Přišlo léto. Parku vládl pod stromy příjemný stín. A pod jedním z těch rozkvetlých, třešňových stromů byla rozprostřena deka, na které sedělo šest mladých chlapců.
„TaeTae hyungu, pojď si zahrát fotbal!" vykřikl radostně nejmladší, držící míč v rukách.
„Jasně, pojďme" usmál se Taehyung a otočil se na ostatní. „Jde ještě někdo?" usmál se.
„Já jdu!" vyjekl radostně Jimin a vstal z deky.
„Já jdu taky" ozvalo se od člověka, který doteď spal. Jin ho poplácal po zádech a on se na něj usmál.„Hyungu, budeš v týmu s Taem" rozhodl Jimin a on šel za Taem.
„Musíme vyhrát Yoongi hyungu!" řekl odhodlaně Taehyung. Yoongi se usmál a přikývl.Mezitím, co začala hra, se na dece se spolu bavili Hoseok se Seokjinem. ,,Myslíš, že přijde?" zeptal se mladší. Seokjin se na něj podíval, ale následně zvedl hlavu a zadíval se na nebe.
,,Doufám.. Docela se nám poslední dobou začalo dařit a začali jsme se i víc bavit, tak bych byl rád, kdyby se on, Yoongi a hlavně Tae usmířili.",,Hele už jde" strčil Hobi do Jina. On se zadíval před sebe a važně tam šel on. Kim Namjoon.
Prošel kolem těch čtyřech, co hráli fotbal a šel za Jinem a Hobim.,, Ahoj" pozdravili oba současně a usmáli se na Joona. ,,A-ahoj" pozdravil je nejistě Joon a pokusil se o úsměv. Hobi naznačil, aby si sedl mezi ně. Namjoon si prvně nebyl jistý, ale nakonec si sedl.
,,Um přinesl jsem nějaké sladkosti a zmrzlinu" řekl a vytáhl z batohu 7 kornoutů.
,,To jsi nemusel" zasmál se Hobi. ,,Ale jo, musel" řekl Joon a podíval se na něj.
,,Díky moc za tu zmrzlinu, ale i za to, že jsi přišel" řekl Jin a pohladil ho po zádech. Namjoon se taky usmál a řekl ,,Stejně už nikoho nemám.. Dopadl jsem ještě hůř než Taehyung. Musel jsem skončit se školou, jinak bych tam další dny už nepřežil."
,,Já vím.. ale nemusíš se bát, teď máš nás" usmál se Seokjin a rozcuchal mu vlasy.,,Kluci! Zmrzlina!" vykřikl Hoseok a oni se za ním rozeběhli jako splašená zvěř. Tae a Yoongi se zarazili, když uviděli Namjoona. On se postavil a s dvěma zmrzlinami šel k nim.
,,Vím, že jsem se choval jako hroznej debil.. ale chtěl bych začít úplně od znova. Chci vymazat minulost a dneškem začít novej život.." na chvilku se odmlčel a zhluboka se nadechl a pokračoval dál ,,ale pokud mě už nikdy nechcete vidět, pochopím to-" nestihl doříct to, co chtěl, protože ho Tae přerušil. A to tím, že ho co nejpevněji objal. Joon se nezmohl slov. Vypadalo to spíš jako kdyby byl dojatý a chtěl brečet. Tae se odtáhl a podíval se na Yoongiho, při čemž mu hlavou naznačil, ať se připojí.
Yoongi ani na minutu neváhal a oba pevně objal. Všichni tři se usmívali a zbytek byl nesmírně rád, že to dobře dopadlo. Když se pustili, tak je Tae popadl za ruce a dotáhnul na deku, kde si spokojeně začali jíst zmrzlinu. Yoongi si spokojeně sedl vedle Hobiho, který mu opřel jeho hlavu o rameno. Tae si sedl vedle Jina a ujídal mu ze zmrzliny, avšak Jin ho nezastavil. Nechal ho, ať spokojeně baští.
Když se ale o to samé pokusil Jimin se zmrzlinou Kooka, tak mu jí Jungkook opatlal o obličej. Všichni se začali smát a následně ještě víc, když ho Jimin začal nahánět okolo stromů. Namjoon Jiminovi podal kapesníčky, aby si otřel obličej. Jimin je vřele přijal a pak se znovu rozběhl za Kookem. Hobi s Yoongim se jim neskutěčně smáli a Jin to všechno spokojeně sledoval, při čemž držel Taeho za ruku. Věděl, že od teď bude jen a jen dobře. Protože tohle nebylo přátelství. Do byl důkaz toho, že jsou rodina.
~End~
🖤🖤🖤
🖤🖤🖤🖤🖤🖤
🖤🖤🖤Tak vážení, máme tu konec knížky. Nevím, jestli být šťastná nebo smutná 🤔😂
Budu se snažit dokončit i one-shotky, ale nic neslibuju 🤭🤦♂
Jinak nachystala jsem si novou knížku, která bude znovu o BTS 😊 do konce ledna se jí budu snažit vydat 😂😃Takže uvidíme, co z toho vznikne 😃 Jinak vám chci strašně moc poděkovat, že jste to vůbec přečetli ❤🖤
Bye~
ČTEŠ
Love Me Like You Do | TaeJin
FanfikceJin je osmnáctiletý chlapec, který je v posledním ročníku ve škole. Na jedné sociální síti vystupuje pod přezdívkou /PinkPrince/. Jednoho dne mu přijde nová žádost o přátelství a to do příběhu zanese i jeho stalkera pod přezdívkou *whAlien*. Následn...