Episode(9)

1.1K 53 0
                                    

Next day~~

At hospital ~~

"လင္​းလက္​ "

"​ေျပာ​ေလ..ဘာျဖစ္​လို႔လဲ.. ရတနာ.."

"သန္​ဘက္​ခါ က်ရင္​ ​ေဆးရံုမွာ ပါတီပြဲ႐ွိတယ္​"

"ပါတီ??"

"Inn...party"

"ဘာအတြက္​လဲ"

"Famous ကုမၸဏီ ရဲ႕သူ​ေ႒းကဒီ​ေဆးရံုကိုအမ်ားႀကီး​ေထာက္​ပံ​ေပးထားတာ..အခုလည္​းသူ႔အ​ေျခအ​ေနက​ေတာ္​​ေတာ္​​ေကာင္​းလာၿပီ​ေလ..သူ႔သားကဦး​ေဆာင္​ၿပီး..​ေဆးရံု အတြက္​ပါတီလုပ္​​ေပးတာ..ညစာစားပြဲ​ေပါ့..သူ႔အ​ေဖနဲ႔ဒီ​ေဆးရံုအတြက္​ဂုဏ္​ျပဳပြဲလည္​းဟုတ္​တယ္​..ၿပီး​ေတာ့္​ေဆးရံုက​ေဆးရံုအုပ္​ႀကီးနဲ႔ဆရာဝန္​​ေတြ..nurse​ေတြကိုလည္​း​ေက်းဇူးတင္​တာ​ေၾကာင္​့ပါတီလိုမ်ိဳးညစာစားပြဲ​ေလးလုပ္​​ေပးတာ"

"Aww...​ေကာင္​းပါတယ္​"

"အကုန္​လံုးပါတီကိုတက္​ရမွာ​ေနာ္​...ဒီ​ေဆးရံုက​ေဆးရံုအုပ္​​ေရာ..ဆရာဝန္​​ေတြ​ေရာ..nurse​ေတြ​ေရာ..ပါတီကိုလာရမွာ..မလာတဲ့လူမ႐ွိရဘူး"

"Inn.."

"ကပြဲခန္​းမလည္​းပါ​ေသးတယ္​"

"ကရမွာလား"

"ဒါ​ေပါ့..႐ုပ္​႐ွင္​ထဲကမင္​းသားမင္​းသမီး​ေတြတြဲကသလိုမ်ိဳး..​ေယာက်္​ား​ေလးနဲ႔မိန္​းက​ေလးနဲ႔ တြဲက​ရမွာ.."

"Aw .."

"အဲ​ေန႔က်ရင္​ လင္​းလက္​ လွလွ​ေလးဝတ္​လာခဲ့​ေနာ္​..ဒါမွအားလံုး​ေႂကြသြားမွာ..လင္​းလက္​ က ကတတ္​တယ္​​ေလ..လင္​းလက္​ကအဓ္ိကပဲ​ေနာ္​.."

"ဟင္​..ဘာျဖစ္​လို႔လဲ "

"Dr.ကသူ႔အ​ေဖကိုခြဲစိတ္​​ေပးထားတာ​ေလ..ပါတီကိုသူက်င္​းပ​ေပးတာလူႏွစ္​​ေယာက္​အတြက္​လို႔သတင္​းၾကားတယ္​"

"လူႏွစ္​​ေယာက္​??"

"Inn...တစ္​​ေယာက္​က​ေဆးရံုအုပ္​ႀကီး..​ေနာက္​တစ္​​ေယာက္​က လင္​းလက္​ ပဲ...လင္​းလက္​ ကို​ေတာ္​​ေတာ္​​ေက်းဇူးတင္​​ေနပံုပဲ"

"အင္​...အဲလိုက်​ေတာ့ငါကအ​ေရးႀကီးတဲ့လူျဖစ္​​ေနတာ​ေပါ့"

First Love{Completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora