Episode(8)

1.1K 55 0
                                    

Famous Shopping Mall~~

"အခုမွပဲ...လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ သြားရ​ေတာ့တယ္​။အဖြားကဝိုင္​း​ေျပာ​ေပးလို႔​ေပါ့..မဟုတ္​ရင္​ငါတို႔​ေဒၚ​ေလး​ေၾကာင္​့သြားရမွာ​ေတာင္​မဟုတ္​ဘူး"

"ဟုတ္​တယ္​.. အဖြားကအခ်ိန္​မီ​ေရာက္​လာတာကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကံ​ေကာင္​းသြားတယ္​..အခုခ်ိန္​ဆို..​ေဒၚ​ေလးဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​စိတ္​တို​ေနမလဲမသိဘူး..အဖြားကို​ေျပာ​ေတာ့မွာ​ေသခ်ာတယ္​"

"အဲလိုလည္​းမဟုတ္​ပါဘူး..​ေဒၚ​ေလးကငါတို႔ကိုစိတ္​ပူလို႔​ေျပာတာပါ..စိတ္​ပူလြန္​းလို႔ဒီလိုျဖစ္​သြားတာပါ..​ေဒၚ​ေလးရဲ႕​ေစတနာက္ိုနားလည္​​ေပးလိုက္​ပါ..အခုတ​ေလာလူသတ္​မႈ​ေတြလုယက္​မႈ​ေတြမ်ား​ေနတာဆို​ေတာ့​ေဒၚ​ေလးကစိတ္​ပူလို႔မလႊတ္​တာပါ..နင္​တို႔အဆိုးဘက္​ကမ​ေတြးဘဲအ​ေကာင္​းဘက္​က​ေတြးပါ..​ေဒၚ​ေလးကငါတို႔က္ိုသူ႔ရဲ႕သားသမီး​ေတြလို​ေကြၽး​ေမြးျပဳစု​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ထားတာပဲဟာ..."

"Inn...ဒါလည္​းဟုတ္​တာပဲ"

"မမ​လင္​းလက္​.. ပဲစဥ္​းစားတတ္​ပါတယ္​...မွန္​ပါ​ေပတယ္​။"

"မမ..ငါ​ေရခဲမုန္​႔စားခ်င္​တယ္​..​ေရခဲမုန္​႔သြားစားရ​ေအာင္​...."

တျခားလူ​ေတြ​ေ႐ွ႕မွာဆိုခပ္​တင္​းတင္​း​ေနတဲ့ ​ေဆာင္​းႏွင္​းျဖဴ က​ေမာင္​ႏွမ​ေတြ​ေ႐ွ႕ဆိုက​ေလး​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုျဖစ္​သြားတတ္​တဲ့ညီမ​ေလးတစ္​​ေယာက္​~~

"Inn...နင္​့သ​ေဘာပဲ​ေလ"

​ေရခဲ့မုန္​႔ဝယ္​ၿပီး​ေသာ္​~~

"​ေရခဲမုန္​႔ကအရသာ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေကာင္​းတယ္​.."

"Inn..."

"တျခားဝယ္​စရာ႐ွိတာသြားၾကည္​့ရ​ေအာင္​​ေလ..ဒီမွာပဲၾကာ​ေနလို႔မရဘူး..အိမ္​ျပန္​​ေနာက္​က်ရင္​
​ေဒၚ​ေလးဆူ​ေနမယ္​"

"Inn..."

လင္​းလက္​ျဖဴ က​ေရခဲမုန္​႔​ေလးစားရင္​းလမ္​း​ေလ်ွာက္​လာရာ..

​ေမာင္​ႏွမ​ေတြစကား​ေလးတ​ေျပာ​ေျပာနဲ႔..​ေ႐ွ႕က​ေလ်ွာက္​လာတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​နဲ႔တိုက္​မိ​ေတာ့သည္​။

First Love{Completed}Where stories live. Discover now