,,Ako sa ti zatiaľ na HighGates páči?" Prehovoril Hoseok.
,,Až na to, že polovica z vás sa chová ako keby im patril celý svet..." Pokrčil som ramenami.
,,Vážne? Až taký zlý dojem sme na teba urobili?" Priblížil sa ku mne až tak blízko, že som mohol cítiť jeho vanillovú vôňu, ktorá mi okamžite strelila do hlavy a poslala môj mozog do teplých krajín.
,,Ešte stále sa to dá napraviť." Zašepkal som, neuvedomujúc čoho sa to vlastne dopúšťam. Zatiaľ, čo som Hoseoka pripito sledoval, jeho pery sa k tým mojím nebezpečne približovali.
,,Takú príležitosť si nenechám ujsť." Šepol centimeter od mojich pier a potom ma pobozkal.
Počkať!
Čo to tu vlastne vystrájam? Nehovoril som nedávno, že Hoseok je...
Nebezpečne sexy.
Panebože! Veď nie som ani na chlapcov! Čo to robím?!
Hoseokové pery...boli jednoducho brána do sveta vášne, vzrušenia a neodolateľného pokušenia.
Bol proste hriech sa od neho odtrhnúť!
Jeho jazyk a sladká chuť jeho pier, mi dodávala pocit, že som práve ochutnal zakázané ovocie. No v tú chvíľu bolo pokušenie príliš vysoké a rozum nespolupracoval. Jednoducho som sa nechal unášať bozkom, do kým mi nevytiahol všetok kyslík z pľúc.
,,Tak čo hovoríš?" Zašepkal mi do ucha, zatiaľ čo sa moje napuchnuté pery spamätávali.
,,Ešte nie som na sto percent presvedčený." Odvetil som, na čo sa Hoseok uškrnul.
,,Nebodaj by si chcel viac." V očiach mi zaiskrilo.
,,Jimin!" Ozval sa za hlas s dávkou prekvapenia. Splašene som sa prebral z tranzu, v ktorom som sa doteraz nachádzal a chytil sa na pery.
,,Yoongi?" Šepol som.
,,Ale čo." Otočil sa mi chrbtom Hoseok a venoval Yoongimu nenávisťou pretkaný pohľad.
,,Netušil som, že aj zradcovia sú tu vítaný." Uštipačne odvetil Hoseok, načo sa Yoongi len zamračil.
,,Nerozumiem, prečo musíš stále vyťahovať tento incident." Odvetil Yoongi hrubým hlasom.
,,Veci by boli inak, keby si sa nezachoval ako kokot." Vrátil mu to Hoseok.
O čo tu ide? Nemali sa náhodou hádať o moje srdce?
Akonáhle mi táto myšlienka prebleskla mysľou, mal som chuť si jednu vylepiť.
,,Iste. To ty si sa nemal ako vždy zbytočne predvádzať."
,,Vieš, že to nebola moja chyba." Prižmúril oči Hoseok.
,,Ach isteže. Nikdy to nie je tvoja vina." Odvetil ironicky.
Do piče. To som tu jediný, čo nevie o čom sa rozprávajú?
V tom mi prišlo zle a ja som sa chytil za brucho.
,,Myslím, že budem vracať." Ozval som sa polohlasne, na čo Yoongi ihneď zareagoval.
,,Poď so mnou." Zmiernil hlas Yoongi a pomohol mi vstať.
Fíha. Myslím, že budem chcieť vracať častejšie, ak sa Yoongi bude o mňa takto starať.
Nesúhlasné som zakrútil hlavou a nechal sa viesť pomedzi všetkých opitých študentov HighGates.
Keď sme sa obaja dostali na vzduch a ja som sa konečne ozdobil Taehyungovým susedom krík svojím obsahom žalúdka, Yoongi začal prepaľovať môj chrbát svojim pohľadom.
,,Čo je?" Spýtal som sa ho na rovinu.
,,Len nechápem, ako si mohol byť taký hlúpy a naivný." Nahnevane odvetil Yoongi.
,,Nechoval som sa hlúpo." Oponoval som a znovu sa mi zamotala hlava.
,,Vážne? Bozkávať sa opitý so Sukubusom?"
,,Čože?" Spozornel som.
-
Yoongi sa preriekol... No, bude mať čo vysvetľovať :D.
YOU ARE READING
HIGH GΔTΣS✅
Fantasy,,Drž sa od nás čo najďalej." Park Jimin je novým študentom školy High Gates, ktorá naoko vyzerá ako len stará schátralá budova. No Jiminovi to dlho netrvá a zisťuje, že za ľadovými stenami školy sa skrývajú temné tajomstvá z minulosti, ktoré v tic...