Stál jsem před jeho dveřmi, snažíc se sebrat odvahu zazvonit. Nakonec jsem se však pochlapil a tlačítko zvonku zmáčkl.
Hned mi otevřel Tae, který mě silně obejmul. ,, Hyung, jsem tak rád, že jsi přišel" zamumlal mi do hrudi.
Pohladil jsem ho po vlasech a usmál se. Zavřel jsem za sebou dveře a šli jsme si sednout do kuchyně.
,, Jedl si?" zeptal jsem se ho tazavým pohledem.
Jen nesouhlasně pokýval hlavou.,, Nemám hlad hyung" zabručel, když jsem začal připravovat ingredience na vaření večeře.
,, Slibuju, že ti udělám výbornou večeři. A potom, se třeba můžeme kouknout na film" usmál jsem se a dal se do práce.
,, Nemusíš si s tím dělat starosti" prostetoval.
,, Hele mladíku, pokud budeš pořád odmlouvat, tak tě tou pánvičkou přetáhnu po hlavě." (chtěla jsem napsat něčím jiným, ale ok xdd)Tae se začal hlasitě smát a já taky. Tenhle smích mi hrozně chyběl. S pozitivní náladou jsem začal připravovat míchaná vajíčka. On mě celou dobu soustředěně sledoval. Nesledoval jak vařím, ale sledoval spíš můj obličej.
,, Jestli mě nepřestaneš sledovat, tak po tobě jedno z těch vajec hodím" dodal jsem se smíchem a oči nespustil z pávne, na které se snažila vajíčka.
,, A-ale já tě nesleduju" zakoktal se. Podíval jsem se na něj a viděl, jak je celý rudý. ,, Vidím, že lžeš."
Odvrátil ode mě pohled a já dodělal ty vajíčka. Naservíroval jsem mu je na talíř a on se pustil do jídla.Po prvním soustu se mu rozzářila očka a s plnou pusou zamumlal něco, čemu jsem nerozuměl.
,, Prvně to spolkni a pak mluv" pousmál jsem se, hlavu jsem si podpíral rukama a sledoval, jak spokojeně jí. Byl tak neskutečně roztomilý.On spolknul jídlo a nadšeně vyhrkl ,, Je to výborný!"
,, Jsem rád, že ti chutná."
Pokračoval v jezení. Když dojedl, zbyl mu u koutku malý kousek vajíček. Aniž by to čekal, natáhl jsem se k němu a ten kousek sebral. Následně jsem si ho vložil do pusy a snědl ho.
,, Není to špatný" zamumlal jsem si.Tae tam zůstal sedět překvapeně. Tváře měl rudé a oči měl vykulené překvapením.
,, Jsi roztomilej, když se červenáš" broukl jsem. Začal se červenat ještě víc.
,, H-hyung.. nech toho" špitl a sklopil hlavu, abych mu neviděl do tváře.
Zasmál jsem se ,, Nemáš rád, když ti někdo říká pravdu?"Vzal zbytek vajíček, co zbyl na talíři a hodil mi ho do vlasů. Vstal jsem a přešel k němu. ,, Tohle jsi dělat neměl TaeHyungie" šibalsky jsem se usmál a začal jsem ho lehtat.
On se začal hrozně nahlas smát a snažil se bránit. Měl však smůlu. Převalil se ze židle na zem, ale já lehtal dál.
,, J-Jine!" popadnul dech a se smíchem vyhrkl ,, Nech toho.."Pustil jsem ho a on se posadil. ,, Málem jsem umřel" oddechl si.
Pousmál jsem se a vstal. Ze stolu jsem sebral talíř a chtěl ho umýt. Jenže Tae vystřelil ze země jako raketa. ,, Já to umyju!" Talíř mi vytrhl z ruky a začal umývat nádobí.Mezitím jsem trošku přemýšlel. Jaké city chová asi on ke mně? Teda pokud má aspoň nějaké. Bál jsem se, že když mu řeknu, co k němu cítím, že mě buď odkopne anebo se se mnou přestane bavit. Sakra vzchop se Jine!
,, Miluju tě, Tae" vyšlo ze mě z ničeno nic. Po tom, co jsem to řekl, se Tae na mě otočil s udiveným výrazem. Jeho tváře opět nabývaly červený odstín.Když už jsem to řekl, není cesty zpět.
