Jó útra tért ellenség?

178 6 1
                                    

- Szóval - nézett Harry Denemre, aki még mindig a buborékban gubbasztott - miért fordulsz Grindelwald ellen? Miért akarod annyira megölni?
- Mit akar?! - nézett magy szemekkel Ginny még mindig az ajtóban állva, s közben pálcáját szorongatta.
- Azért akarom, mert mindenkit meg akar ölni.
- Te is azt akartad! - szólt vissza Harry.
- Nem, én csak hatalmat akartam! - sziszegte Harrynek. - A halhatatlanságot!
- Aha... És ezért gyilkolásztál mindenkit? Sok mindenkit meg akartál ölni, Denem!
- DENEM?! - kérdezte már szinte kiabálva Hermione, Ginny és Malfoy, de Harry és Denem még csak rájuk sem hederített.
- De Grindelwald nem csak annyit akar! Ha a Pálcák Ura nála van, akkor képes lesz mindenkit elpusztítani a földön!
- Mi az, hogy 'HA'?! - nézett rá Harry. - Ha most nem nála van, akkor kinél?
- Nem tudta teljesen kiszedni belőled, Potter. Nem tudta befejezni a varázslatot.
- Akkor ez azt jelenti, hogy még van esélyünk?
- Nem sok.
- És miért jöttél ide? Miért kell a mi segítségünk? Miért nem ölted meg te, ha annyira akarod? - tette fel Harry a következő kérdést.
- Mert nem voltam elég erős hozzá - vallotta be kelletlenül. - Megpróbáltam, de legyőzött.
- Ilyet sem gyakran hallani tőled, Denem! Azt mondod, nem voltál elég erős hozzá... Hah! - hökkent meg Harry is.
- Valaki elmondaná, hogy mi van?! - kérte Ginny Harryre nézve, aki gyorsan válaszolt is.
- Az, hogy az Árnyékmester Voldemort.
- Hogy mi?! - hülledezett mindenki. - De akkor hogyan lehet itt?! Hiszen meglölted a Roxforti Csatában!
- Hát... Öhm... Emlékszel, mikor elvittem eltűntetni a Feltámasztás Kövét négy éve? - kérdezte Harry, s Ginny bólintott. - Akkor felkeltettem Denemet, hogy kifaggassam a Névtelenről.
- Mit tettél?! - nézett rá mindenki elhült arccal.
- Persze úgy terveztem, hogy ha elmond mindent, amit akarok, még pár percig élhet, majd megölöm. Hát ezt az ígéretemet be is teljesítettem...
- Akkor hogy van itt?! - kérdezte haragosan Hermione.
- Valahogyan túlélte a Reversot, ami az egyetlen átok volt akkor, hogy megöljem. Mikor eljött az idő ráküldtem a Reversot, és eltűnt. Azt hittem, hogy porrá égett.
- Hát tévedtél, Potter! - szólta le Malfoy.
- Szóval mit alarsz kezdeni Grindelwalddal és a Toronnyal, Potter? - nézett rá Denem.
- El kell pusztítani az egészet!
- Az lehetetlen! - vágta rá Ginny. Multkor sem sikerült. Pedig akkor Nurmengard is elpusztult.
- Grindelwaldot kell megölnünk - szólt oda Denem. - Ő a Torony vezetője és ha ő meghal, akkor...
- Jó ötlet lenne, de ha nem emlékeznél, nem vagyunk elég erősek, hogy megöljük! - csattant fel Ron, s szemében a harag látszott. Denem iránt is, de inkább Grindelwald felé.
- Van egy lehetőség... - válaszolta. - De ahhoz meg kell bíznotok bennem.
- Hah...! Jó vicc! - szólt oda Ginny is.
- Pedig ez az egyetlen lehetőségetek. Hogyha megtalálja, amit keres...
- Mit? - csapott le Harry.
- Egy fegyvert. A világ legerősebb fegyverét - magyarázta Denem. - Tudja, hogy nem tudja belőled kiszedni a Pálcák Urát, ezért egy másik fegyvert üldöz. Pontosabban valaki mást...
- Ki az......?

A Sötétség Bosszúja 2.: Harry Potter és Grindelwald HajnalaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang