A fiú és a lány egy iskolába járt két éve. A fiú végzős volt akkor, a lány alatta egy évvel járt. A fiú szingli volt és nem a jobbik fajtából: cigizett, ivott, de pontosan olyan jól nézett ki, mint amilyen rossz volt. A lánynak volt barátja, de nem volt boldog abban a kapcsolatban. Nem érezte jól magát, de nem mert szakítani vele.
Egy alkalommal a lány késésben volt a suliból. Szembejött vele a srác. Találkozott tekintetük. Mindig is tetszett neki, de sosem közeledett felé, de tudat alatt mindig kereste a társaságát, magának sem vallotta be. A fiúban nem volt biztos, pedig akárhányszor látták egymást, mindig szemeztek. Megnézték egymást, mintha. De nem mert lépni.
Következő napokon a fiú megtalálta a lány profilját, írt neki. Beszélgetni kezdtek. Nehezen, de megtalálták a közös hangot. Másnap találkoztak a suliban. Minden szünetben összefutottak. Sokat nevettek és a fiú osztályából mindenki hurrogott, amikor együtt látták őket.Néhány hét múlva a fiú hivatalos volt egy házibuliba, ahova elhívta a lányt is, akivel akkor már igen összemelegedtek. Nem mondanám, hogy nem, de a lány kicsípte magát. Nem kurvának öltözött, de a fiú végigmérte rendesen, tetszett neki a látvány.
A fiú mindenkinek bemutatta újdonsült ismerősét. Azt hitték, együtt vannak. De nem voltak.
A lány nehezen illeszkedett be, de egy-két pohár lágy ital után megeredt a szája és beszélgetésbe elegyedett. A fiú is ivott, de nem annyit, hogy megártson neki. Tervezett valamit.
Késő este volt már, amikor mindenki kezdett kidőlni. Néhányan bealudtak, de volt még aki a parketten aktívan táncolt. A fiú felhívta a lányt. Derekára vezette kezét, a lány átkarolta partnerének nyakát és táncolni kezdtek. A szám alatt egyre több színpadon lévő pár kezdett el csókolózni. A fiú sem akart tenni másképp. Bal kezét a lány oldalán felvezetve ragadta meg nyakát, magához húzta és megcsókolta. A lány tudta, hogy ezt nem szabad, mert barátja volt. De mégis engedett. A srác hajába túrt és az mélyített csókjukon, belemarkolt fenekébe. Egyre csak forróbb és szenvedélyesebb lett köztük a levegő. A fiú felkapta a lányt, majd a legközelebbi szobába mentek, ahol ledobta az ágyra és felé kerekedett. A lány tudta, mi fog most következni, de hagyta magát. Talán még kifejezetten várta is ezt a pillanatot. A fiú lehúzva róla a ruhákat kerekedett felé és történt meg az, aminek kellett. A lány megcsalta a barátját, akivel már nem szeretett együtt lenni.Azon az estén változott meg minden körülötte. Amíg nem szakított barátjával, titkolták kapcsolatukat. De egy kő esett le a lány szívéről. Jobban érezte magát. Aztán bejelentették, egyre többen tudták, hogy együtt vannak.
Ők nem az a tipikus cuki pár voltak. Volt néhány képük, de nem verték nagy dobra. A fiú szünetekben mindig odament a lányhoz, akit egy seggrecsapással köszöntött, utána pedig megcsókolta.
Persze volt cuki tulajdonsága is - amikor egy neves dátumot ünnepeltek, a lány mindig kapott valamit a fiútól.A lányt elrontotta a fiú. Egyre több buliban volt ott és cigizni is elkezdett. De nem intenzíven. Partidohányos volt, bulikon mindig dohányzott és szeretkezés közben sem volt ritka, és volt, hogy a reggeli kávéját is ezzel kezdte.
A korábbról ismert lány már nem a régi volt. Híresebb lett és a közössége elfogadta. A legnagyobb hobbiját nem adta fel, de kevesebb ideje jutott rá. Viszont boldog volt ezzel a fiúval. Sosem stresszelt, amikor vele volt és sosem kellett aggódnia azon, hogy nem találkoznak.
A fiú megvárta, míg a lány leérettségizett. Elköltöztek. A lány ezzel itt hagyott minden rossz emlékét és néhány barátjukkal összecsapódván elköltöztek, ahol teljes életet élhetett. Szülei sosem fogadták el a fiút, de lányuk boldog volt és elengedték őt. Hiszen felnőtt. A korábbi félős, introvertált, beszari lányból egy vadóc, talpraesett, magabiztos felnőtt nő kerekedett ki és ez mind annak a fiúnak az érdeme volt, akiért a lány feladta a legnagyobb álmát.
Tudom, vannak benne furi részek xd Direkt név nélkül írtam és direkt E/3-ban írva, mert biztosan mindenki bele tudja képzelni magát ebbe az adott helyzetbe. Részben valós történet alapján írtam, de főleg képzelgés az egész. Viszont ez az adott lány és fiú benne valós emberek életéből kiragadott motívum! Ami mindannyiónkkal megtörténhet. Még jönni fogok ehhez hasonlókkal:)
YOU ARE READING
shots! || little novels
Short Storyaz agyamból éppen kipattanó, az MV-k ihlette aprócska, egyrészes írások. borító: by me | rajta: soojin(gidle) BobbyHyung, 2018.