,, Vím, známé se jen pár dnů, ale od toho jsou vztahy, aby se ti dva poznali a byli spolu. Pomalu bez tebe nedokážu být.. vždycky, když jsme spolu, moje srdce buší tak rychle a mám chuť být s tebou napořád.."
Mám pocit, že jsem to všechno pokazil, ale doufám, že jeho odmítnutí bude něžné.,, T-tobě nevadí, co s-se mi stalo?" špitl.
Pouze jsem nesouhlasně zakroutil hlavou a dodal ,, Vadí mi, co ti ty dva udělali.. ale chci tě před nima chránit a chci, aby si byl šťastný." Na chvíli jsem se odmlčel. ,, Dáš mi teda šanci?",, Hyung.." jeho oči začaly zaplavovat slzy ,, Taky tě miluju!" vypískl nadšený a s mokrýma rukama a talířem v nich se rozběhl proti mě. Skočil mi do náruče a já ho pořádně objal. Věnoval jsem mu něžnou pusu do vlasů. Byl jsem neuvěřitelně šťastný. Nečekal jsem, že bude souhlasit. Děkoval jsem svým vnitřním myšlenkám.
Takhle jsme stáli asi deset minut. Já jsem nosem nasával jeho sladkou vůni a při tom pociťoval jeho horký dech u svého krku. Sakra takhle mi nedýchej na krk. Má to vedlejší účinky.
Doufal jsem, aby mu můj kamarád v kalhotech nechtěl říct 'ahoj'.Když mě pustil musel jsem jít na záchod. Tohle si vyžádalo určitou daň. Musel jsem se toho problému rychle zbavit.
Potom jsem si umyl ruce a šel zpátky za Taem. On ležel na posteli a sledoval, co dávají v televizi. Lehl jsem si vedle něho a zeptal se ,, Na co budeme koukat?"
,, Máš nějaký oblíbený film nebo něco, co by si chtěl vidět?" usmál se a já se zamyslel ,, Tak co tu máš třeba za filmy?"
,, Mám tu Méďu oba díly, potom Krvavý diamant, Sedm, Rychle a zběsile, Thora a Úplné zatmění."
,, To Úplné zatmění neznám, o čem to je?"
Trochu nejistě se na mě podíval ,, No hraje tam DiCaprio a je zamilovanej do jinýho chlapa.." (popis lvl já xdd)
,, Aha" zasmál jsem se.
,, Um, chceš se na to dívat?" zeptal se a oči měl zabodlé na televizi.
,, Tak klidně" pousmál jsem se.Když pustil film, svou ruku jsem mu přehodil jemně přes ramena a přitáhl si ho blíž k sobě. On se malinko zaculil, byl hrozně roztomilý. Avšak, nechtěl jsem nic uspěchat. Však dneska se mu stala snad nejhorší věc v jeho životě. Potřebuje svůj čas.
Filmu jsem nevěnoval sebemenší pozornost. Celou dobu jsem sledoval TaeHyunga. On celou dobu sledoval napjatě film. Jeho dokonalá očka, krásné rty, roztomilý nosík a několik pih vytvářely rysy jeho obličeje, který byl tak nádherný.
,, Jine~ pokud nezačneš sledovat film, tak tě udusím polštářem" usmál se a oči nespustil z obrazovky.
,, Dávej bacha, jak se bavíš se starším" usmál jsem se a šťouchl ho do boku.
Lehce nadskočil, ale potom se ke mně víc přitulil.
Stále duchem nepřítomný jsem sledoval obrazovku, teda spíš koutkem očka Taeho a přemýšlel nad tím, jak to teď bude.Pomalu jsem ani nepostřehl, že film skončil, a že tam běží titulky. Vlastně ani nemám páru, o čem ten film byl.
Ahojky cukříčci! (♡´艸')
Tak jsem zase vypotila nějakou kapitolu xD
Doufám, že se vám líbí ( ° v ° )
A jen tak mě napadlo.. co kdybych dala na příští kapitolu nějaký smut? (♡´艸')
Jako je to jen nápad, ale tak můžete zkusit hádat na jaký ship by to byl, protože TaeJin to nebude ( > y < )
Bye bye~
ČTEŠ
Love Me Like You Do | TaeJin
FanfictionJin je osmnáctiletý chlapec, který je v posledním ročníku ve škole. Na jedné sociální síti vystupuje pod přezdívkou /PinkPrince/. Jednoho dne mu přijde nová žádost o přátelství a to do příběhu zanese i jeho stalkera pod přezdívkou *whAlien*. Následn...