Hatalmas vihar volt, a fákat ki csavarta a szél. Csak három ember állt kint a viharban, a zuhogó esőben, s mintha vártak volna valaki. Vagy valakiket.
Pillanatokon belül öt ember érkezett meg, köztük egy nő volt.
- Késtetek - szólalt meg az egyik férfi.
- Volt egy kis... dolgunk - válaszolt neki a nő. - Mit akarsz tőlünk, Grindelwald?
- Harry Pottert.
- Ha át is akarnánk adni, akkor sem tudnánk, hogy hol van.
- Pontosan tudjátok.
- És ha nemet mondunk?
- Akkor meghaltok! - válaszolta hidegen Dumbledore.
- Inkább a halál! Ő az egyetlen, aki le tud titeket győzni, nem fogom őt a kezetekre játszani! - csattant fel a nő.
- Ahogy akarod... - mondta Grindelwald. - Avada Kedavra!
- Cappitulatus!A két varázslat összecsapott, majd a két fénycsóva elkezdett a nő és Grindelwald között mozogni. De a nő egyedül nem volt elég erős a mágus ellen, így társai besegítettek neki.
- Stupor! - ordították egyszerre, amire a vörös fénygolyó előtört mind a négy pálcából, célbavéve Grindelwaldot.
- Reverso! - kiáltotta Dumbledore, amire pálcájából négy aranycsóva csapott elő, majd a négy pálcához érve szétrobbantotta azokat.Közben a nő és Grindelwald között még tartott a harc. A zöld fénycsóva egyre csak közeledett a nőhöz, de amikor majdnem elérte őt, Grindelwald befelyezte az átok használatát, majd egy pálcasuhintással egy lila lángcsóvát idézett meg, ami pedig a nő irányába indult el.
- Protego! - kiáltotta a nő, de a pajzsvarázslatnak semmi haszna sem volt, szimplán átengedte az átkot. A nő a lila tűz hatására felemelkedett a földről, majd a földre zuhant. Grindelwald odasétált a nőhöz.
- Erős vagy... Hailey - mondta neki, amre a nő fölnézett.
- Mit tettél velem?! - ordította neki.
- Ez a Métely - válaszolta neki Grindelwald. - Egy hónapig élsz, aztán megöl. Ennyi időd lesz, hogy elhozd nekem Harry Pottert.
- Mit akarsz te Harry Pottertől?
- Van nála valami, ami az enyém.
- És ha nem teszem? Ha nem hozom el neked Pottert?
- Akkor hosszú, kínlódós halálod lesz.
- Ha meg elhozom, kegyelemmel teljes nagyúr leszel és megölsz, mi?!
- Akkor póbáljuk meg máshogy... - sóhajtott egyet Grindelwald. Hirtelen egy tizenéves fiú jelent meg mellette, torkához pálcát tartott. - Ha nem hozod el nekem Pottert, megölöm őt és te is meghalsz. Választhatsz: te vagy ő.Hailey egy szót sem szólt, majd Grindelwald megfordult foglyaival, Dumbledoreral és az Árnyékmesteremrel együtt
- Egy hónap - mondta neki válla fölött, s mind a négyen eltűntek, a nő pedig ott maradt egymagában sírdogálva a viharos, kopár Nurmengardon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 2.: Harry Potter és Grindelwald Hajnala
FanficEz a könyv a Harry Potter és az Elveszett Testvér című könyv folytatása, a Sötétség Bosszúja című sorozatom második kötete. Jó szórakozást kívánok!