Dream of RM

80 4 4
                                    

Zdál se mi sen,že jsem byla někde na ulici a byla jsem tam sama,jenom já a teďkom mě někdo zatáhl do tmavé uličky,měl kapuci a roušku po chvilce si ji sundal a já se na něho dívala jak na debila protože měl růžové vlasy no konec kecání.

Zeptala jsem se ho jak se jmenuje a on mi akorát řekl:,,Rap Monster Těší mě krásko."

Začal se ke mě přibližovat a v tom přišel Kook a když ho spatřil,neváhal a dal mu pěstí do nosu až RM spadl na zem,Kook do něho pořad bušil,potom se zvedl a zařval na něho:

K:"Ta je moje hovado!Ještě jednou se jí dotkneš,dopadne to špatně."

K:Pojď Noona jdeme,už nikdy tě nepustím někam samotnou..ani s košem

Myslela jsem si že je to snad opravdový ale nebylo byl to jenom sen.

Ráno jsem se vzbudila a viděla vedle sebe Kookieho jak plynule oddychuje.
Ono to jde být roztomilý a sexy zároveň?
U Kookieho asi jo.

Omoo *-*

Spinkal jak miminko,byl tak roztomilý.
Neváhala jsem a vzala si mobil a vyfotila si ho.Koukla jsem se na ní a přemýšlela jestli ji někam dát nebo ne.

Radši ne ještě by mi ho někdo bral.
Fotku jsem si dala na tapetu, to se nedalo odolat.

Pak jsem si došla na záchod,přišla do pokoje a Kookie nikde.Tak jsem se po něm šla kouknout a po schodech jsem zaslechla tóny písně kterou Nat miluje.

Žeby??😏

Tak jsem se šla kouknout a Suga hrál na piano,klavír a Nat byl taky zvědavá atak došla zamnou a uviděla ho jak hraje a přitom se směje na Nat.
Segra si ho nenápadně vyfotila a pak si to dala taky na tapetu,přitom jsme se obě koukly kolik je hodin ale mobily se nezaply,byly vybité.

Poblíž byl mobil od Sugy tak jsem ho popadla a uviděla jeho tapetu.Byla tam Nat v celé svojí kráse,v jeho posteli a jeho triku.Spala jako andílek,Omoo jak já ty dva miluju.

Šla jsem teda hledat Kooka a uviděla ho v kuchyni dělat snídani.
Na snídani byla klasika,ovesná kaše s ovocem.

Zavolala jsem ty dva dolů aby se šli najíst a oni se na sebe pořad culili,zajímalo by mě proč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zavolala jsem ty dva dolů aby se šli najíst a oni se na sebe pořad culili,zajímalo by mě proč.

Po snídani jsem mu pomohla umýt nádobí.Když už jsme to měli hotové tak jsem se šla osprchovat a převlíct,to stejné Nat.

V koupelně je malé okno přes které vidíte před dům a tam stála nějaká holka tak jsem to nechala být a sušila si vlasy ale pak jsem slyšela zavření dveří což znamená že tam někdo šel a ten někdo byl Kook.

Přišel k ní,nevypadal zrovna nadšeně a ona se k němu natáhla a políbila ho,normálně ho políbila..
A nejhorší je že Kook se ani nehl nebo něco byl jako z kamene já jsem se sebrala,oblékla se a šla ihned za Nat se slzama v očích že chci domů.Ptala se mě co se stalo tak jsem ji to řekla a rozbrečela se ještě více.

Řekla jsem ji taky o tom že mi řekl že mě miluje.Dívala se na mě se smutkem v očích.
Do pokoje přišel Suga a hned ke mě přišel,obejmul mě a zeptal se co se děje.Neměla jsem sílu mu odpovídat a Nat to pochopila takže mu to řekla sama.

On se okamžitě vydal za Kookem a začal po něm řvát jak to mohl udělat.On mu nijak neodpověděl,nahrnuly se mu slzy do očí.
Přišel ke mě vzal mě za ruku a dovedl mě do pokoje a všechno mi vysvětlil.

Byla to jeho crazy fanynky co si myslí že spolu jsou ale oni spolu ani nezačali.

Taky mi odpověděl proč se nechal.

Protože ho prý ta fanynka vydírala že ho viděla semnou atak mu řekla že se nechá a ona o nás nic neřekne.Zeptala jsem se proč to nikdo nesmí vědět.

Odpověděl mi že nikdy s žádnou holkou nerandil ani nic neměl a neví jak by to jeho mamka a okolí pobralo.Po těchto větách se mi podíval do očí a řekl:

K:Miluju tě

Ni:Já..nejsem si jistá víš,jestli cítím to stejný přece známe se jenom chvíli a moc toho o sobě nevíme..

Pokračování příště guyzz👌
Annyeonghaseo!💕
#704slov🍀🔐

Like Shy FutureKde žijí příběhy. Začni objevovat