- Gyerünk, mondjátok el! - utasította Harry Malfoyt és Asteriát, de Ginny odament hozzá s megfogta a vállát, amire megenyhült.
- A miniszter küldött - bökte ki Asteria.
- Apa?! - hökkent meg Ginny. - De miért?
- Aggódik miattatok. Csak úgy eltűntetek, amikor elmentetek a Roxfortba és onnan ide.
- De hát akkor miért nem szóltatok... - kezdte Harry, de Asteria a szavába vágott.
- Azt kérte, hogy csak figyeljünk titeket. Hogy ne tudjatok rólunk.
- De miért...? - akarta kérdezni Harry, amire már választ nem kaphatott, mert a fal hirtelen berobbant, amitől mindenki, aki a teremben volt, hátraesett, és a falon levő lyukon négy alak jelent meg.
Mikor a füst eloszlott, Harry észrevette, hogy Grindelwald, Dumbledore és az Árnyékmester az az egyik árnyával: Albusszal.A teremben mindenki feltápászkodott és a tanár megszólalt:
- Gellert Grindelwald! - ejtette ki a nevét. - Tehát igaz...
- Igen, igaz - mondta a tanárnak Grindelwald rendíthetetlen hangon.
- Mit akar?! - köpte neki Harry, de válasz helyett csak egy vigyort kapott.
- Mester... - szólalt meg az Árnyékmester. - Pottert nekem igérted...
- Már többször kudarcot vallottál Potter ellen - mondta hidegen Grindelwald. - Most én jövök!
- Akkor előbb engem kell megölnöd! - ordította neki Ginny, de Harry megfogta vállát, s visszahúzta a lányt.
- Hogy győzte le a "nagy Harry Potter" Voldemortot, ha közben barátai - pontosabban barátnője - védelmezte?
- Úgy, hogy sosem harcoltam egyedül! Mindig számíthattam rájuk! - mondta, majd Ginny felé fordult. - MOST!!!Mindenki felemelte pálcáját, s elharsogták a Stupor varázsigét, ami hatására mindenki pálcájából kitört a vörös golyó.
A kábítóátkok mind Grindelwald felé repültek, aki egyetlen pálcamozdulattal mindet kivédte.
- Ennyit tudtok? - kérdezte nevetve, majd ő is varázsolni kezdett: - Avada Kedavra!
A halálos átok az egyik diák felé repült, aki nagyon megijedt, hogy őt szemelte ki a sötét varázsló. Harry elé állt, majd ő is elharsogta a védővarázslatot:
- Reverso! - az arannyaláb erőteljesen tört ki Harry pálcájából. Mikor Dumbledore ezt észrevette, ő is beszállt a harcba és küldött Harryre egy átkot:
- Obstrugto! - mondta mi az átkot, amire Harry hátrarepült a mögötte álló diákokkal együtt.
- Petrificus Totalus! - kiáltotta Hermione, de Dumbledore simán kivédte az átkot. Sőt, még vissza is küldte feladójának. Hermionénak pedig alig volt odeje elugrani a sóbálványátok elől.
- Everte Statum! - kiáltotta Malfoy is Grindelwald felé célozva, és mellette pedig barátnője is szórta az átkokat Grindelwald felé, de mind hiába, senki sem találta el egyik varázslót sem.
Mindeközben az Árnyékmester csak figyelte a harcot, s amikor ezt megunta, az Al szerű árnyhoz fordult:
- Menj, hozd ide Pottert!
Az árny futva elindult Harry felé, de közben sok diákon kellett keresztülverekednie magát, akik rá is lőttek átkokat, viszont nem hatott egy sem. Döbbenetükre csak keresztül repült rajta.
Mikor Harryhez ért, a fiú még csak akkor próbált feltápászkodni a földről. Mikor meglátta, pálcáját ő is ösztönösen az árny felé irányított, majd azt harsogta:
- Inferno! - a tűzcsóva telibe találta az árnyat, aki fájdalmasan felordított, de nem adta könnyen magát, még mindig közeledett Harry felé. Majd Harrynek eszébe jutottak Harlam szavai: "Az Inferno nem elég erős, ahogy a Reverso sem." - Globus Igneo!A tűzgolyó olyan erővel tört ki Harry pálcájából, hogy hátrahőkölt, s véletlen az egyik diák lábára lépett. Az árny pedig hátrarepült a földre, majd eltűnt.
- Harry! - hallatszott Ginny hangja. A fiú el is kezdte keresni a lányt, de nem találta sehol. Majd egy kéz fogta meg a vállát, ami miatt pálcáját előre tartva megpördült, de amikor észrevette, hogy ki az, gyorsan le is ersztette azt.
- Ginny! - mondta a lánynak. - Menj fel Ronért, Haileyért és a két aurorért! Szólj nekik, hogy elkéne a segítség!
- Nem hagylak itt! - szólt vissza Ginny.
- Kérlek, Ginny! Szükségünk van rájuk!
A lány kelletlenül, de bólintott, majd megcsókolta Harryt, s elszaladt a többiekért.
- Sectumsempra! - kiáltotta Harry Grindelwaldra célozva, de ezt is kivédte, majd egy újabb halálos átkot küldött Harryre, ami elől Harrynek el kellett ugrania, mert nem volt ideje az ellenvarázslatot megidézni, majd újra varázsolni kezdett: - Infinity!A vörös villám kitört pálcájából, s mielőtt eltalálta volna Grindelwaldot, az is varázsolni kezdtett:
- Infinity Protego! - a pajzsról Harry nagy meglepődésére az Infinity lepattant, majd Grindelwald ismét egy halálos átkot küldött Harry felé, amire Harrynek az Infinity volt a válasza.
Mikor összecsapott, a két varázslat, hatalmas robbanás keletkezett, amitől mindenki hátrarepült a harc közben.Mikor Harry már tápászkodott volna fel, egy aranyló gömböt látott maga felé repülni, amit gyorsan egy Infinity Protegoval kivédett, de ekkor ismét hallatszott Grindelwald hangja:
- Infinity!
- Rever... - Harry nem tudta befejezni a védővarázsigét, mert a vörös villám olyan gyorsan csapott bele a lábába, hogy szinte semmire sem volt ideje. Harry a földre rogyott, s körülfogta vérző combját, amin az Infinity áthatolt.
Ginny ekkor érkezett meg a segítséggel, de mikor meglátta Harryt, felsikított:
- HARRY! - sírta, s odaszaladt barátjához, aki ránézett, s ekkor egy újabb aranyló golyó repült Harry felé, s ez most el is találta. Ennek hatására Harry eszméletlenül esett a földre, de még éppen hallotta Ginny fájdalmas sikoltását.
Grindelwald magához intette Harryt a pálcájával, amitől a fiú teste lebegni kezdett.
- HARRY! - kiáltották a barátai, de az még csak meg sem moccant.
- AVADA KEDAVRA! - üvöltötte Ginny gyülölettel telve, Grindelwaldra célozva, de a varázslat ismét lepattant pajzsáról.
Mikor Harry teste odaért hozzá, sarkon fordult, s Dumbledoreral és az Árnyékmesterrel együtt dehopponált, Ginny pedig sírva térdepelt a földön.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sötétség Bosszúja 2.: Harry Potter és Grindelwald Hajnala
FanficEz a könyv a Harry Potter és az Elveszett Testvér című könyv folytatása, a Sötétség Bosszúja című sorozatom második kötete. Jó szórakozást kívánok!