Nat byla celá nadšená a obejmula mě,objetí jsem ji oplatila.
Pak jsem se zvedly a šly se převlíct:
Ni:
Nat:
Pak už jsme sešly ty únavné schody,vzala jsem si klíče,mobil,peněženku do kabelky a Nat to stejné.
Zhruba ve 14:25 jsme byly ve městě a rozhodly se jít pro:
Nakonec jsme si s tím sedly na lavičku,dojedly a šly domů protože se Nat musela převlíct a pak ve 4 být u mostu a čekat na Yoongiho.
Takhle šťastnou jsem ji dlouho neviděla,otevřela jsem dveře a slyšela hluk v kuchyni,lekla jsem se že se tu někdo vkradl ale byla to mamka dokonce i s taťkou.
Obě jsme se vrhly tátovi do objetí a mamce taky.
Mamka vařila nějaké jídlo,konečně budeme jako rodina u jednoho stolu.
Doufám že tu Taťka bude dýl.
Na jídlo bylo tohle:
Rychle jsem se najedly.
Bylo to moc dobré ale mám břicho na prasknutí,pomohla jsem mamce umýt nádobí a šla nahoru.
Nat seděla na pohovce v obýváku a očividně na mě čekala.
Samozřejmě co se nestalo,během toho když šla Nat nahoru po schodech zakopla o mojí nohu a stáhla mě sebou,supeer segra mám odřený loket.
Zvedla jsem se a rovnou šla do pokoje Nat ji pomoct vybrat oblečení.
Pochválila jsem jí to:
Já jsem mezitím vymyšlela co budu dělat až tu nebude.
Nudila jsem se a napadlo mě,že bych mohla napsat někomu jestliže se půjde projít nebo tak.
Jako první mě samozřejmě napadl Kookie ale ten neměl čas,tak jsem napsala Jiminovi.
Segra vyšla ve 3 a pomalou chůzí se vydala za Sugou k mostu.
Já jsem se šla trochu upravit,přece jen už mě sice viděl i s hnízdem na hlavě ale to je jedno.
Otevřela jsem dveře od skříně a vzala si tohle:
Kouknula jsem se naposledy do koupleny,do zrcadla a pak jsem si vzala mobil a klíče.
Oznámila rodičům že jdu ven s Jiminem,moc z toho nadšení nebyli ale to mi bylo v celku jedno.
Došla jsem na domluvené místo a čekala než se zjeví Jimin.
🌚Annyeong🌚
❤#350slov❤
ČTEŠ
Like Shy Future
FanfictionNechápu to,do teď to nechápu... Jak jsem jen mohla potkat kluka v parku, spíše do něho vrazit a po páletech s ním mít dítě a svatbu?Jsem za to ráda..