A s radostí mě obejmul,vzal moji hlavu do svých dlaní,dlouze se mi podíval do očí a potom...mě políbil,ano Jeon Jungkook mě políbil před svým bratrem a Nat kteří se na nás culili jak sluníčka.
Měl tak sladké rty.A pak se ode mne odtáhl a zeptal se:
K:Tak co,kam půjdeme?
Nat:Já bych šla někam pro pití a pak si sednout,pak domů za mamkou.
Ni:Konečně ti začal pracovat mozek!
Wau gratuluju ségra. 😂
Nat:Moc se nesměj,nevím kdo se tu před chvílí pusinkoval s Kookiem.
Kookie se začervenal a usmál se tím nejsladším úsměvem jaký jen může být.
Byl tak dokonalý.
Dívala jsem se na něho až nepřirozeně moc tak jsem se podívala na Sugu který vypadal docela smutně,počkám do večeře pokud se to nezlepší půjdu si s ním promluvit ale to až po večeři aby nebyl povyk.
Bylo mi ho líto ikdyž nevím co se mu stalo.
Vytrhla jsem se z myšlenek o Sugovém smutku a vydala se do města na nějaké to pití.
Šla jsem ulicema a někdo mě vzal za ruku a propletl si semnou prsty.
Byla to sestra která byla taky nějaká divná.
Kookie se Sugou šli za námi a my se zastavily u V-Ice to je stánek se zmrzlinou atak spíše tam dělají všechno možné.
Já jsem si vzala se ségrou tohle.
Kluci prý nechtěli spíše Kookie odpověděl a Suga mlčel.
Divný,takhle se nechoval.
Pak byl čas už jít domů,došly jsme k domu a Kookie si vzal Sugu stranou tak jsem vešla s Nat v ruce do domu a rovnou za mamkou do kuchyně.
Kluci už taky přišli a Suga byl zase normální,spíše bylo na něm vidět že není ve své kůži ale to nevadí.
Jakmile přišli kluci do kuchyně taky,pozdravili a představili se.
Nakonec se seznámili a usadily jsme se ke stolu,každý jsme dostaly tohle.
Bylo to výborný,během jsme si všichni povídali.
Byla jsem v tuhle chvíli šťastná že si moje mamka sedla s Kookiem a nijak ji nevadí.Po večeři všichni pochválili jídlo a mamka šla nahoru podepisovat nějaké papíry do práce.
Pak se zeptala kluků jaké mají plány na večer a oni odpověděli že žádné,protože nikdo není doma a tak se jich mamka zeptala jestli by mohly přespat u nás že půjde večer někam a nechce nás tu nechávat samotné.
Kluci souhlasili.
Vydaly jsme se nahoru po schodech do našich pokojů,Nat šla k sobě s Kookem a já si vzala Sugu k sobě abych si s ním promluvila.
Zavřela jsem dveře a začala:
Ni:Gi,děje se něco?Celý den si byl smutný a bez nálady.
S:Já....Řeknu ti to takhle,měl jsem v minulosti holku,no spíše se tomu holka ani vztah říkat nedalo a ona mi pořád píše a otravuje ale já mám strach jí říct že miluju tv...ehm někoho jiného,víš?
Přišla jsem k němu a obejmula ho.
Po ani ne 5 sekundách jsem ucítila na rameni mokro,on vážně brečel?
V tom tam přišel Kookie a s úsměvem na tváři nás oba objal.
Cítila jsem se tak v bezpečí a tak klidná.
Pokaždé když se mě Kookie jenom dotkne projede mi tělem vlna vzrušení.
Handsome boy *~*
Pak se Suga uklidnil a zeptal se kde je Nat,tak jsem mu řekla že asi na balkoně.
Suga už chtěl jít ale Kookie ho zastavil a řekl mu:
K:Máš jedinečnou příležitost brácho.
S:Ty taky.
Mrkl na něho a odešel.
Nechápala jsem to.
Jak jako jedinečnou příležitost?Jakou,k čemu a proč?
Mamka přišla nahoru a jenom řekla že už jde tak ať tu je vše v pořádku.
Odsouhlasily jsme jí to,samozřejmě.
Pak jsme tam stály tak jsem navrhla ať si sedneme,pak si ke mě Kookie sedl blíže a já si trochu odsedla.
Proč to dělám vždyť mi nevadí jeho dotyk,naopak.
Přitáhl si mě do objetí.To jsem vážně nečekala,cítila jsem jak mu bije srdce.
K:Bije jenom pro tebe,princezno...
Pro dnešek 665slov✨
*~Zatím Annyeong~*
💕💯💕Kookieho_Cookie Saranghae!😍
ČTEŠ
Like Shy Future
Fiksi PenggemarNechápu to,do teď to nechápu... Jak jsem jen mohla potkat kluka v parku, spíše do něho vrazit a po páletech s ním mít dítě a svatbu?Jsem za to ráda..