Yoongiho výlet do Kusanu

42 3 0
                                    

S:Můžete si jít na chvíli sednout?
Potřebuju něco důležitého

Ni,K:Sem s tím.

S:Já víte no,chci jet na 2 týdny pryč přesněji do Kunsanu.

Všichni jsme byly zaražení,tohle nikdo z nás nečekal a Nat už vůbec ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všichni jsme byly zaražení,tohle nikdo z nás nečekal a Nat už vůbec ne.

Měla najednou oči plné slz a rozeběhla se nahoru do pokoje,zavřela se a nezapomněla s nimi třisknout.

Je mi jí vážně líto,pravda je zase taková,nechodí spolu ale už spolu skoro byli.

Podívala jsem se na Sugu vražedným výrazem a odešla rychlým krokem za Nat nahoru,někdo mě chytl přitom za paži.

Byl to Yoongi a mluvil na mě:

S:Já...h...nech si to celé dopovědět,prosím a Nat taky,není to tak jak to vyznělo,vážně.Věříš mi?

Ni:Ona tě asi opravdu miluje když jí to tak vzalo.

S:To i já ji,necháš mě s ní promluvit,o samotě?

Ni:Dobře,tak já jdu za Kookem dolů a pak nám to vysvětlíš,jo?

Podívala jsem se na něj smutným pohledem,on to zpozoroval a obejmul mě na náznak toho abych taková nebyla.

S:Nebuď smutná,kdyby jste mě nepřerušovaly tak se dozvíte jak to je.

Yoongiho pohled:

Otevřel jsem pomalu dveře a viděl moji milovanou nevinnou pláčicí holku na mé milované posteli.

Byl to pro mě zdrcující pohled ji takhle vidět,vždy byla taková usměvavá a plná energie ale teďkom..

Vlastně jsem si i uvědomil co k ní cítím a proto jsem chtěl odjet ale né sám,chtěl jsem tam jet s ní ale oni mě prostě nenechali domluvit a pak se stalo tohle.

Pomalým krokem jsem k ní došel a sedl si na postel.

Viděl jsem jí do tváře,té tváře kterou jsem miloval od prvního pohledu ale nepřiznal jsem si to,byl jsem zbabělec to přiznat sobě natož jí.

Lehl jsem si k ní čelem abych ji viděl do tváře,pohladil jsem ji jemně po obličeji,stékala jí slza,tak jsem ji prstem utřel.

Přiblížil jsem se k ní a rozhodl se to udělat.

Políbil jsem jí sám od sebe,nebránila se.

Po chvilce jsem se odtáhl ze slovy:,,Miluji tě“,ona se lehce usmála a odpověděla:,,Já tebe taky,promiň“ řekla s dalším vzlykem.

Přitáhl jsem si jí do objetí a utěšoval jí.

Pak jsem začal s vysvětlováním:

S:Takže,chtěl jsem tě požádat aby si tam jela semnou ale nenechaly jste mě mluvit,takže.Pojedeš semnou?

Nat:Ale nemám letenky ani nic.

S:To už je zařízené,stačí aby ses do zítřejšího rána sbalila na 2 týdny.

Nat:Ty si tak dokonalý.Tak to potřebuju domů hned teď a segru sebou.

Rychle jsem běžela za segrou a řekla jí to,byla stejně nadšená jako já,vzala si boty a spěchala semnou domů.




Dneska Natgi Power💕😂
😏#447slov😏

Like Shy FutureKde žijí příběhy. Začni objevovat