Episode(16)

916 42 0
                                    

"ဟုတ္ပါတယ္...လင္းလက္..ကိုယ္မွားပါတယ္...အားလံုးကကိုယ့္အမွာပါ..ဒါေပမယ့္..ကိုယ့္ဆႏၵမပါတာကိုေတာ့မင္းကိုသိေစခ်င္တယ္..."

စြမ္းျမတ္တစ္ေယာက္တည္းေရရြတ္ေနရင္း ဒီလိုေနလို႔မျဖစ္ဘူးလို႔ေတြးကာ ပါတီထဲသာျပန္ဝင္လာခဲ့သည္...

O_Q.   O_Q

"မငိုပါနဲ႔ေတာ့..လင္းလက္ရယ္"

"သုတ..."

"အင္း...ေျပာပါ..ငါဘာလုပ္ေပးရမလဲ".

"ကရေအာင္"

"ဟင္..."

"႐ွင္နဲ႔ကြၽန္မသြားကရေအာင္..သူေတာင္တျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ကႏိုင္ေသးတာပဲ...ကြၽန္မကေရာဘာလို႔မကႏိုင္ရမွာလဲ"

"အင္း"

"လာ..သြားမယ္...ျဖစ္သမ်ွ ျပသနာကိုထိပ္တိုက္ရင္ဆိုင္မယ္"

"အင္း.."

"ကူညီေပးပါ...ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "

"Imm...ရပါတယ္"

👌👌👌👌👌

"ကိုကို...ကိုကို..."

စြမ္းျမတ္က လင္းလက္နဲ႔သုတနဲ႔ကိုျမင္ၿပီးေပါက္ကြဲေနတဲ့အခ်ိန္....

"ဘာလဲကြာ...ငါမင္းနဲ႔လည္းကေပးၿပီးၿပီပဲ...မင္းေၾကာင့္ငါဘယ္ေလာက္စိတ္ညစ္ရတယ္ဆိုတာသိလား..အထင္လြဲသြားၿပီကြ..တစ္ဖက္လူကိုလည္းစာနာပါဦး..ကိုယ္လိုခ်င္တာကိုပဲၾကည့္မေနပဲနဲ႔"

"ဝတီေၾကာင့္စိတ္ညစ္ရတယ္...ဝတီေၾကာင့္အထင္လြဲခံရတယ္..ဘာေတြလဲ..ဝတီဘာလုပ္လို႔လဲ..ဘာလုပ္မိလို႔စိတ္ညစ္ရတာလဲ..ဘာကိုအထင္လြဲေနတာလဲ..ဘယ္သူကအထင္လြဲသြားတာလဲ..ဝတီကဘယ္သူ႔ကိုစာနာရမွာလဲ..တစ္ခုမွနားမလည္ေတာ့ဘူး...႐ွင္းျပပါဦး ကိုကို.."

"ေတာ္ပါၿပီကြာ...မင္းဘာမွမသိပါဘူး...ဘာမွလည္းမ႐ွင္းျပေနေတာ့ဘူး...အားလံုးၿပီးသြားၿပီ...အခုငါတစ္ေယာက္တည္းေနခ်င္တယ္"

"ကိုကိုဘာျဖစ္ေနတာလဲ..ဘာလို႔အခုလိုဝတီ့ကိုဆက္ဆံေနရတာလဲ...ဝတီကကိုကို႔ကိုခ်စ္တယ္..ကိုကိုကဘာလို႔ဝတီ့ကိုမခ်စ္ရတာလဲ...ဘာလို႔ဝတီကို ကိုကို႔ရင္ခြင္ထဲနားခိုခြင့္မျပဳရတာလဲ..ဘာလို႔မခ်စ္ႏိုင္တာလဲ..ကိုကိုကတျခားတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္ေနႏွင့္ၿပီးသားမို႔လို႔လား...သူကဘယ္သူလဲ"

First Love{Completed}Where stories live. Discover now