I ship it

417 19 4
                                    

Isac pov:

Jeg skjønner ingenting. Har jeg gjort noe galt? Hva skjer?! Jeg liker jo Sanna, jeg vil ikke såre henne. Olivia og Kim løp etter henne, men hun er rask, veldig rask. De rakk ikke ta henne igjen. Jeg står bare her som et spørsmålstegn, og lurer på hva gikk galt.

"Hva skjedde nå egentlig?" Spør jeg Olivia da de har kommet tilbake. Hun bare skuler bort på meg og ser ned i bakken. Dette som liksom skulle være en fin dag i parken. Jeg må snakke med henne!

Senere den dagen:

Sanna pov:

Ding dong sang det i ringeklokka.

"Jeg åpner" skrek jeg alt jeg maktet så Besta i badekaret oppe, hørte det.

Ding Dong, sang det igjen. "Jada, jada jeg kommer" svarte jeg, det var da fært så utolimodig da!

Jeg åpnet døra, og alt rundt meg fryste til is. Jeg bare stod der og stirret, en stemme i hodet mitt sa at jeg måtte smelle døra igjen, og løpe inn. Men jeg greide ikke, han så så uskyldig ut der han stod. "Hei" sa Isac og smilte ned på meg.

En tåre randt ned kinnet mitt.

"Sanna, hva skjer? Hvorfor løp du? Gjorde jeg noe galt? Var det noe jeg sa? Hv" Leppene mine traff hans. Hva er det som går av meg? Nei, hysj, Sanna! Jeg sverger at jeg så fyrverkeri rundt oss. Dette var ALDRI en del av planen. Jeg flyttet ikke til Besta for å få meg kjendis kjæreste, nei, hysj! Bare nyt det. Til slutt trakk jeg meg unna, han stod der med store øyne, vel dette var jo koselig. Hvorfor gjorde jeg egentlig det? Jeg må begynne og tenke FØR jeg gjør galskapens ting som dette.

"Jeg skjønner fortsatt ikke" sa Isac
"Gi deg" smilte jeg før jeg lokket døra, og gikk opp for a legge meg.

•••••

"PIP PIP PIP" suste det i alarmen min. "Arrgh, GUUUD make it stop!" Veste jeg før jeg trykket på skjermen for å stoppe dette hersens bråket. Dette kommet til å bli den. Kleineste. Dagen. Ever.
Jeg tok fatt i mobilen og gikk ned for å spise frokost. Der satt jeg, aner fred og ingen fare, før jeg skrudde på mobilen.

Twitteren min hadde sprengt! Tusenvis av jenter hadde hvist kommentert på en tweet om meg. Det tok mye skrolling før jeg nådde denne tweeten. "Plase please please, i wanna know what your thinking. Tell me! @Sanna123 ❤️ XXX" (var liksom det hun het på twitter, super kreativt sant ;))

Nå som dette sjokket hadde begynt å synke inn, leste jeg kommentarene. "What are you thinking, Isac?!" "What about me?!" "Who is this bitch?!" Tusenvis av dem var omtrent slik. Men det var også en del positive, som "awwww, Isac's in love!" "What a lucky girl" "i ship it" "i support you no matter what" "how cute"

Selv om det absolutt kunne vært værre, må jeg virkelig ha en liten alvorsprat med Isac om dette.

**********
Håper dere likte denne også. Og takk en million ganger for over 2k views. Fortsett og vote og kommentere ;))
XXX
- S

Forever [Isac Elliot]Where stories live. Discover now