Taehyung'la olduğundan beri sanki o kötü zamanları hiç yaşamamış gibiydi Jimin. Hayatı boyunca eksikliğini hissettiği sevgiyi o tamamlıyordu.Bugün sevgilisinin doğum günüydü. Birkaç işini halletmek için dışarı çıktığı sırada soluğu mutfakta almıştı Jimin.
Minik elleriyle ona pasta yapmak istiyordu. İnternetten daha önce baktığı pastanın malzemelerini önceden hazırlamıştı.
Pastayı yapmak için 1 saat uğraşmıştı ve yarım saat sonra sevgisi gelmek üzereydi. Pastayı dolaba koydu.
Önceden hazırladığı kıyafetleri giydi. Tabi burnuna bulaşan krem şantiden haberi yoktu. Yoongi Hyung ile konuşmuştu. Bir arkadaşıyla takılacaktı.
Tae gelmeye yakın tüm ışıkları söndürdü ve mutfağa geçti. Önceden hazırlamış olduğu yemeklerle dolu sofraya baktı. Yemekleri dışardan almıştı. Kendisi yapsa zehirlenebilirlerdi.
Masadaki mumlara baktı. Sönmemiş oldukları için mutluydu. Hemen mutfağa geçip pastanın mumlarını yaktığı sırada Tae içeri girmişti.
Salonda hazırlanmış masaya bakınca ne olduğunu anlamaya çalıştığı sırada minik elleriyle pasta tutan sevgilisi içeri girmişti.
Minik olan tam karşısında durup ona gülümseyerek bakıyordu. "Hadi dilek tut ve üfle."
Büyük olan şaşkınlığını zar zor atlatmış ve sevgilisini dinleyip dilek tutmuş ve pastayı üflemişti.
"Chim bunları ne zaman yaptın?"
"Pastayı ben yaptım."
Uzanıp elini tuttu küçük olanın.
"Bu minik ellerinle yaptığın şeyler o kadar kıymetli ki..."
Eğilip sevgilisinin dolgun dudaklarına kapattı dudaklarını.
"Mutluluk yolunda yürüyelim her zaman. Sen hep yanımda ol. Benden hiç ayrılma."
Küçük olan tebessüm etti. "Niyetim olduğunu sanmıyorum. Hediye vakti."
Küçük olan gömleğinin düğmelerini açmaya başlayınca ne yaptığını idrak etmeye çalıştı sevgilisi.
G
ömleğinin önü tamamen açılınca göğüsünün üstünde yeni yapıldığı belli olan bir güneş dövmesi gördü.
(Göğüsünün üzerinde hayal edin)
"Bana hep Ay olduğumu söylerdin. Senin Ay'ın. Güneş olmadan ay parlayamaz sevgilim. Sen benim güneşimsin. Ve sen olmadan ben parlayamam."
Uzun olan minik olanın dövmesinin üstünde elini gezdirdi. Yumuşak pürüzsüz teninde kendisine ait bir parça vardı.
"Beni böylesine güzel sevdiğin için teşekkür ederim Chim. Beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim."
Ve ona uzanıp en tutkulu öpücüğünü bahşetti.
Son
Evett kısa bir final oldu farkındayım ama gerçekten ne yapacağım konusunda tıkandım.
Aklımdaki yeni kurguyu yeni hesabımdan atacağım. Bu hesapta aktif olmayacağım. Bu kitap boyunca yanımda olduğunuz için hepinize teşekkür ederim 💝Yeni hesabım AdeleCharlotte yeni kurgumu buradan yayınlayacağım. Bu hesapta aktif olmayacağım. 💙