Seznámení

81 5 3
                                    

K:To nevadí.Jo a ahoj jsem Jeon Jungkook,těší mě.

Ni:Jo jinak,Ahoj já jsem Nicky ale říkej mi Ni.

K:Ty takhle každý den běháš?

Ni::Někdy jo spíše záleží jestli se mi chce nebo ne.

K:Aa..nechtěla bys zítra jít semnou si zaběhat?Řekl nervózně.

Ni:Klidně můžeme.

K:Tak tady máš číslo a napíšeme si ještě ano?

Vzal mi moji ruku a začal psát číslo.Jeho dotek byl tak něžný a hebký..Panebože Ni prober se neznáš ho ani 3 dny a už tady basníš.

Potom jsme se rozloučili a šli každý svojí cestou.Ten druhý kluk se někam vypařil ještě dříve než jsme na sebe promluvili.Divný ale neřeším to.

Nakonec jsem tedy s úsměvem došla domů kolem 7 a tak jsem se rozhodla udělat snídani pro Natt jelikož ona ji dělala minule ještě ve starém bytě.

Rozhodla jsem se udělat toustový chléb a na to namazat nutellu a dát si k tomu kakao.

Takže jsem otevřela ledničku a všechno potřebné tam bylo.Všechno jsem připravila a šla se nahoru osprchovat a obléct se.

Vzala jsem si vínové kraťasy a šedý crop top.
S vlasama jsem si nedělala starosti,sešla jsem schody a vzala tác s jídlem nahoru do pokoje od Natt,popravdě chtěla jsem ji udělat radost.

Něžně jsem s ní třásla a ona prudce vstala a spadla při tom šoku z postele.
Obě dvě jsme chytily záchvat smíchu.

Najedli jsem se a rozhodly se jít někam ven společně bylo teprve 9h když jsme vyráželi.

Vzala jsem si kabelku,do ní dala klíče peněženku a mobil,to stejné udělala segra.Rozhodli jsme se jít do centra na Starbucks.

Já jsem si vzala vanilkovo-jahodový a Nat čokoládovo-karamelový proto jsme si to šli v klidu vypít na nějaké lavičky které byly poblíž.

Nakonec jsem prolomila to ticho a začala mluvit o dnešním ránu.Nat se na mě dívala s otevřenou pusou a řekla:

Natt~Okamžitě mu napiš!Je to jedinečná příležitost,možná budeš mít kluka :3 a já zas budu alone :( nevadí.

Ni~Dobře dobře už jdu psát,jo a včera měl ten kluk sebou nějakého kamaráda,takže možná nebudeš meloun!

Nat:Vážně?Mám nápad,napiš mu jestli má čas a pokud jo tak ať přijde za tebou

Ni~a co ty jako?

Natt~Půjdu home asi nebo se někam projdu.

Ni~Fajn.Docela jsem nervózní.

Opravdu jsem byla přece jen ten jeho úsměv byl dokonalý a já byla úplně vedle.

Po půl hodině:

Už ho vidím Natt!

Měl na sobě černou mikinu a černé kalhoty s dírama a neměl roušku což jsem se divila,no nevadí.

Přišel k nám a vedle něho se po chvíli objevil ten samý kluk kterého jsem viděla s ním předtím.

Pozdravila jsem ho a on se na mě podíval,šel ke mě blíž a nakonec mě objal.Panebože ta vůně?Umírám!
Pustil mě a šel si sednout k nám na lavičku

K: málem bych zapomněl..tohle je můj bratr,představit se můžeš sám kámo.

S:Ahojte,jmenuji se Min yoongi ale říkejte mi Suga a vy jste?

K:Tohle je Nicky ale prý ji máš říkat Ni.
A tady tohle je?Ptal se Kookie.

Natt:Ještě jsme se neviděli takže jmenuju se Naty ale říkejte mi Natt.
K:takže ahoj Nat.

S:Ahoj,těší mě.Udělal to stejné jako Jungkook Ni.Objal ji.

Nakonec si všichni pohromadě povídali a před koncem si ještě vyměnili čísla a slíbili že si večer napíšeme.

Doma:

Přišli jsme domů a nikdo nebyl doma takže jsme šli na náš balkón si sednout,a napsat jim jak jsme slibili.

Nejdříve se rozhodovalo kdo komu napíše,dopadlo to tak že Ni napsala Kookiemu a Nat Sugovi psali si normálně tak jako každý.

Když v tom Jungkook napsal Ni že si dnešek moc užil a těší se na zítřejší běh,nojo vlastně domluvil se a pak mi taky prozradil že Sugovi se Nat líbí ale prý ji to nemám říkat ale ta mrcha mi vzala telefon z ruky a přečetla si to sama.Pak jsem se jí zeptala.

Ni:Takže tobě se taky Suga líbí?

Natt:Ne.

Ni:Lžeš!

Natt:Dobře,líbí se mi a to hodně a tobě se líbí Jungkook?

Ni:Popravdě,kdybych ho znala dýl,byla bych schopná se do něho zamilovat.

Ten jeho úsměv a ty vlasy Omoo tak cutee strašně moc!

Natt:Tady se někdo zamiloval!

Ni:Ne a nevím jak ty ale jsem už unavená,půjdu spát.

Natt:Dobře,dobrou sestřičko a sladký sny o Jungkookovi!

Já ji snad zabiju!
Převlékla jsem se do pyžama,vyčistila si zuby,naposledy se podívala na mobil a byla tam zpráva od Kookieho.

K:Ni,už půjdu spát takže dobrou noc a sladké sny,mám tě moc rád a musím se ti k něčemu přiznat...~Tvůj Kookie

Jsem se nějak rozepsala.
#776slov🔐
Nebojte se už to za chvíli začne.🙈




Like Shy FutureKde žijí příběhy. Začni objevovat