Episode(5)

1.2K 62 0
                                    

ရတနာ ~ အားမာန္​!!!

လင္​းလက္​ျဖဴ ~ အဲဒီ့လူက အားမာန္​လား..

"ဟုတ္​တယ္​"

"သူက​ေဆးရံုကိုဘာလာလုပ္​တာလဲ"

"မသိဘူး​ေလ...ဧကႏၱ သူ​ေ႒းဦးတင္​ႏိုင္​ ကိုမ်ားအႏၱရာယ္​​ေပးဖို႔လာတာလားမသိဘူး"

"ရတနာ..​ေပါက္​ကရမ​ေျပာနဲ႔.. မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး..သူလည္​းလူနာလာၾကည္​့တာ​ေနမွာ​ေပါ့.."

"Inn...႐ုပ္​ကလည္​း​ေၾကာက္​စရာႀကီး..ၾကက္​သီး​ေတြ​ေတာင္​ထလာၿပီ...ဟာ..သူဒီဘက္​လာ​ေနၿပီ..Dr.ပဲ​ေျပာလိုက္​​ေနာ္​..ရတနာ​ေတာ့​ေၾကာက္​တယ္​"

"ရတနာ.."

ထိုခ်ိန္​..လင္​းလက္​ျဖဴ တို႔နားသို႔အားမာန္​​ေရာက္​လာသည္​...

"ဒီမွာဗ်.."

"႐ွင္​..ဟု​တ္​ကဲ့.."

"သူ​ေဌးဦးတင္​ႏိုင္​ရဲ႕အခန္​းကဘယ္​မွာလဲ"

"အခန္​းနံပါတ္​ ၁၄၂ ပါ႐ွင္​့..ဒီဘက္​မွာပါ"

"ဟုတ္​ကဲ့...​ေက​်းဇူးပါပဲ"

အားမာန္​ကသူသိခ်င္​တာသိရ​ေတာ့ ခ​်က္​ခ်င္​းဆိုသလိုပင္​ထြက္​သြားသည္​...

"ရတနာမ​ေျပာဘူးလား..သူ..သူက သူ​ေ႒းကို အႏၱရာယ္​ ျပဳဖို႔လာတာပါဆို..."

"ရတနာရယ္​..မ​ေသခ်ာဘဲနဲ႔မစြပ္​စြဲပါနဲ႔..တစ္​ပါးလူကိုနစ္​နာ​ေစတယ္​..လာ..ငါတို႔အလုပ္​ပဲလုပ္​ရ​ေအာင္​...အားမာန္​ လာတာငါတို႔အလုပ္​မဟုတ္​ဘူး"

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ"

😗😗😗😗😗😗😗😗

အခန္​း 142~~

"အဟမ္​း.."

​ ​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​

အခန္​းထဲဝင္​လာတဲ့ အားမာန္​ကိုျမင္​​ေတာ့္ သူ​ေ႒းဦးတင္​ႏိုင္​ ကလန္​႔သြားတာ​ေပါ့...

"မဂၤလာပါ..သူ​ေ႒းႀကီး ဦးတင္​ႏိုင္​...​​ေနလို႔မွ​ေကာင္​းရဲ႕လား..ခင္​ဗ်ား​ေတာ္​​ေတာ္​ကံ​ေကာင္​းတာပဲ..​ေသနတ္​နဲ႔ပစ္​ခံထားရ​တာ​ေတာင္​..​ေဆးရံုကိုျမန္​ျမန္​​ေရာက္​လာတယ္​..ဒဏ္​ရာကနာ​ေန​ေသးလား..ဘာလို႔အခုထိအသက္​႐ွင္​​ေန​ေသးတာလဲ..ဘာလို႔မ​ေသႏိုင္​​ေသးတာလဲ..."

"အား..အား..အားမာန္​...မင္​း..မင္​း.."

"ဘာလဲ..aw...ခင္​ဗ်ားမ​ေသနဲ႔ဦး..ခင္​ဗ်ား​ေသလို႔မျဖစ္​​ေသးဘူး..​ေသတမ္​းစာကို​ေျပာင္​း​ေပးသြားဦး..စြမ္​းျမတ္​ဉာဏ္​ နာမည္​​ေနရာမွာကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​ကိုထည္​့​ေပး.."

"မင္​း...."

"​ေန​ေကာင္​း​ေအာင္​​ေနပါ..ဒီ​ေန႔​ေတာ့ႏႈတ္​ဆက္​ပါတယ္​.."

​ေျပာခ်င္​တာ​ေတြ​ေျပာၿပီး အားမာန္​ လူနာခန္​းထဲမွထြက္​သြားသည္​...

ဒါ​ေတြအားလံုးက္ို အမွတ္​မထင္​ဘဲကားလ္ိုက္​ရတာက Dr.ခန္​႔သုတ~~.

"ဘာလဲဟ..တကယ္​ပဲ..အားမာန္​ကသူ​ေ႒းကို​ေသနတ္​နဲ႔ပစ္​ခဲ့တာလား..​ေၾကာက္​စရာႀကီးပဲ..
ဒါဆို​ေသနတ္​နဲ႔ပစ္​တဲ့လူက စြမ္​းျမတ္​ဉာဏ္​ မဟုတ္​ဘူး​ေပါ့..ဇာတ္​လမ္​းကဘာလို႔ဒီ​ေလာက္​႐ႈပ္​​ေထြးရတာလဲ..ငါ​ေတာင္​အားမာန္​ကိုလန္​႔လာၿပီ..ဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြကိုသူမ်ား​ေတြကို​ေျပာျပလိုက္​ရမလား..ငါဒါ​ေတြကိုသိ​ေနတာ..အားမာန္​သာသိရင္​ငါ့ကိုလာသတ္​မွာလားမသိဘူး...ဟာ..ဘာ​ေတြမွန္​းမသိ​ေတာ့ဘူး.."

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Hello....Reader တို႔ First Love ​ေလးကို​ေမ့​ေနၿပီလား..
နဲနဲ​ေတာ့တိုသြားတယ္​..author လည္​းအလုပ္​​ေတြမ​်ား​ေနလို႔ပါ..Reader ​ေလး​ေတြ​ေမ့သြားမွာစိုးလို႔ အပိုင္​းသစ္​​ေလး up ​ေပးလိုက္​ၿပီ​ေနာ္​..😚😚

First Love{Completed}Where stories live. Discover now