na chvilku se prospíš, jo?"
Neodpovídal. Vzal jsem ho do náruče a pomalu ho nesl do svého pokoje.
,, Princ nese svojí princeznu" zahyhňal se. Zakroutil jsem nad tím hlavou.

Opatrně jsem ho položil do postele a přikryl ho peřinou.
,, Víš, nejraději bych ti za tohle namlátil, ale to nedokážu" povzdechl jsem si a pohladil ho po vlasech.

Chvilku jsem čekal, než začne v klidu oddychovat a potom jsem šel do obýváku. Vzal jsem si knížku a začal v klidu číst.

Asi po hodině jsem uslyšel z pokoje křik. Celý vyděšený jsem tam vtrhnul a viděl Taeho, jak spí? Křičel ze spaní?
Z části to vypadalo, jako kdyby byl vzhůru a z části, jako kdyby ještě snil. Pokud se mu ale něco zdálo. Muselo to bejt opravdu děsivý. Pomalu brečel ze spaní.

Sedl jsem si k němu a přitáhl si ho do objetí, načež jsem ho začal hladit po zádech a říkat uklidňující slova. Otevřel oči, ze kterých ukáply malé slzy.
,, Taehyungie, co se stalo?" zeptal jsem se starostlivě.
,, Hyung.. M-můj otec mě zase b-bil" vykoktal ze sebe.
,, To byl jen zlý sen, teď už to bude tady. Jsi u mě" držel jsem ho v objetí a mluvil tiše.
,, Prosím zůstaň tu se mnou" položil svou hlavu na moje rameno a já mohl pocítit, jak jeho horké slzy dopadají na moje tričko.
Rukou jsem mu přejel po zádech a do ucha mu zašeptal ,, Neboj, budu tu s tebou."

Všiml jsem si, jak mu lehce zrudly ouška. Byl roztomilý. Měl jsem chuť si ho přivlastnit.

Počkat co?

Ahojky cukříčci ( ° ~ ° )
Tak jsem tu dneska dřív, abych dohnala tu ztrátu a zítra už vydám kapitolu normálně.. snad ɾ⚈▿⚈ɹ
Doufám, že se vám kapitola líbila a budete se těšit na další \( >^< )/
Bye bye~

Love Me Like You Do | TaeJinKde žijí příběhy. Začni objevovat