Hned po tom, co jsem vrazil YoonGimu, se Joon začal hlasitě smát.
,, Gi, to jako fakt? Necháš si takhle dát do huby?"
,, Drž hubu Joone!" zasyčel vztekle YoonGi a otřel si mírně krvácející nos. Rychle vstal ze země a chystal se mi jednu vrazil, ale já uhnul.
NamJoon jen přihlížel.Gi se napřáhl znovu, ale i tak jsem stihnul uhnout. Potom jsem se rychle napřáhl já a udeřil ho znovu do obličeje. Využil jsem situace, že nedával pozor a udeřil ho do břicha. Gi se skácel k zemi. Sedl jsem si na něj a uděloval jsem mu úder jeden, za druhým.
,, Jaký to je?! Bolí to, že jo?!" zařval jsem naštvaně, když jsem přestal.
Gi tam jen malátně ležel.,, Copak se stalo, že jsi mu takhle ublížil?" zasmál se Joon.
Sám jsem to ani nechápal. Kde se ve mně bere tolik síly? Jindy mám problém rozdělat i sklenici na okurky a dneska jsem jako Rambo.,, Ještě se ptáš?" řekl jsem lehce zadýchaně a pohodil hlavou tak, aby mi vlasy nepadaly do očí.
,, To ti tak záleží na tom kusu hovna?" nadzvedl obočí.
,, To odvoláš."
,, Říkám jen pravdu" zasmál se a přešel ke mně.
,, Ještě jednou něco provedete Taemu a slibuju, že vás zabiju.." šeptl jsem chladně.
Položil mi ruku na rameno a s úsměvem dodal ,, Myslím, že teď budeš mít co vysvětlovat někomu jinému."Nechápavě jsem se na něj podíval. Naznačil mi, ať se otočím. Za sebou jsem viděl, jak za mnou běží učitel. Podíval jsem se na YoonGiho, který se pokoušel zvednout na nohy. Z nosu mu teklo trochu krve a měl roztežený koutek rtu.
,, KIME SEOKJINE!" zařval učitel. Svůj pohled jsem upoutal zpět na něj.
,, To jsi mu udělal ty?! křičel dál.
Avšak místo mě odpověděl Joon ,, Jo, to udělal on.. a chtěl to samý udělat i mně. Ještě, že jste přišel."NamJoone.. ty jsi tak falešnej až to bolí.
Učitel mě okamžitě popadnul za ruku a táhl mě do ředitelny. Joon podepíral Giho a šel s ním na ošetřovnu.
Ředitelům proslov byl velmi krátký. Sice obsahoval řev, ale v podstatě, kdybych to měl shrnout do jedné věty to bylo něco ve smyslu ,, Jsi okamžitě vyloučen z této školy!"
Zvedl jsem se a odkráčel domů. Vůbec jsem netušil, co teď se mnou bude. Jestli mám jít hledat jinou školu nebo začít pracovat. Dneska je středa, takže počkám do konce týdne, co vymyslím.
Ale hlavně nechci, aby Tae zůstal na tý škole sám. Ty dva jsou schopní všeho. On nemá nikoho, teda má mě, ale už ne na stejné škole.
Seděl jsem v obýváku a sledoval televizi. Najednou zazvonil zvonek, tak jsem se vyvalil z pohovky, jak těhotnej lachtan a šel otevřít.
Hned na mě skočil náš roztomilý zajda. Po něm naše sluníčko a na to všechno přihlížel JiMin, který vypadal hodně naštvaně.
,, Hyuuuung~!" zafňukal mi do trička JungKook. Zvednul hlavu a já mohl vidět jeho ubrečená očka.
,, Nebreč" zasmál jsem se a při tom mu volnou rukou rozcuchal jeho vlasy.
,, Je pravda to, co se říká?" zafňukal na druhou stranu zase Hobi. Bože to jsou fakt jak malý děti.,, Co se o mně říká?" otráveně jsem povzdechl.
,, Že si zmlatil Mina YoonGiho natolik, že má otřes mozku a zlomený nos" řekl JiMin, který stál stále ve dveřích.
Očima jsem JiMina přímo probodl. ,, Jo.. je to pravda."
Hobi s Kookiem vykulili oči.
JiMin však pokračoval ,, Nikdy si neměl s nikým problém. Vždycky si byl vzorný a najednou tohle.."Vymanil jsem se z pevného sevření těch dvou a postavil se na nohy.
