Episode(7)

1.2K 63 0
                                    

ည​ေန​ေရာက္​​ေသာ္​~~

"မမလင္​းလက္​.. .​ေဆးရံုမွာဘာထူး​ေသးလဲ"

အိမ္​ျပန္​လာလို႔အိမ္​​ေပါက္​ဝပဲ႐ွိ​ေသးတယ္​။
ျပည္​့စံုဟိန္​း ရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့ လင္​းလက္​နည္​းနည္​း​ေၾကာင္​သြားသည္​..

"ဟင္​..ဘာထူးျခားလို႔လဲ...ဘာမွ​ေတာ့မထူးျခားပါဘူး..aw..ငါျပန္​လာခါနီး​ေတာ့..အားမာန္​​ေရာက္​လာတယ္​"

"ဘာ!..​ေဆးရံုကိုလား"

အလန္​႔တၾကား​ေမးလိုက္​တဲ့ ​ေဆာင္​းႏွင္​းျဖဴ~

"Inn...သူ​ေ႒းကိုလာၾကည္​့တာ​ေလ..ငါ့ကိုသူ​ေ႒းအခန္​းဘယ္​မွာလဲလို႔​ေမးသြားတယ္​"

"သူ သူ​ေ႒းကိုဘာလုပ္​လိုက္​ၿပီလဲမသိဘူး"

"မသိ​​ေသးဘူး​ေလ..ဘာမွ​ေတာ့မလုပ္​​ေလာက္​ပါဘူး..႐ိုး႐ိုးပဲလူနာလာၾကည္​့တာ​ေနမွာပါ"

"ဟု​တ္​ပါ့မလား...အားမာန္​က​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​...သူ သူ​ေ႒းကိုတစ္​ခုခုမလုပ္​ဘူးလို႔​ေျပာလို႔ရမလား"

"ဟုတ္​တယ္​...အားမာန္​ကလူ​ဆိုးဂိုဏ္​း​ေတာင္​ ​ေထာင္​ထားတာ...သူကတကယ္​့ Zoe ႀကီး"

"Inn..."

အားမာန္​အ​ေၾကာင္​း​ေျပာ​ေနတုန္​းထ​ေမးလိုက္​တဲ့ ​ေဆာင္​းႏွင္​းျဖဴရဲ႕ ​ေမးခြန္​း~~.

"လင္​းလက္​....မနက္​ျဖန္​ မမ off မလား"

"Inn.."

"ငါတို႔ Famous Shopping Mall မွာ​ေစ်းသြားဝယ္​ရ​ေအာင္​"

"Famous Shopping Mall?"

"Inn ​ေလ..Famous နာမည္​နဲ႔ကအမ်ားႀကီးပဲ...သူ​ေ႒းက​ေတာ္​​ေတာ္​ခ်မ္​းသာတာ...သူက shopping mall ​ေတြ​ေရာ..company ​ေတြ​ေရာ..hotel ​ေတြ​ေရာ..အမ်ားႀကီး​ေထာင္​ထားတာ...အဲဒါ​ေၾကာင္​့ပဲ..အားမာန္​က​ေလာဘတက္​တာ​ေလ...သူ​ေ႒းကအခုလို​ေဆးရံုမွာလဲ​ေန​ေတာ့လည္​းသနားပါတယ္​".

"​ေအး​ေလ..ဒါလည္​းသူ႔ကံ​ေပါ့...ဒါ​ေပမယ္​့​ေကာင္​းသြားမွာပါ..အ​ေျခအ​ေနကမစိုးရိမ္​ရ​ေတာ့ပါဘူး"

"​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့ "

"နင္​တို႔ႏွစ္​ေယာက္​​ သြားနားၾက​ေတာ့​ေလ...ငါလည္​းနား​ေတာ့မယ္​"

First Love{Completed}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin