Del 5

508 13 3
                                    

Takk Gud for at det bare var en av legene til Isac... "Jeg tviler på at du er familie." Sa han og skulte ned på meg. "Nei, jeg var på vei ut." Sa jeg og så ned i bakken, for og unngå det stygge blikket hans. "Mhm, tenkte meg det." Bitch as! Før jeg gikk ut døra snudde jeg meg mot Isac, han smilte. Jeg smilte for meg selv og gikk ut.

••••

Jeg sitter hjemme (hos bestemor) og venter på at Isac skal komme tilbake. Fredi og Linda er på sykehuset, mens jeg sitter i den store vinduskarmen på kjøkkenet. Jeg er kald på hendene men den varme teen som sildrer gjennom kroppen gjør det litt bedre. Plutselig durer det i mobilen.

- jeg kommer snart hjem, mamma pakker sammen tingene mine nå. <3 skrev Isac.

- Fint! <3 Kommer du på skolen i morgen? Jeg skjenner jo ikke så mange. Og det blir min første dag :))

Sendte jeg tilbake og så ut vinduet, jeg gruer meg litt til i morgen. Det kommer til å bli rart og begynne på ny skole. Mobilen durte igjen.

- Så klart! Gled deg ;)) , skrev han

Det er deilig og tenke at han bryr seg. Akkurat i det jeg la ned mobilen durte den igjen.

- Ta følge? <3

- Så klart! Når og hvor skal vi møtes?<3 svarte jeg

Mobilen durte

- Vi kan møtes utenfor hos deg 08:15?

Skolen begynte 08:30 så det passet jo egentlig perfekt.

- Selfølgelig, ses i morgen! <3 ,skrev jeg

- <3 ,skrev han tilbake.

Lurer på om han har krykker eller noe...

Da jeg hadde drukket opp teen min gikk jeg bort til kjøkkenet, og satte den i oppvask kommen. Dette har vært en laang dag, og morgendagen blir nok lengre. Lurer på om jeg kom i klasse med Isac? Det er jo ikke engang sikkert det heller... Håper det. Men jeg vet at jeg i hvertfall kommer i klasse med Olivia. For mamma greide og få tak i skolen fra sykehuset. Det er jo bra!

Jeg tuslet opp trappa, og gikk in på rommet mitt. Da jeg hadde skiftet til pysj, og pusset tennene la jeg meg ned i senga. Akkurat i det jeg skulle til og lukke øynene så jeg Fredi og Linda kjøre inn til huset deres. Glad Isac er hjemme.

•••••

Sorry for at delen kom litt sent, og at den er kort igjen! Jeg er i Spania, på ferie og nettet på hotellit har kræsja... :( Håper det går bra. <3

S

Forever [Isac Elliot]Where stories live. Discover now