- HARRY!!! - sírta még mindig Ginny a csata helyszínén.
- Meg fogjuk menteni, Ginny - próbálta vígasztalni Ron húgát.
- Hogyan...? - sírta. - Azt sem tudjuk... , hogy hova vitték.
- Nekem van egy sejtésem... - szólt neki Hailey.
- Te és a sejtéseid, Prince! - gyűlölködött Ginny. - Inkább harcoltál volna, minthogy gondolkodj!
- Azt hiszed ez az én hibám?!
- Mert kié?! - csattant fel Ginny. Gyűlölettel tele felállt, majd Haileyhez közelebb lépett. - KIÉ?! Te rángattál ide minket! TE!
- Bárhol megtalálta volna, hiszen őt akarta.
- ÉS MOST NÁLA VAN...! - ordította, majd újra a földre csuklott.
- Miért akarta annyira Grindelwald és Dumbledore Harryt? - kérdezte Ron.
- Nem tudom... - válaszolta Hailey kissé sírós hangon.
- Dumbledore... - kapta fel a szemét Hermione.
- Mi van vele?
- Harry nemrég említette Arianát, aki Dumbledore testvére. Harry feltámaszotta, emlékszel, Ginny? - magyarázta Hermione.
- És mit akarsz te vele?! - kérdezte Ginny még mindig gyűlölködő hangon.
- Használhatnánk Dumbledore ellen - vetette fel az ötletet, amire Ron elfolytott egy hörgést. - Most mivan?
- Ez tényleg jó ötlet! - pityeregte Ginny megenyhült hangon.
- Az lenne - javította ki Ron.
- Mi az, hogy jó lenne?! - nézett rá Hermione.
- Ariana Aberforthnál van, ő pedig nem fogja azt mondani, hogy "Vigyétek csak, ha újra meghal, akkor újra meghal" .
- Akkor el kell rabolnunk!
- Nem rabolhatunk el egy embert azért, hogy a barátunkat megmentsük, és még az is lehet, hogy Harry már halott! - csattant fel Ron. - És ha már az, akkor egy idegen nőt küldünk a halálba! Harry nem ezt akarná!
- Harry bármit meg tenne mimdannyiunkért! - veszekedett Hermione is.
- Ha a saját életét kockáztatja! - vetett véget a vitának Ron. - Hányszor kockáztatta valaki más életét azért, hogy minket megmentsen?! Nurmengardban is inkább majdnem halálra verette magát azzal a Graybackkel, csak azért, hogy ki hozzon bennünket abból a húsüzemből! Nem mást! SAJÁT MAGÁT!
Hermione belül érezte, hogy Ronnak teljesen igaza van, s ezétt már nem is szólalt meg, csak nézte Ront.
- Akkor hogyan hozzuk ki? - vetette fel a kérdést Ginny.
- Mi van, ha muglik segítségével? - vetette fel Hailey.
- Muglik segítségével?! - hülledezett Ginny? - És azt hogy akarod elintézni?
- Ismertek muglikat, akik, szeretik Harryt? Barátai...
- Talán a féltestvére... - adta meg magát Ginny.
- Az a dagi?! - hült el Ron arca. - Az utálja Harryt!
- De a féltestvére. És annyira nem is utálja.
- Egy próbát megér - momdta Hailey. - Valaki más?
- Nem igazán. Nem barátkozik a mugli világban.
- Akkor marad a hadsereg.
- Most komoly?! - szólalt meg újra Hermione. - Hadsereg?!
- Baj?
- Nem is tudjuk, hogy megbízhatunk-e egyáltalán bennük.
- Jobb ötlet úgy sincs. Meg a DS is jöhetne. Az egész - vetette fel a következő lehetőséget Ron.
- És az aurorok? - tette fel a kérdést Hermione. - Úgyis ott dolgozol...
- Azok még harcolni is szabályszerűen harcolnak! Nem sokat érnek!
- De segíthetnek.
Ebben igaza volt Hermionénak.
- De akkor vissza kéne jutnunk Angliába valahogy.
- Kinkaku! - szólította a madarat Ginny kissé erőtlenül, de a főnix hatalmas lánggal megjelent, amire a párbajteremben levő diákok és tanárok hátrahőköltek. - Vigyél haza...!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 2.: Harry Potter és Grindelwald Hajnala
FanficEz a könyv a Harry Potter és az Elveszett Testvér című könyv folytatása, a Sötétség Bosszúja című sorozatom második kötete. Jó szórakozást kívánok!