Май няма да ходим днес 🏢

156 14 2
                                    

     - Искаш ли днес да не ходим на училище, а да отидем в мола.
    - Ами ако искаш, да ни напишат неизвинени.- казах аз.

    - Няма да ни напишат. Ще се обадим на лекарите ни и те ще напишат бележка за деня.

    - Добре щoм няма да имаме, съм съгласна.- отговорих аз.

     Той ме хвана за ръката, поведе ме към вратата, а докато вървях аз си протегнах ръката и взех чантата ми.

    Изтичахме до колата му. Седнахме, запали я и тръгнахме по най-бързият начин.   
    - Защо бързаш толкова?- попитах го аз.
    - Защото имаме да правиш много неща.

    - И какви са те.
    - Ако не забравяш ще завършваме.- отговори ми той.
    - Офффф, забравих. Добре, че си взех 2 000 ₩.

   Влязохме в мола, първият магазин, в  който исках да вляза беше New York. Спешно ми трябаха скъсани черни дънки, защото щях да ходя утре на дискотека с Jimin.
   
  Първото нещо, което казахме когато влязохме беше ,,Искам онези черни скъсани дънки"  и го казахме едновременно.

    - Искаш ли да се облечем за партито еднакво.- запитах го аз дружелюбно.
    - Естественно.
  Оказа се, че харесваме един и същ тип дрехи. Влязохме в една съблекалня и почнахме да се преобличане.
 
  Той свали първо блузата си. Аз се ококорих когато видях плочките му. Веднага се обърнах. Jimin ме хвана през кръста, обърна ме и ме притисна към мускушестото си тяло.

  Постояхме така 5 секунди след това аз се одръпнах и му казах:
   - Не тук, и сега. Може би довечера.
   - Добре бебче мое.
  И двамата се облякохме така:

  И двамата се облякохме така:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

   
    Колко бяхме сладкиии. Чак не можах да повярвам. Излязохме от съблекалните, отидохме на касите. Платихме си дрехите и излязохме.

  Тъкмо минавахме покрай един магазин за официални костюми и рокли. Jimin ме блъсна за да влезем да си изберем дрехи за завършването ни. Явно той е къфлата в мъжки род, защото оставаха още 6 месеца докато завършим.
 
  Влязохме и той ми каза да си избера красива и елегантна рокля, но да е синя за да му хареса.
    От много търсене намерих тази, която най-много ми допадна.

Любовта му към менOnde histórias criam vida. Descubra agora