"ဘာေျပာတယ္..."
အျပင္ကိုေငးေနတဲ့ ေဆာင္းႏွင္းျဖဴတစ္ေယာက္ လင္းလက္ျဖဴ စကားေၾကာင့္ လွည့္လာၿပီး....
"ကိုစြမ္းျမတ္ကခ်စ္ေနတဲ့မိန္းကေလး႐ွိတယ္ဟုတ္လား"
"ဟုတ္တယ္..သူကအဲေကာင္မေလးကိုျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္မိသြားတာတဲ့...အဲေကာင္မေလးကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္..ေခ်ာတယ္..သူ႔ႏွလံုးသားကအဲေကာင္မေလးဆီမွာပဲ႐ွိတာတဲ့..လံုးဝမခြာခ်င္ေတာ့ဘူးဆိုပဲ.."
"Aww..ေအးေပါ့...သူလည္းအရြယ္ေရာက္ေတာ့ခံစားတတ္ေနၿပီေပါ့..ဒါနဲ႔ စြမ္းျမတ္ႀကိဳက္ေနတဲ့ေကာင္မေလးကဘယ္သူလဲ..ဘယ္ကလဲ..ဘယ္မွာေနတာလဲ..ေတာ္ေတာ္ခ်မ္းသာလား.."
"မသိဘူး...အဲေကာင္မေလးအေၾကာင္းေတြေျပာတာပဲ..ေျပာၿပီးေတာ့ ရတနာ ကိုႏွစ္ေယာက္တည္းစကားေျပာခ်င္တယ္ဆိုၿပီးေခၚသြားတာပဲ..."
"ရတနာ..ဧကႏၱ.. စြမ္းျမတ္ကရတနာမ်ားႀကိဳက္ေနတာလား..ဒါေၾကာင့္အဲေကာင္မေလးေကာင္းေၾကာင္းေျပာၿပီး..ရတနာကိုေခၚသြားတာ..ၿပီးေတာ့ ရတနာကိုမ်ားသူ႔ခံစားခ်က္ေတြေျပာျပလိုက္ၿပီေနမွာေပါ့.."
"ဘာ....မျဖစ္ႏိုင္တာ"
"ဘာလို႔မျဖစ္ႏိုင္တာလဲ"
"ေနၾကပါဦး...ေနၾကပါဦး.. အစ္ကိုစြမ္းျမတ္ကေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုႀကိဳက္ေနတာေလ..အဲဒါမမတို႔ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ဘာဆိုင္လို႔လဲ..မမေဆာင္းႏွင္းကေရာ..ဘာလို႔ဒီေလာက္စပ္စုေနတာလဲ..မမလင္းလက္ကေရာ..ဘာျဖစ္ေနတာလဲ.."
"Hey..ျပည့္စံု..ငါ့ကိုေတာ့တစ္မ်ိဳးမထင္နဲ႔ေနာ္...ငါ့မွာရဲရင့္႐ွိတယ္..ငါစြမ္းျမတ္ကိုလံုးဝစိတ္မဝင္စားဘူး..ငါ့ကိုမေျပာနဲ႔..ေျပာခ်င္ရင္မမလင္းလက္ကိုေျပာ..."
"မမလင္းလက္..႐ွင္းျပခ်က္ေလး..မမ..မမ...ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာၾကားရဲ႕လား"
"Oh..Oh...သူ႔အေတြးနဲ႔သူပဲအေျခအေနမေကာင္းဘူး.."
"ကြၽန္ေတာ္ထင္တာကေတာ့..မမလင္းလက္ကစြမ္းျမတ္ကိုခ်စ္ေနၿပီထင္တယ္..အစ္ကိုစြမ္းျမတ္ကဘယ္သူ႔ကိုႀကိဳက္ေနတာလဲ..သူ႔ကိုမႀကိဳက္လို႔စိတ္ညစ္ေနတာလား..ကူညီေပးရမလား.."
"ျပည့္စံု..ေနဦးေလ..ကိုစြမ္းျမတ္မွာႀကိဳက္တဲ့လူ႐ွိေနတာကိုငါတို႔ကဘယ္လိုကူညီမွာလဲ..ေတာ္ၾကာအ႐ွက္ပဲရေနဦးမယ္..ေစာင့္ၾကည့္ၾကတာေပါ့.."