,, Kdyby někdo vám udělal to samý, co Taemu.. udělal bych mu to samý, co tomu parchantovi Gimu nebo ještě něco horšího" zavrčel jsem.
,, Takže jsi to udělal kvůli TaeHyungovi?" řekl znechuceně Min.,, Co máš proti Taemu?!"
,, Znáte se sotva pár dnů a hned YoonGimu způsobíš takový zranění.. do toho tě vyhodili ze školy a úplně ses od nás odpoutal" zabrblal Chim.
Kook i s Hoseokem se na mě smutně dívali.
,, Hyung, proč se chováš jinak?" podotkl JungKook a smutně sklopil hlavu.,, Protože.." vyhrkl jsem ze sebe a poté se zastavil. Mám jim to říct? Všichni netrpělivě čekali, co ze mě vypadne.
,, Protože?" řekl napjatě Hobi.
Začal jsem se červenat a nevěděl jsem, jak tu větu dokončit.
,, Myslím, že mám jasno hyung" zasmál se Hobi a poplácal mě po zádech.
,, Počkej, neříkej, že je to to, co si myslím.." udivil se JiMin a Hobi na něj kývnul.
Jen JungKook nevěděl o co jde. ,, Co? Co se děje?" Ach náš Kookie je tak čistý a neposkvrněný.
,, Víš JungKooku, náš hyung se nám zamiloval" zasmál se Hobi.Jen co to dořekl, jsem si musel schovat tvář do dlaní. A ty 3 mi nedali pokoj. Pořád se mě různě vyptávali, jak tomu došlo atd.
Takhle jsme zabili čas asi do sedmi večer, dokud jsem je nevykopl. Poté jsem šel do sprchy. Následně jsem si udělal večeři a šel do postele. Vzpomněl jsem si na Taeho. Měl bych mu zavolat?
Vzal jsem do ruky mobil a vyskočili na mě zprávy od *whAliena*
*whAlien*: slyšel jsem, že ses popral!
*whAlien*: Jsi v pohodě?
/PinkPrince/: Nepleť se do toho.
*whAlien*: Proč si ho zmlátil? Kvůli tomu, co udělal tomu odpadu?
/PinkPrince/: To víš jak?
-zobrazeno-
Proč mi nedá pokoj? Proč nemůže pochopit, že mám rád Taehyunga?
Aniž jsem si to uvědomil, klikl jsem na Taeho číslo v kontaktech a volal mu. Začal jsem panikařit.
,, Hyung?" ozvalo se smutně z druhé strany.
,, Tae? Jsi v pohodě?" řekl jsem překvapeně.
,, Je pravda, že tě vyhodili ze školy?" řekl s tlumeným vzlykem.
,, Bohužel jo.."
,, A co teď budeš dělat?" šeptl.
,, Počkám do konce týdne, co vymyslím. A pak se uvidí" povzdechl jsem si.
,, Mužů mít prosbu?"
,, Samozřejmě."
Chvíli vládlo ticho, ale potom se zeptal ,, Nechtěl bys přijít ke mně?"
,, Moc rád" usmál jsem se a dodal ,, Za čtvrt hodiny tam jsem."Položil jsem to a sám pro sebe se usmíval jak měsíček na hnoji. Byl jsem nějak spokojený.
Vstal jsem z postele a oblékl si na sebe černé jeany a modrou mikinu. Nezapomněl jsem si vzít klíče a peněženku. Zamknul jsem byt a vyrazil za TaeHyungem.
Ahojky cukříčci! XDD
Tak na začátek chci říct, že nedělám úmyslně z Joona a Giho svině xdd mám je mega ráda, ale jelikož už nikdo nevyzbyl, tak jsem dala jako zaporáky ty dva. xd Jin a Tae jsou hlavní postavy a Chim, Kook a Hobi jsou bff Jina, takže tak no. Navíc se k tomu hodí xdd
Doufám, že se vám kapitola líbila, jestli ano, odměňte mě hvězdičkou nebo komentářem ❤
Bye bye~
ČTEŠ
Love Me Like You Do | TaeJin
FanfictionJin je osmnáctiletý chlapec, který je v posledním ročníku ve škole. Na jedné sociální síti vystupuje pod přezdívkou /PinkPrince/. Jednoho dne mu přijde nová žádost o přátelství a to do příběhu zanese i jeho stalkera pod přezdívkou *whAlien*. Následn...