23.09.2018
Okulun basketbol takımı kaptanı olduğundan çok yoruluyorsun meleğim. Çok iyi bir lidersin.
Ama yorulmandan nefret ediyorum.
Özellikle canının acımasından. Bugün antrenman sırasında önündeki topu fark etmeyip üstüne bastın.Yere düştün. Canın çok acıdı. Bileğini çok kötü burkmuşsun. Canın o kadar çok acıdı ki ağladın.
Seni o halde görmeye dayanamadım.
Kendimi lavaboya kilitleyip tüm ders boyunca ağladım.Seni sedyeye yatırıp götürürlerken bana attığın o çaresiz bakışı unutamıyorum meleğim.
Senin yerine benim canım yansaydı.
Ben önemsiz biriyim. Sorun olmazdı.Normalde insanların bana olan davranışlarına göre fikir edinirim onlara karşı. Beni kırarlarsa onlardan sonuna kadar nefret ederim.
Ama sen beni kırıyosun. Ben kırdığın parçaları alıp sen dokundun diye saklıyorum Tae.
Bana bu dünyada değer veren bir tek sen olsan. Geri kalan herkes benden nefret etse benim için hiç sorun olmaz.
Çünkü benim hayallerimin başında senin tarafından sevilmek var Tae.
Belki bir gün seversin beni. Ölmeden önceki tek hayalimi gerçekleştirirsin.
Bu aciz, soğuk bedenimi aşkınla ısıtırsın belki.
O kadar uzun süredir sevgisiz kaldı ki üşüyor kalbim.
Isıtır mısın onu? Büyük narin ellerinle tutar mısın ellerimi?
Ben hayatın uçurumundan düşmeden önce.
Bulur musun kaybolan ruhumu?
Senin kalbinin içinde.Nefesini paylaşır mısın benimle?
Kendi nefeslerim boğuyor beni.Arkadaşların bana her zamankinden
kötü bakıyor. Sanırım okul içinde bana şiddet uyguladıklarından dolayı aldıkları ceza yüzünden.Bana her zaman bakıyorsun.
Ama yanımdan geçerken görmezden geliyorsun.
Senin tarafından sevilmek nasıl olur merak ediyorum.
Umarım bir gün bu merakımı yok edersin.
Sahi. Yok eder misin Tae?
Belki bir gün.. her neyse.
Şuan yanına gelip baş ucunda canın acıdığı için ağlamak isterdim.Senin de bana sarılıp sorun olmadığını söyleyerek beni teselli etmeni.
Ama bu hayal bana çok uzak sevgilim.
Giderek daha da uzaklaşıyor.
Benim dünyadan uzaklaştığım gibi.
Sevgilim. Sana sevgilim dememe kızmıyorsun değil mi?
Lütfen kızma bana.
Senin aldığın nefes, dokunduğun, baktığın herşey o kadar özel ki sevgilim.
Başka biri normal görebilir. Ama benim için öyle değil sevgilim.
Onlarda senden bir parça var. Sana dokunamıyorum, sana doya doya bakamıyorum sevgilim fakat, o parçaları birleştirerek seni çiziyorum zihnimde. Seni hissediyorum kalbimde.
Lütfen benden nefret etme sevgilim.
Ben sadece aşkına aç, umutsuz bir aşığım.