Promnula jsem si oči a viděla před sebou svého vyvoleného.
Uh,už zase jsem taky polonahá a nevím o tom,polovinu věcí které se staly si nepamatuju,myslím že jsme měly asi nějaký ten alkohol protože jiné vysvětlení pro tohle není.
Nevydržela jsem to,usmála se nad jeho roztomilém pravidelném oddychování,pak jsem to už musela si na ně sáhnout jelikož jsem to nesnesla,no kdo by to snesl vidět před sebou abs a nechat je jenom tak.
Všiml si toho,nevydržel to a usmál se.
"Miluju ten jeho smích,ty jeho oči,to jeho tělo,tu jeho vůni,miluju jeho celého."
To jsem řekla trochu více nahlas protože jsem si myslela že spí a neslyší mě,nakonec si mě k sobě opatrně přitáhl a věnoval mi pár polibků na krk.
Nechala jsem se a on mi pomalu sjížděl po břiše až k lemu mých kalhotek.
Pak se přesunul k mému uchu a jemně ho zkousl,zašeptal mi:
K:Já tebe taky a to nejvíce na světě,nikdo není jako ty a nikdy mi tě nikdo nenahradí.O takové krásné přítelkyni se všem může jenom zdát protože si jenom moje.Saranghae Noona
Byla jsem úplně červená až na prdeli,myslela jsem že ho jebnu lopatou po hlavě ale lopata nebyla poblíž,tak jsem si obličej zakryla do peřiny,Kookie mi ji sundal z obličeje se slovy:
"Taky miluju jak se červenáš nad každou maličkostí."
I hned co to dořekl jsem mu dala snad milion pusinek po celém obličeji,vypadal hodně šťastně,myslím si že takhle jsem ho na začátku když jsem ho srazila v parku neviděla.
Sjížděl pomalu až dolů k mojí maličkosti a začal si s ní hrát a dráždit ji.
Tak jsem se rozhodla mu to oplatit.
Pak se to přesunulo na jiný stupeň,udělal se mi na tělo a jednoduše no,vyspaly jsem se hnedka po ránu mojich 21 narozek.
Další nejlepší dárek.
Nevadilo mi to a Kookie si to očividně užíval.
Jelikož jsem nebyla nějak voňavá tak jsem se rychle chtěla sprchnout,pak se ke mě přidal Kookie tak jsme se navzájem umyly.
Pak jsme se osušily a oblékly se,naše další cesta vedla dolů rovnou do kuchyně.
Outfit Ni:
Oba jsme měly po včerejšku hlad,hlavně Kookie jelikož mu kručelo v břiše jak o závod.
Udělala jsem pro všechny tohle:
A těm dvoum jsem to dala do ledničky,jsou oba spáči takže vstanou později jak my.
Počkaly jsme než vstanou a mezitím se najedly a domluvily že na oběd půjdeme do města.
Bylo kolem jedné odpoledne a všichni byli nachystaní do města na oběd.
Outfit Nat:
Vybraly jsme si tohle v jednom podniku:
Oni si mezitím stihli dát fotku:
Pak jsme zaplatily,rychle šly domů a doma začala diskuze..
💖#457slov💖
:3 Annyeong :3
ČTEŠ
Like Shy Future
FanfictionNechápu to,do teď to nechápu... Jak jsem jen mohla potkat kluka v parku, spíše do něho vrazit a po páletech s ním mít dítě a svatbu?Jsem za to ráda..