UYUYAN GÜZEL

74 2 0
                                    

CIA senelerdir 'Uyuyan Güzel' kod adlı bir araştırma operasyonu yürütüyor.
Amaç, "İnsan beyninin uzaktan kumandası, yönetilmesi ve yönlendirilmesi.

CIA, bu yöndeki çalışmaların sürdürüldüğünü ve son derece olumlu sonuçlar alındığını resmen açıklıyor. Servis, hedefini anlatmak için örnekler veriyor. "Toplu bir ayaklanma halinde insanları kontrol altına almak, sakinleştirmek, teslim olmalarını sağlamak ...
Bir teröristin uzaktan kumandayla etkisiz hale getirilmesini sağlamak.

Nasıl Olacak bu iş ?
Elektromanyetik ışınlarla beynin bazı hücrelerini yok ederek veya bir süre için uyuşturarak etkisiz hale getirerek.

İnsan beynini uzaktan kontrol altına alma çalışmaları Kaliforniya'daki laboratuarlarda, Moskova üniversitelerinin deneyim odalarında sürdürülüyor. Fareler, kediler, köpekler üzerinde başarılı olan yeni silahlar insanoğluna yöneltilmeye hazırlanıyor.

Amerikan Savunma Bakanlığı'nda bu yöndeki araştırmalarla ve "Uyuyan Güzel Operasyonu" ile meşgul olan özel bir bölüm yaratılmış durumda. Bölüm Başkanı Verano. Bu adam, ABD'deki son derece gizli araştırma ve deneyleri "askeri menfaatler" adına kontrol ediyor, destekliyor. Elektromanyetik ışınlar,
metal, beton, su gibi engelleri rahatça aşabiliyor, yüzlerce metre uzağa iletilebiliyor. İnsan beyni hedef alındığı zaman, beynin en iyi koruma altındaki bölümlerine dahi ulaşılabiliyor, etki yapabiliyorlar. İşte yarınların istihbarat silahı bu!

Pentagon, bu operasyon hakkında hiçbir teknik bilgi vermiyor.
Açıklama şu:
Bugün eski bir CIA patronu olan Başkan Bush bile Verano'dan bu araştırmalarla ilgili bilgi alamaz. Pentagon'un iddialarına göre, Ruslar bu alanda daha ileri gitmeyi, Amerikalıları geride bırakmayı başarmışlar. 1985'ten beri, bir kilometre mesafeden etkili olan, portatif ışın tabancası'nı istihbaratçıların ve askerlerin ellerine vermeye başlamışlar.

ZİHİN KONTROLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin