ժɾմղƘ

1.3K 180 20
                                    

Samota na párty nebola žiadna sláva. A hlavne moje párty ja to zvládalo veľmi negatívne.

Taehyung sa s JungKookom zabával a ostatný študenti HighGates vyzerali podobne, len ja som sedel ešte stále v kuchyni a pomaly sa opíjal.

Myšlienky sa mi plietli a stále obletovali záhady, ktoré ma počas pobytu v Lodíne zastihli.

Záhadou číslo jedna bol Min Yoongi. Nečakane. Nechcel som si to priznať no ten chlapec priťahoval moju pozornosť najviac. Aj napriek tomu, že sa Yoongi snažil predo mnou skrývať tajomstvá, tak mi veľa z nich odhalil. Už len to, že sa nepriamo predo mnou zjavil vo svojej démonickej osobe. A taktiež keď mi prezradil, že ostatný študenti HighGates taktiež nie sú anjelici, ale hotoví démoni, ktorí ma môžu zašliapnuť ako otravného chrobáka. No najviac ma na ňom udivovalo, že sa staral... o mňa. Aj keď som ho nikdy o to nepožiadal. Úpenlivo ma sledoval na chodbách a párkrát aj zastavil nebezpečné klebety, ktoré si študenti vymýšľali, len preto lebo nemali čo robiť.

Ďalšou záhadou bol Kim Taehyung. Zdanlivo priateľský chlapec s okuliarmi na špičke nosa. Isteže, Tae sa ku mne nikdy nezachoval nespravodlivo. A musím podotknúť fakt, že on sa ma ako prvý ujal a postaral sa o to, aby ma študenti HighGates zubami neroztrhali na maličké kúsky. No aj napriek tomu všetkému som mal podozrenie, že väčšina z toho bola len pretvárka. Už len kvôli tomuto podozreniu som mal pocit, že Kim Taehyung predstavuje osobu od, ktorej by som sa mal držať čo najďalej.

No a nakoniec tu bol Hoseok...
Toho som mimochodom stihol spoznať len predvčerom, ale táto skúsenosť mi stačila natoľko, že som už nemal viac potrebu zazrieť jeho maličkosť.

,,Vďaka zlatko." Udýchane sa Hoseok poďakoval menšej dievčine v minišatičkách. Od prekvapenia som sa skoro oblial punčom.

Spomeň čerta.

Pomyslel som si sarkasticky. V tom sa dievča vzdialilo a Hoseok ostal do mnou v kuchyni.

Mohol som si myslieť, že za tými dverami je práve on.

Až teraz mi to prišlo tak veľmi očividné. Panebože, prečo mi to nedošlo?!

Zatiaľ čo si Hoseok upravoval imidž, ktorý sa skladal z kožených čierných nohavíc a bieleho roztrhaného trička, ja som s očami behal po celej miestnosti a cítil sa nesvoj.

,,Ahoj." Usmial sa na mňa a vzal si môj drink z ruky a vypil ho.

To bolo drzé.

Zamračil som sa na neho.

,,Prepáč. Chcel si to piť?" Ukázal na pohár a položil ho na stôl.

,,N-nie." Zakrutil som hlavou a aj zabudol na to, že som bol na neho nahnevaný.

Atraktívnym ľuďom sa takéto veci predsa ľahšie odpúšťajú, že?

,,Tak ako sa ti tu páči?"

,,Strašne sa tu bavím." Usmejem sa na neho ironicky, na čo sa Hoseok zasmeje.

,,Prečo sa nepridáš k ním?" Mykol som ramenami a opýtal sa ho to isté.

,,Trochu oddychujem." Odvetil s úškrnom.

,,Aha, pripravuješ sa na ďalšie kolo." Skonštatoval som, na čo sa Hoseok zase zasmial.

,,Ty si ale kopec srandy, Jiminie." Pozrel som sa mu do očí a znovu si všimol divných iskričiek v jeho očiach.

V tom momente som sa dostal do akéhosi tranzu. Možno to bolo tým punčom alebo Hoseokom z ktorého priam vyžaroval omamný sexappeal.

-
No už sa nám to tu rozbieha :)

HIGH GΔTΣS✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz