6

294 42 12
                                    

26.09.2018

Bugün beden eğitimi dersinde hoca bahçede 10 tur koştururken sen bileğinin hala iyileşmediğini söyleyip kenarda oturdun.

Tam önünden geçtiğim sırada ayağını uzatınca yere düştüm. Canım çok yandı evet. Ama sana takılınca umarım senin ayağın acımamıştır.

Acıdı mı canın?
Bilerek yapmadın değil mi?
Sen böyle biri değilsin biliyorum.
Eminim ki yanlışlıkla olmuştur.

Günün geri kalanını gözden uzak bir şekilde bir köşede oturup seni izlemekle geçti.

Tabi sen bunu fark edince yanıma geldin. Seni sevdiğimi bildiğini söyledin. Bunu nasıl öğrendin umrumda değil.

Umrumda olan bana söylediğin laflar.
Asla aklımdan çıkmıyor.
"Senin gibi zavallı piç kurusu beni bu saçma aşk oyununa alet etme. Duyduğum kadarıyla ailen bile seni reddetmiş. Benim sana acıyıp da karşılık vereceğimi mi düşündün?
Sana baktığımda ne kadar iğrendiğimi
göremiyor musun? O lanet olası bakışlarını artık üzerimden çek. Kendimi kirlenmiş hissediyorum. Bir daha bana baktığını görürsem seni ölmekten beter ederim."

Meleğim, zaten seni bir daha göremeyeceğim. Her neyse. Sen nasıl mutlu olucaksan ona göre davranacağım.

Sana bakmayı kestim. Kalbimdeki kırıklar artık batmaya başladı. Nefes alamıyorum. Almaya çalıştığım her nefes daha çok canımı yakıyor.

Canımı yakarak nefes almaya çalışmaktansa o nefesi kesmek daha doğru değil mi?

Evet öyle.

Canım yandı. Benden bu kadar nefret etmen canımı gerçekten yaktı. Bana nefret beslemen bile benim için anlam ifade etse de canım gerçekten yanıyor.

Öğle arasında elimde yemek tepsisiyle sıradan ayrıldığım sırada beni omuzladın ve elimdeki tepsi yere düştü. Sonra yine bana kızdın dikkatsizliğim için.

Özür dilerim meleğim bu kadar dikkatsiz olduğum için. Sana bakmadım bile rahatsız olma diye.

Sadece yere düşmüş olan yemek parçalarına diktim gözlerimi. Ardından oradan ayrıldım. Öğleden sonrasını eve gidene kadar aç bir şekilde geçirdim.

Kendini suçlama meleğim benim dikkatsizliğimdi özür dilerim.
Canını sıkmak istemezdim meleğim gerçekten özür dilerim.

Seni rahatsız ettiğim için kendimden nefret ediyorum. Sende haklısın. Ailem beni kabul etmezken aciz bir şekilde senden aşkını istemek haddim değil.

Özür dilerim meleğim.
Sana söz veriyorum. Yakında bu saçmalık son bulacak. Ben uzaklarda olacağım.

Merak etme ben yine de senin yanında olacağım. Ne kadar uzak olursam olayım hep seninle olacağım birtanem.

Hate -VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin