Két hét telt el a budapesti tragédia óta. Azóta Ginny, Ron, Hermione, Malfoy és Asteria azon dolgoznak, hogyan szabadítsák ki Harryt. S a terv már meg is van: Dudley már velük van, a mugli hadsereget pedig szintén sikerült maguk mellé állítaniuk.
- Már csak az aurorok vannak hátra - mondta Ron, de Ginny lepisszegte.
- Nincs több idő, Ron! Most kell menni!
- Ahogy akarod... - adta meg magát a fiú.
- A sereg már a Durmstrang előtt vár minket - szólt Ginnynek Asteria.
- Kinkaku! - szólította Ginny a főnixet, ami meg is jelent. - Vigyél minket a Durmstranghoz!A madár engedelmesen megengedte, hogy mind megfogják, s hatalmas tűz kíséretével eltűntek.
Pár pillanattal késöbb a Durmstrang mellett állomásozó katonák között találták magukat. A katonák, mikor Ginnyék tűz kíséretével előbukkantak, ijedtükben fegyvert rántottak, de mikor meglátták, hogy kik azok, le is eresztették azokat.
Ginnyék a hadnagyhoz indultak.
- Nos, Miss Weasley - szólította meg egy katona Ginnyt - , hol található ez a Nurmengard?
- Jöjjön! - mutatta az utat Ginny. Mikor a sziklaszirthez értek, Ginny a távolba mutatott, ahol a tiszta égboltnak köszönhetően kimagaslott Nurmengard börtöntornya.
- És hogyan jutunk át oda? - vetette fel a problémát Ron.
- Hát így... - Ginny előre tartotta jobb kezét, tenyerét a tenger felé fordította, s ekkor egy földhíd tört fel a víz felszínére.
A hadnagy hátrahőkölt, mikor meglátta, hogy mit csinált Ginny, majd megkérdezte:
- Pontosan ki ellen is fogunk harcolni?
- Három varázsló és jó sok árny ellen - válaszolta Ron, amire a hadnagy csöndben maradt.
A katona megfordult, s intett katonáinak, hogy indulás.A hatalmas sereg elindult Nurmengard felé. Ginny, Ron, Hermione, Malfoy, Asteria, Hailey, Hannah és a hadnagy ment elől.
De ekkor meg kellett állniuk, mert egy ismerős hang csapta meg Ginny fülét:
- Ginny! Várj! - Neville volt az az egész DS-sel.
- Ti... - kezdte Ginny, majd lopva Ronra pillantott, aki csak vigyorgott.
- Ki hozzuk Harryt! - lelkesedett Dean is.
- Úgy van! - helyeselt mindenki.
- Rendben! - mosolygott Ginny ebben a két hétben először.- Ismét itt... - sóhajtotta Ron, mikor elérték Nurmengard kapuit.
- Hol van az őrség? - kérdezte Hermione. - Ez elég gyanús...
- Hova van zárva Harry? - kérdezte Ginny.
- Valszeg a börtöntoronyba - válaszolta Ron. - Minket is ott tartottak három éve.
- Hogy legyen? - kérdezte Hermione.
- Mi lenne, ha szétválnánk? - vetette fel Neville.
- Ez nem is rossz ötlet, Neville! - veregette vállon a fiút Ron.
- Akkor én megyek Ronnal és Hermionéval - kezdte Ginny. - Neville, te menj Malfoyjal és Asteriával. Ti menjetek, keressétek meg Grindelwaldot! Mi addig megkeressük Harryt.
- És mi? - kérdezte Hailey és Dean egyszerre.
- Ti maradjatok itt a sereggel és ha harc lesz, akkor ezeken keresztül üzenünk! - mutatott fel egy pénzérmét Ginny. Dean értette, hogy mi az, hisz ezt használták két éve is a Névtelen elleni csatáikban és nurmengardi betöréseik közben is.
- Rendben! - bólintott Dean, majd a Ginny-Ron-Hermione és a Neville- Malfoy-Asteria csapat is elindult feladatukat végezni.- Olyan fura - mondta Ginny. - Nincsenek is őrök.
- Lehet, hogy kevesen vannak és a börtönt védik - találgatott Ron.Mikor a börtönhöz értek, mind a hárman észrevették, hogy Ronnak igaza volt: a börtönt védik.
Három őr volt kint, ezért Ron, Hermione és Ginny egy-egy kábítóátokkal elintézte őket. Ekkor Ginny zsebében izzani kezdett a megbűvölt pénzérme. A lány előszedte és elolvasta az üzenetet:
- Csapda!
- Mi?!
- Így! - kiáltotta nekik egy hang. Dumbledore volt az. Ginny gyorsan üzent a többieknek is, hogy baj van, majd Dumbledore felé fordult.
- Hol van Harry?! - kérdezte Ginny.
- Jó barátom, Gellert vigyáz rá - arcán egy gonosz mosoly látszott. Ginny el sem tudta hinni, hogy ez Dumbledore.
- Miért csinálja ezt? Miért van ellenünk? Ez nem maga!
- Ez vagyok én, Miss Weasley! És most, ha megbocsátassz: meg kell ölnöm titeket. Avada Kedavra!Mind a hárman elugrottak az átok elől, s egyszerre kiáltották:
- Stupor!
- Protego! Ennyit tudtok?
- Itt van még valami: AVADA KEDAVRA! - üvöltötte Ginny.
- Infinity Protego!
- Petrificus Totalus! - kiáltotta Hermione, de ez sem jött be.
- Imber Igneo! - kiáltotta Ron is a varázslatot, amitől tűz szökkent ki pálcájából, s megelevenedett.
- Reverso! - szólította az aranylángot Dumbledore, ami el is találta Ron pálcáját, amitől az darabjaira robbant.
- Infinity! - következett Ginny.
- Reverso! - próbálkozott Dumbledore is, de ez most nem jött be, mert Ginny elengedte aztán egy újabb átkot küldött:
- Globus Igneo!
- Protego!
- Expulso! - kiáltotta Hermione is.
- Confringo! - süvítette egy hang Ginnyék háta mögül. A DS volt, mögöttük pedig a hadsereg állt.
Dumbledore hátrarepült a robbanás erejétől, majd Ginny szólt a katonáknak, hogy kezdjék el lőni. Úgy is tettek, de közben Dumbledore valami pajzsot varázsolt maga elé, ami addig kibírta a mugli fegyverek erejét, ameddig Dumbledore el nem hopponált.Ekkor Ginny érme újra izzani kezdett. Megnézte, s ez a felirat állt rajta: "Megtaláltuk Harryt és Grindelwaldot. Fő tér".
Ginny gyorsan el is indult a főtér irányába, nyomában Ronnal, Hermionéval és a többiekkel.
Mikor kiértek a fő térre, nyugtalanító látvány fogadta őket: Grindelwald előtt Harry térdelve nézett Ginnyre.
- Vége van, Ginny Weasley! - mondta neki Grindelwald. - Nem győzhetsz! És most Harry Potter, add át a Pálcák Urát!A katonák már fegyverükkel Grindelwaldot célozták, de amaz meg sem rezzent.
- Vedd el, ha kell! - köpte Harry Grindelwaldnak.
- Ahogy akarod, Harry Potter! - Grindelwald Harry fejéhez emelte pálcáját, amitől Ginny sírva fakadt, majd egy fekete láng tört ki a pálcájából, ami körülölelte Harryt.
Harry felordított a fájdalomtól, de nem tudott semmit sem kezdeni.
- AVADA KEDAVRA! - üvöltötte Ginny Grindelwaldra célozva, de a varázslat beleakadt egy láthatatlan falba. - HARRY!Harry már nem hallott, nem látott semmit sem, csak a fájdalmat érezte, amit a fekete láng okozott neki. De most valamiért még erősebbnek érezte volna magát.
- Át kell adnod, Harry - szólalt meg a Pálcák Ura Harry előtt alakot öltve. - Át kell adnod, vagy meghalsz!
- NEEEEEM! - üvöltötte Harry, majd kitörve a láng hatásából felállt. - Invito!Pálcája kezében landolt, s gyorsan Grindelwald felé is emelte.
- AVADA KEDAVRA! - ordította Harry.
- Avada Kedavra! - kiáltotta vissza Grindelwald. Mikor a két átok összecsapott egy hatalmas robbanás keletkezett, amitől mindketten hátrarepültek.
- Everte Statum!
- Protego! Infinity!
- Infinity Protego! Partis Temporus! Inferno! - a két varázslat együttes erővel még erősebb volt, s mikor Grindelwald előhívta az Infinity Protegot, az nem tartotta meg a varázslatot, hanem átszakadt és eltalálta Grindelwaldot, aki hátrarepült.
- Harry! Vigyázz! - kiáltotta Ginny és Dudley egyszerre. Értette, hogy mire gondolnak: Dumbledore is beszállt a csatába.
- Expecto Fermium! - kiáltotta Dumbledore Harry felé, amitől a kard kijött pálcájából, s Harryt lábonszúrta. Majd mégegyszer elindította a varázslatot.
- Protego! AVADA KEDAVRA! - kialtotta Harry. Még ő is meglepődött attól, ami történt: a zöld villám sokkal erősebben és nagyobban csapott le áldozatára, sőt akkora erővel, hogy még az Infinity Protego sem tudta kivédeni.
Dumbledoret telibe találta a halálos átok, s ettől megszünt a Harryt és barátait elválasztó varázsfal. Dumbledore pedig holtan hullott a földre.
- POTTER! - ordította haraggal telve Grindelwald. - Obstrugto Pscihe!Harryt eltalálta az átok, amitől hátraesett a testével együtt, s mozogni sem tudott. Amikor földetért a teste, abból a Pscihe Perschile által elválasztott lélek kiesett. Harry ott állt maga fölött úgy, hogy mindenki csak a testét látja. Grindelwald kilökte a testéből. Megpróbált visszamenni testébe, de valami varázslat ismét nem engedte ezt neki.
- Te szemét! - emelte fel a pálcáját Ginny, amitől Grindelwald egy újabb taszítóátkot küldött. Ettől mind ahányan voltak, hátraestek, s nem tudtak megmozdulni egy pár pillanatig.És ez a pár pillanat tökéletesen elég volt Grindelwaldnak: pálcájából újra elôjött a fekete láng, s Harry testét megint körbeölelte. Felemelte, s Grindelwald egy alakot húzott ki belőle pálcája segítségével. A Pálcák Urát.
- NEEEEM! - kiáltotta Harry, de senki egy szavát sem hallhatta.
- HARRY! - sírta ismét Ginny. - NEEEEEM!
Ekkor Harry már be tudott menni testébe, amit meg is tett. Feltápászkodott, majd Grindelwald szemébe nézett. Még érezte magában a Pálcák Ura erejét, de nem értette, hogyan lehet ez.
Grindelwald gonosz vigyorral ránézett Harryre, s dehopponált Nurmengardból.
ESTÁS LEYENDO
A Sötétség Bosszúja 2.: Harry Potter és Grindelwald Hajnala
FanficEz a könyv a Harry Potter és az Elveszett Testvér című könyv folytatása, a Sötétség Bosszúja című sorozatom második kötete. Jó szórakozást kívánok!