Episode(6)

1.2K 65 0
                                    

Dr.ခန္​႔သုတ တစ္​​ေယာက္​ အားမာန္​အ​ေၾကာင္​းစဥ္​းစားၿပီးလမ္​း​ေလ်ွာက္​လာရာ...

"Dr.ခန္​႔သုတ".

"အမ​ေလး..လန္​႔လိုက္​တာဗ်ာ.."

"ဘာျဖစ္​လ္ို႔လန္​႔သြားတာလဲ..႐ုတ္​တရက္​ ကြၽန္​မလို​ေခ်ာ​ေမာလွပတဲ့နတ္​သမီး​ေလးကို​ေတြ႔လိုက္​ရလို႔လား..."

ရတနာစကား​ေၾကာင္​့ ခန္​႔သုတ ျပံဳးရအခက္​မဲ့ရအခက္​ျဖစ္​သြားသည္​။

"မဟုတ္​ပါဘူး..နတ္​သမီးျမင္​သလိုမခံစားရဘဲ..သရျဲမင္​သလိုခံစားရလို႔ပါ..."

"ဘာ!!! ခန္​႔သုတ!!!"

"အမ​ေလး..လန္​႔လိုက္​တာဗ်ာ.. ငါကစတာပါ..ဘာလို႔ဒီ​ေလာက္​​ေအာ္​ရတာလဲ..နီးနီး​ေလးကို..ၾကားရပါတယ္​"

"ဒါဆိုတိုးတိုး​ေျပာမယ္​..​ေန႔ ္႔လည္​စာစားၿပီးၿပီလား"

ရတနာက ​ေလသံ​ေလးနဲ႔​ေျပာတယ္​..

"ဘာ..ဘာ​ေျပာတာလဲ..မၾကားရဘူး..​ေတာ္​​ေတာ္​တိုးသြားၿပီ"

"​ေန႔လည္စာ စားၿပီးၿပီလားလို့.."

ရတနာ..volume ကိုျမွင့္လိုက္​​ေတာ့မွ ျကားရ​​ေတာ့တယ္အထင္....

"Aww...မစားရ​​ေသးဘူး.."

"ကြ်န္မလည္းမစားရ​ေ​​သးဘူး...တူတူသြားစားရ​ေအာင္.."

"ဒါနဲ့..Dr.လင္​းလက​္​ေ​​ရာ..".

"Dr.ကျပန္သြားျပီ"

"ဟင္..ျပန္​သြားၿပီလား"

"Inn..ဘာျဖစ္လို့လဲ"

"ဘာလို့အ​​ေ​​​စာျကီးျပန္သြားတာလဲ"

"သူ႕ duty ခ်ိန္ျပီးျပီ​ေ​​လ.."

"ဟင္...နွ​ေ​ျမာလိုက္တာ.."

"ဘာကိုလဲ"

"ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး​​"

"Inn..ျပီးတာပဲ"

"​ေန့လည္စာသြားစားမယ္ဆို.."

"Inn...သြားရ​ေ​​အာင္.."

"ဒါဆိုလည္း..ျမန္​ျမန္​လာ..."

"Inn..."

​​​😗😗😗😗😗😗😗😗

​ေဆးရံု canteen ၌~~

"Dr.ခန္​႔သုတ..စား​ေလ"

"Inn...စားပါတယ္​ ."

"မ်က္​ႏွာကဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ.. .စိတ္​ဖိစီးမႉ​ေတြမ်ား​ေနတာလား...
စိတ္​ညစ္​စရာ​ေတြ႐ွိလို႔လား..​ေျပာၾကည္​့​ေလ
တူတူဝိုင္​းၿပီးစဥ္​းစားၾကတာ​ေပါ့.."

"Inn...စဥ္​းစားစရာ​ေလး႐ွိ​ေနလို႔..
ရတနာ.."

"Inn . .​ေျပာ​ေလ"

"ငါ​ေလ..ခြဲစိတ္​ခန္​းထဲကထြက္​လာ​ေတာ့..
အခန္​း 142 နားလည္​း​ေရာက္​​ေရာ..အားမာန္​ကသူ​ေ႒းဦးတင္​ႏိုင္​ကို​ေျပာ​ေနတာ​ေတြကိုၾကားခဲ့ရတယ္​...
ငါ​ေခ်ာင္​းနား​ေထာင္​တာမဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​...
အခန္​း​ေ႐ွ႕ကျဖတ္​သြားရင္​းနဲ႔..မ​ေတာ္​တဆၾကားခဲ့တာ..ငါလည္​းဘာမ်ားလဲဆိုၿပီးရပ္​​ေနမိတာ..​ေတာ္​ၾကာတစ္​ခုခုျဖစ္​​ေနမွာစိုးလို႔​ေလ.."

"အဲဒါ​ေခ်ာင္​း​နား​ေထာင္​တာနဲ႔တူတူပဲ​ေပါ့..
ဒါနဲ႔..အားမာန္​ကဘာ​ေတြ​ေျပာခဲ့​ေသးလဲ..နင္​ဘာ​ေတြၾကားခဲ့လဲဆိုတာငါ့ကို​ေျပာျပဦး..နား​ေထာင္​ခ်င္​လြန္​းလို႔..."

"ငါၾကားခဲ့တာ..​ေသတမ္​းစာကိစၥပဲ..သူ​ေ႒းက​ေသတမ္​းစာမွာသူပိုင္​ဆိုင္​သမ်ွကိုစြမ္​းျမတ္​ဉာဏ္​ကိုလႊဲ​ေပးထားတာျဖစ္​မယ္​..အဲဒါကို အားမာန္​က စြမ္​းျမတ္​ဉာဏ္​ နာမည္​​ေနရာမွာသူ႔နာမည္​ကိုထည္​့ခိုင္​း​ေနတာ.."

"Aww...သူ​ေ႒းကဘာ​ေျပာလဲ"

"သူ​ေ႒းက​ေတာ့ဘာမွမ​ေျပာႏိုင္​​ေသးဘူး..ၾကည္​့ရတာသူ​ေ႒းက​ေျပာင္​း​ေပးမယ္​့ပံုမ​ေပၚဘူး..ဒါ​ေၾကာင္​့မ​ေျပာင္​း​ေပးလို႔ပဲ..သူကသူ​ေ႒းကို​ေသနတ္​နဲ႔ပစ္​ခဲ့တာျဖစ္​မယ္​.."

"Inn..ထင္​သားပဲ..အားမာန္​ပဲလို႔.."

"ၿပီး​ေတာ့တစ္​ခုၾကားခဲ့​ေသးတယ္​..သူ​ေ႒းကို ​ေသနတ္​နဲ႔ပစ္​ခံထားရ​တာ​ေတာင္​ဘာလို႔မ​ေသႏိုင္​​ေသးတာလဲတဲ့..သူက​ေသ​ေစခ်င္​​ေနတာျဖစ္​မယ္​..​ေနာက္​​ေတာ့သူကျပန္​​ေျပာင္​း​ေျပာလိုက္​တယ္​"

"ဘယ္​လို​ေျပာင္​း​ေျပာလိုက္​တာလဲ"

"ဒီလိုဟ..မ​ေသနဲ႔ဦးတဲ့..​ေသတမ္​းစာမွာနာမည္​​ေျပာင္​း​ေပးခဲ့ဦးတဲ့..သူ႔ပံုၾကည္​့ရတာ​ေၾကာက္​စရာႀကီး..​ေျပာရင္​းနဲ႔ငါ​ေတာင္​ၾကက္​သီးထလာတယ္​.."

"Inn..အားမာန္​လို႔ငါထင္​တာမွန္​​ေနတာပဲ.."

"လူ​ေတြကဘယ္​သူ႔ကိုမွယံုလို႔မရတာအမွန္​ပဲ​ေနာ္​.."

"Inn..."

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

ဒီ​ေန႔ readers ​ေလး​ေတြကိုခ်စ္​လို႔ႏွစ္​ပိုင္​း​ေတာင္​ up ​ေပးလိုက္​တယ္​​ေနာ္​..
"ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝအတြက္​​ေပးဆပ္​သူ"ဆိုတဲ့ fic ​ေလးကိုလည္​း up ​ေပးထားတယ္​..ဖတ္​ၿပီးအား​ေပးၾကပါဦး​ေနာ္​..
​ေၾကာျငာ​ဝင္​သြားတာ😁😁

First Love{Completed}Where stories live. Discover now