Episode(17)

929 41 0
                                    

ကိုကို႔ေနာက္ကေနေျပးလိုက္ခဲ့မိတယ္...
ေျပးလိုက္ခဲ့မိတဲ့ ဒီေျခေထာက္ေတြကို႐ိုက္ခ်ိဳးခ်င္ေလာက္ေအာင္မုန္းတီးေနမိၿပီ...
ငါဘာလို႔မ်ားဒီလိုေျပးလိုက္ခဲ့မိတာပါလိမ့္..

ကိုကို႔ေနာက္ကလိုက္လာေတာ့ အျပင္ဘက္မွာလင္းလက္ကိုေတြ႔ေတာ့ကြၽန္မေျခလွမ္းေတြရပ္တန္႔သြားတယ္...

ကိုကိုကလင္းလက္ ရဲ႕လက္ကိုဆြဲပီးေျပာေနေတာ့..ကြၽန္မကြယ္ရာကေနနားေထာင္ေနမိတယ္...

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားေတြကကြၽန္မကိုနာက်င္ေစတယ္...

ဘယ္ကေနဘယ္လိုေတြျဖစ္သြားၾကတာလဲ..ဘာေတြျဖစ္ကုန္တာလဲ...အခုခ်ိန္မွာကြၽန္မကတတိယလူျဖစ္သြားၿပီလို႔ခံစားလာရတဲ့အခါ ႏွလံုးသားကတဆစ္ဆစ္နာက်င္ေနသလိုပဲ..နာက်င္တာထက္သူတို႔ကိုၾကည့္ၿပီးဝမ္းနည္းသလို ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအျပစ္႐ွိသလိုခံစားလာရသလို...

ရင္ထဲကစကားကိုတိုးတိုးေလးထုတ္ၿပီးေရရြတ္လိုက္မိတယ္...

"လင္းလက္နဲ႔ကိုကိုနဲ႔ကခ်စ္သူေတြလား..သူတို႔ခ်စ္ေနၾကတာလား..ငါကသူတို႔အခ်စ္ကိုဖ်က္ဆီးလိုက္တာလား..."

ေနာက္တစ္ခါလွမ္းၾကည့္လိုက္မိေတာ့ ကိုကို႔ကိုေက်ာခိုင္းထြက္သြားတဲ့ လင္းလက္...

သူ႔မ်က္ႏွာမွာေပ်ာ္ရႊင္မႈဝမ္းသာမႈေတြအစား ဝမ္းနည္းေၾကကြဲမႈေတြနဲ႔မ်က္ရည္ေတြသာျပည့္ေနခဲ့တယ္...

ကိုကိုကလည္းေျမျပင္ေပၚဒူးေထာက္ထိုင္ခ်ေနၿပီး အိေႃႏၵ သိကၡာ ေတြေတာင္မဆယ္ႏိုင္ေတာ့ဘဲငိုေနေလေတာ့သည္...

ဒီျမင္ကြင္းက ပြဲထဲကိုျပန္ဝင္လာတဲ့အထိ မ်က္လံုးထဲကမထြက္တဲ့ျမင္ကြင္းတစ္ရပ္ျဖစ္ေနသည္...

😥😥😥😥😥

လင္းလက္ရယ္...ဘာေၾကာင့္ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ..ကိုယ္ကမင္းကိုပဲခ်စ္တာပါ..ဘာေၾကာင့္ကိုယ့္ကို ဝတီနဲ႔ညားေစခ်င္တာလဲ..မင္းကေနာက္ဆုတ္ေပးလိုက္တာလား..ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းအရင္းဆိုေပမယ့္လည္း မင္းကိုယ့္အခ်စ္ကိုေတာ့ထည့္တြက္ခဲ့သင့္တယ္..မင္းကိုယ့္ကိုဘာေၾကာင့္ဒီလိုေျပာရတာလဲ..ဒါေတြကမင္းစိတ္ထဲကလာတာမဟုတ္ဘူးမလား..ကိုယ္သိတယ္... မင္းညာေနတာကိုယ္သိပါတယ္...မင္းကိုယ့္ကိုခ်စ္တာကိုသိပါတယ္...လင္းလက္ရယ္...ေက်းဇူးျပဳၿပီးကိုယ့္ကိုမရက္စက္ပါနဲ႔...

First Love{Completed}Where stories live. Discover now