Náhle som otvoril oči. Po tele mi stekal pot a ja som zrýchlene dýchal. Posadil som sa na posteli a rozhliadol sa po izbe.
Všetko bolo na svojom mieste, až na otvorené okno z kadiaľ prúdil nočný vzduch.
Podišiel som teda k nemu a chcel ho zatvoriť, no v tom som si všimol siluetu kráčajúcu po asfaltovej ceste. Oproti nemu stála štíhla mužská postava v čiernom kabáte, ktorý mi bol akosi povedomý.
Kde som ho už videl?
So zatajeným dychom som sledoval celú tu scénu predo mnou.
Obidve postavy rozprávali potichu, takže som nemal šancu počuť ich dialóg, ale muselo to byť celkom vážne, keďže jedna z postáv horlivo gestikulovala. V tom ju mužská postava chytila pod krkom a začala ju škrtiť. Obeť sa snažila brániť a dostať s z rúk muža, no potom sa stalo niečo, čo som ani ja nečakal.Tvár muža sa začala deformovať, až dokým sa z úst nestala veľká tlama plná bielych zubov, ktoré sa hrozivo leskli pod žiarou nočnej lampy.
Obeť pootvorila ústa od strachu a chystala sa kričať o pomoc.
No monštrum, ktoré zvieralo krk obete začalo pohlcovať akýsi belasý vzduch. Duša vychádzala priamo z tela obete a putovala do tlamy toho muža. Keď bolo po všetkom obeť bezmocne padla na zem a tvár muža sa vrátila do normálu.Začal som klipkať očami.
Určite je to len sen.
Štipol som sa do druhej ruky a zajajkol. Ustrašene som si priložil ruku na otvorené ústa a srdce mi od strachu prestalo biť.
Muž sa otočil smerom k môjmu oknu a ja som rozpoznal v tej tme tvár môjho spolusediaceho.
Rýchle som sa zviezol k zemi a pritísol si nohy k hrudi.
Čoho som sa práve teraz stal svedkom?
Splašene som uvažoval nad všetkým možným a so strachom som čakal pod otvoreným oknom.
Čo sa to vlastne stalo?!
Nedokázal som logicky vysvetliť to, čo som práve videl.
Určite je to len veľmi realisticky podaná nočná mora, ktorá sa mi práve teraz sníva.
Ukľudňoval som seba samého, no v tom som začul kroky ako ich pomaly pohlcuje ruch nočnej časti Londýna, HighGates.
〰
O pár hodín neskôr som sa zobudil skrčený pod oknom na zvuk budíka, ktorý rinčal na nočnom stolíku.
Celý unavený som vstal a pozrel sa von oknom. Na asfaltovej ceste nebolo ani smietko, ktoré by naznačilo, že to, čo včera videli moje oči, bola pravda.
V tomto prípade nebolo možné, aby som volal políciu. Vedel som, že oni sú poslední na tejto planéte, čo by uverili môjmu svedectvu. Mame som to povedať nemohol taktiež, pretože by ma rovno poslala smerom na psychiatriu, kde by sa ku mne všetci začali správať, ako ku psychicky narušenej osobe.
Zostávalo mi len, nechať si pravdu sám pre seba a zistiť, čo je môj spolužiak zač.
,,JIMIN!!! To ti mám tie raňajky priniesť do postele?!" Zakričala na mňa moja milá matka z kuchyne.
,,Veď už idem!" Odvetil som jej a začal sa rýchle obliekať do tmavomodrej uniformy.
-
Ten opis akcie bol trochu awkward...
Tak, čo poviete na Jimina? Čo sa dozvie?
YOU ARE READING
HIGH GΔTΣS✅
Fantasy,,Drž sa od nás čo najďalej." Park Jimin je novým študentom školy High Gates, ktorá naoko vyzerá ako len stará schátralá budova. No Jiminovi to dlho netrvá a zisťuje, že za ľadovými stenami školy sa skrývajú temné tajomstvá z minulosti, ktoré v tic...