Срещата😁

228 18 5
                                    

  Понеделник сутринта...
НЕ МИ СЕ ХОДЕШЕ НА УЧИЛИЩЕ,
защото ми се спеше. Ши ме чакаше долу с Jungkook. Не знам защо и той трябваше да идва, но нищо той все пак ми е приятел.

  Беше началото на годината и винаги имахме поне 2 нови ученика. Така както и да е...
Ние отидохме на училище, а най-гадното нещо беше, че имахме първи час МАТЕМАТИКА.

                 Ужас!!!

  Имахме някакви геометрий, меометрий. Абе все едно да ти дадът да ядеш хляб със сол.
По едно време леко се отвори вратата, беше по средата на часа. Влезе едно момче. Той изглеждаше невероятно.

  Беше с черна коса, кафеви очи, големи и сочни устни, красиво тяло и оформено дупе, не ме питайте, защо гледам там.
Така де не ми хареса, не беше моя тип.

  Аз харесвах момчета, който са по-високи от мен, а той беше колкото мен, да е със сини очи и да е мил.
Госпожата го погледна и го попита:
- Къде отиваш първо няма ли да кажеш нещо?

  Той си мълчеше и нищо не казваше. Госпожата се изнерви и веднага му написа оцъствие. Едва ли му пукаше особено.

  Като си седна на мястото, което беше зад мен, не спираше да ме гледа. Беше ужасно. Дишаше ми във врата, за да ме издразни.
Аз се обърнах и му викнах:
- Какво правиш подяволите? Ще спреш ли?-казах аз ядосано.
- Да само ако ме целунеш?- каза с мазна усмивка. Явно съм му направила впечатление, но с какво.

  Всички почнаха да викат и да свирят. Тогава аз помолих госпожата да изляза. Естествено тя ми позволи, защото бях любимото и дете в този клас.

   Веднага след като си мръднах стола, Jimin се обади:
-Може ли и аз да изляза?
Госпожата не му обърна внимание и той излезе.

Г.т. Jimin

- Сега къде избяга.
Видях как вратата на женската тоалетна мръдна и веднага почнах да тичам. Когато стигнах до нея аз спрях и влязох. Видях я как пие вода.

  Когато се изправи аз я притиснах към стената и и казах:
- Как може толкова красиво момиче да си няма гадже?

Г.т. Ми (аз)

Кой ти каза,че си нямам (аз си нямах😂)

Г.т Jimin

Моля тя си има гадже.
- Как се казва?
- Как изглежда?
- На колко е?
- Красив ли е колкото мен?
- Има ли толкова големи плочки колкото моите?

Любовта му към менWhere stories live. Discover now