Dnes je sobota,vstala jsem v devět a do desíti jsem ještě ležela v posteli a projížděla sociální sítě jako Facebook,Instagram,Messenger.Byla jsem docela slavná,díky mým choreografiím které jsem dávala na Youtube.
Pak jsem šla do koupelny si vyčistit zuby,učesat se a dala jsem si akorát korektor a řasenku abych zakryla nedostatky.
Šla jsem do šatny se podívat co si vezmu na sebe.Nakonec jsem si pohodlnější kraťasy a triko,vlasy jsem si dala do drdolu.
Potom jsem si chtěla jít udělat snídani ale viděla jsem ségru ve svojem pyžamu se sluníčkama dělat palačinky,tak jsem jí zeptala kde jsou rodiče a ona mi připomněla že museli letět dříve aby to všechno přichystal i,potom jsem ji poděkovala za snídani a pustila se do jídla.
,,Ty palačinky byly výborné."~pochválila jsem ji.
Dojedli jsme pak jsme,každá šli do svého pokoje si balit,protože ještě dneska letíme do Busanu kolem šesté.
Kolem třetí jsme byly dobalené a šli se dívat na televizi ještě než poletíme.Mezi tím jsme si udělali nějaké svačinky na cestu když budeme čekat na letadlo.Bude nám to tu chybět.Po 2 hodinách:
Dorazili jsme na letiště,vzali si kufry a šli jsme dovnitřPo 1 hodině:
Teď jsme v letadle a vzlétáme.Sedím u okna vedle Nat která má v uších sluchátka a pouští si písničky během letu.
Nakonec obě dvě usneme hlavama opřené o sebe.Po "krásném" spánku nás vzbudí hlas oznamující že za 10 minut budeme na místě.Schovali jsme si teda věci a čekali než přistaneme.10 minutes later:
Už jsme přistáli a řeknu vám že ikdyž jsme jenom na letišti,je to tu nádherný.Nikdy jsem tu popravdě nebyla.
Vzali jsme si zavazadla a šli si zavolat taxi který nás dopravil až před náš nový dům.Bydlíme tam s rodiči ale ti jsou většinu času v práci takže tu jsme jakokdyby sami,ani nám to nevadí.Ukázka domu
Taak dneska #314 slov.👑❤
Doufám že se to dá číst a omluvte mě za hrubky.🙈
ČTEŠ
Like Shy Future
FanfictionNechápu to,do teď to nechápu... Jak jsem jen mohla potkat kluka v parku, spíše do něho vrazit a po páletech s ním mít dítě a svatbu?Jsem za to ráda..