"Inn...".
"အရမ္းလည္းစိတ္ပူမေနပါနဲ႔..ဖူးစာပါရင္ေ႐ွာင္လႊဲလို႔မရပါဘူး..ထြက္ေျပးရင္တာင္မလြတ္ဘူး.."
"Inn..."
"မမလင္းလက္..ကြၽန္ေတာ္တို႔သြားၿပီေနာ္..နားလိုက္ဦး..မမ မနက္ျဖန္ duty ႐ွိတယ္မလား.."
"ဟုတ္တယ္..မမနားလိုက္ဦးေနာ္..ငါေျပာခဲ့တာေတြစိတ္ထဲမထားပါနဲ႔..ထင္ျမင္ခ်က္ပဲ႐ွိေသးတာ..မေသခ်ာပါဘူး..နားလိုက္ေတာ့ေနာ္..ငါတို႔သြားၿပီ..."
ေဆာင္းႏွင္းနဲ႔ျပည့္စံုသာစကားေတြေျပာသြားလိုက္ၾကတာ လင္းလက္ကေတာ့တိတ္ဆိတ္လ်က္..
"ေအး" ဆိုၿပီးတစ္လံုးေတာင္ျပန္မေျပာႏိုင္႐ွာဘူးေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္အခန္းထဲကထြက္သြားေသာ္..
အခန္းထဲမွာငိုၿပီးက်န္ခဲ့တာက လင္းလက္ျဖဴ ~~"စြမ္းျမတ္..နင္ဘယ္သူ႔ကိုခ်စ္ေနတာလဲ..ရတနာကိုလား.."
😭😭😭😭😭
"မမ..မမလင္းလက္ကိုၾကည့္ရတာ ကိုစြမ္းျမတ္ ကိုႀကိဳက္ေနတဲ့ပံုပဲေနာ္.."
"အင္း..ငါတို္႔ေျပာေနတုန္းကသူမ်က္ရည္ေတြဝဲေနတာေတြ႔လိုက္တယ္..ဒါေၾကာင့္ငါတို႔ထြက္လာၿပီး.သူ႔ကိုလြတ္လြတ္လပ္လပ္ငိုခြင့္ေပးလိုက္တာေလ.."
"Inn..မမလည္း..ဒါကအပူတစ္မ်ိဳးပဲေနာ္..."..
"Inn..."
"မမလတ္လည္းသတိထား..ကိုရဲရင့္ကို.."
"အမေလး..ေအးပါဟ..နင္လည္းမိန္းကေလးတိုင္းကိုမယံုနဲ႔..သတိထား.."
"ဟုတ္ကဲ့ပါ...မမရဲ႕.."
ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္လည္းအခန္းေ႐ွွ့မွာဆံုးမစကားေလးေတြေျပာလို႔ၿပီးသြားတဲ့အခါ..ကိုယ့္အခန္းဆီသို႔သာ...
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ဟီး...အေၾကာင္းအရာေတာ့သိပ္မပါသြားဘူး..
တစ္ခန္းပဲ႐ွိတယ္...တိုသြားတယ္...ေမ့သြားၾကမွာစိုးလို႔အျမန္တင္လိုက္ရတာပါ..
မေက်နပ္ရင္ baek လႊတ္ေပးၾကပါေနာ္😜😜
ခဏ ရပ္ထားမယ္ေနာ္...
ေနာက္အပိုင္းေတြက်ရင္႐ွည္႐ွည္ေလး up ေပးပါ့မယ္...Readers ေလးေတြကို ဆုက ခ်စ္လ်က္...
😘😘😘
YOU ARE READING
First Love{Completed}
RomanceStory ကေတာ့ romance စြမ္းျမတ္ဉာဏ္ ကသူေ႒းသား။ လင္းလက္ျဖဴ ကဆရာဝန္။ အေမြကိစၥေၾကာင့္ စြမ္းျမတ္ဉာဏ္ အေဖလုပ္ၾကံခံလိုက္ရတယ္။ အဲအခ်ိန္မွာ လင္းလက္ျဖဴ တို႔ေဆးရံုကိုေရာက္လာေတာ့ ဆရာဝန္Dr.လင္းလက္ျဖဴနဲ႔ မိသားစုအတြင္းေရးျပႆနာ႐ွိေန...