Na Cybertronu zavládla noc.
Tmavě modrou noční oblohu zakrývala černá mračna blížící se bouře, a tím zahalila starou gladiátorskou arénu do tmy.Ticho okolí narušovalo slabé hučení osmi výkonných motorů.
Nad širokou plání, slabě osvětlenou drobnými, energonovými lucernami, prolétávala bitevní loď.
Byla dlouhá, černě zbarvená, s mnoha ostrými výběžky, dvěma páry křídel směřujících dopředu a dlouhou přistávací plochou na vrchu. Její křídla a trup zdobily červené pruhy.
Z trupu lodi trčely dlouhé kanóny.
Nejsilnější a nejlépe vyzbrojená bitevní loď, vládnoucí v Cybertronském vzdušném prostoru - Nemesis.Obávaná loď pod velením samotného Lorda Megatrona.
Loď známá tím, že na ni mají možnost sloužit jen ti nejlepší z nejlepších.
.
.
.
.Na palubě panoval klid.
Po tichých, modře osvětlených chodbách procházela noční směna techniků, zajišťující nepřetržitý provoz lodě.Míjeli strážné Vehicony, fialové, uměle vytvořené a klonované vojáky, hlídající důležité části lodi.
Droni prošli dlouhou chodbou a vešli na můstek.U jednoho z řídících panelů stál vysoký tmavě modrý Decepticon bez tváře, s dlouhými štíhlými servy a dvěma 'chapadly' připojenými k panelu.
Byl to velitel rozvědky a třetí v pořadí velení, Soundwave.
Černou obrazovkou místo tváře sledoval rychle se pohybující text na jedné z obrazovek, a zároveň na druhé nastavoval prostorový most.Dveře na můstek se otevřely a dovnitř vstoupil vůdce Decepticonů Megatron.
Obrovský stříbrný mech s fialovými částmi na nohou a předloktích, ramena mu zdobily ostré výběžky a předloktí silný fialový kanón.
Rozhlédl se po místnosti rudě žhnoucími optikami, zasazenými do obličeje, posetého mnoha jizvami.Za Megatronem šel druhý Decepticon, jeden z důstojníků - BreakDown. Byl menší, než vůdce, a převážně modrý. Byl mohutný, silný, měl širokou hruď a na levém rameni blaster. Žluté optiky zářily z jeho rudého obličeje a sledovaly okolí.
Oba vysoce postavení Coni přistoupili k Soundwaveovi.
Velitel rozvědky se k nim otočil, dlouhým digitem levého serva stiskl tlačítko a vedle nich se otevřel zelenomodrý portál.
BreakDown vešel jako první, za ním pak Lord Megatron.
Most se za nimi okamžitě zavřel, Soundwave pohlédl na skupinku techniků a pak se vrátil do práce.
.
.
.
.
.
.Dron, stojící u bezpečnostního stanoviště, ignorujíc modrý záblesk a ostatní v místnosti, sledoval kamery. Nudně a líně proklikával mezi obrazy. Chodby mu připadaly nudně stejné, a dění na nich zrovna tak. Tu seděli dva vehiconi a povídali si, tam zase stáli dva, mlčky vedle sebe.
Myšlenkami byl už u svého lůžka, dokud nepřepnul na záběry z cvičiště.
I teď, v pozdních cyklech noci, probíhal výcvik nových vojáků.Výcvik byl v plném proudu.
Cvičil se boj beze zbraní, a velel mu sám DreadWing. Jindy by to byl BreakDown, ale ten měl dnes jiné povinnosti.
Mezi nejnadějnější adepty patřila Gizeba, mladá femme nalezená v Technopolis.
Dobrovolně se přidala na stranu Decepticonů, i když tím zavrhla svoji rodinu.
I přesto, že měla modré optiky bota, jiskrou byla čistokrevný con, a líbila se i Megatronovi.DreadWing stál v rohu cvičiště a díval se, jak poráží jednoho kadeta za druhým. Starší a silnější femme a mechové útočili na drobnou Gizebu, ale ona odolávala. Když poslední protivník padl k zemi, otočila se směrem k veliteli.
DreadWing ji pogratuloval ke skvělému výkonu, ale zároveň jí vytkl hrubé chyby, kterých se dopustila.
Pak rozkázal ostatním, pomalu se zvedajícím kadetům, aby odešli do ubikací a přemýšleli o tom, že být to skutečný boj, byli by mrtví.
Po tomto projevu odešel ze cvičiště, následován Gizebou a ostatními.
ČTEŠ
TRANSFORMERS: Temnota z hlubin
FanfictionV hlubokém vesmíru se probouzí pradávné zlo, temnota přinášející chaos, destrukci a smrt. Válka o Cybertron mezi Autoboty a Decepticony se mezitím dostala do bodu, kdy jsou síly obou frakcí vyrovnané. Na Cybertron však náhle doráží Unicron, v tělesn...