,,Takže hovoríš, že Meghan bola nadrogovaná?"
,,Inak to neviem vysvetliť, no tiež je do len domnievanie sa." Zamyslene som mu odvetil.
,,Ale kto by to urobil? Meghan si s každým rozumela." Zamýšľal sa Yoongi. Pozrel som sa na neho a smutne skonštatoval.
,,Mám pocit, že Meghan bola len pešiak v celom zhluku týchto udalostí, Yoongi." Odpil som si z vody.
,,Ako to myslíš, Jimin?" Otočil sa na mňa a ja som sa na neho smutne pozrel.
Dobre, Min Yoongi, z teba nikdy nebude Watson...
,,Myslím si, že Meghanina smrť mala ovplyvniť isté udalosti. Viac menej ich dostať do obehu. Lenže ešte neviem aké udalosti. V tom by si mi mohol pomôcť, Yoongi. Skús mi povedať, čo všetko sa stalo po Meghaninej smrti."
Yoongi si zničene povzdychol a začal.
Z Yoongiho rozprávania som sa dozvedel ďalšie novinky, ktoré zapadali do tejto celej záhady a vyplňovali prázdne miesta.
Po pravde? Práve teraz som sa cítil, ako keby som skladal puzzle. V ruke som si premeriaval každý jeden kúsok puzzle a postupne z neho vyskladával obrázok.
No späť k vyšetrovaniu.
Yoongi mi vysvetlil, že práve vtedy s Meghan rozmýšľali o úteku z HighGates. Yoongi mi prezradil, že Meghan na neho v tomto smere tlačila a chcela ho uskutočniť, čo najskôr.
Otázkou teda bolo, pred čím Meghan chcela tak veľmi utiecť? Alebo by som sa mal skôr pýtať, pred kým? Čo keď utekala pred svojim vrahom?
,,Jimin-ssi?" Oslovil ma Yoongi sledujúc útle ručičky hodiniek.
,,Hm?" Prebral ma zo zamyslenia.
,,Už je neskoro, mal by som ťa odprevadiť domov."
,,Čože? Nie, to nebude treba. Zvládnem to sám." Mykal som nesúhlasne hlavou.
,,Ale ja som sa ťa nepýtal." Pozrel sa mi do očí Yoongi a mne nabehli zimomriavky.
,,D-dobre, ak sa ti teda chce." Pokrčil som ramenami na znak, že je mi to jedno. Aj keď. Nie! Rozhodne mi to jedno nebolo.
〰
Obaja sme kráčali potichu vedľa seba. Obaja sme boli zahĺbení do svojich myšlienok.
Aj napriek tomu všetkému, čo mi Yoongi prezradil som stále mal pocit, že mi chyba dôležitý kúsok skladačky.
V hlave mi stále vŕtalo pred kým chcela Meghan utiecť. A prečo to neurobila skôr? Prečo so sebou chcela brať aj Yoongiho?
Bože, Jiminie. Však spolu chodili! Je logické, že chcela utiecť spolu s ním.
Yoongi zastavil v ceste a otočil sa ku mne. Týmto gestom ma vytrhol z myšlienok a ja som na neho prekvapene zažmurkal.
,,Ďakujem ti." Odvetil s vďačným podtónom v hlase.
,,A-a za čo?
,,Za to, že strkáš nos do vecí, od ktorých by si sa mal, radšej, držať ďalej a snažíš sa to všetko vyriešiť." Zdvihol jeden kútik do hora.
No, páni.
V tú chvíľu som mal chuť sa na Yoongiho zamračiť a uraziť sa, no na druhú stranu mi to prišlo ako pekné gesto. Keďže Yoongi nebol ten typ človeka, ktorý posielal vzdušné srdiečka na všetky svetové strany.
,,Hej no. Som ako kolík v zadku." Skonštatoval som sarkasticky nad čím sa Yoongi uškrnul. A ja som mu jeho trochu pokrčený úsmev vrátil.
V tom Yoongi pomaly vystrčil ruku a položil ju na moje líce, zatiaľ čo sa moje srdce zbesilo rozbúchalo.
Bože, bože, pobozká ma?
Začal som panikáriť, no v poslednú chvíľu som v pozadí započul mamin hlas.
,,JIMIN! POĎ DOVNÚTRA. A HNEĎ!"
-
Anyoo~
Chcem sa vám pochváliť s novým príbehom, ktorý pribudol na môj profil pod názvom My new neighbor is JERK. Ak máte radi VKook tak si ho určite pozrite ;)
Mimochodom som veľmi pyšná na tú obálku :D.
YOU ARE READING
HIGH GΔTΣS✅
Fantasy,,Drž sa od nás čo najďalej." Park Jimin je novým študentom školy High Gates, ktorá naoko vyzerá ako len stará schátralá budova. No Jiminovi to dlho netrvá a zisťuje, že za ľadovými stenami školy sa skrývajú temné tajomstvá z minulosti, ktoré v tic...