През последните дни от седмицата Ми почти не му говореше. Jimin постоянно й се извиняваше и молеше. Тя не можа да му устои и му прости.
- Jimine, ако ми изневериш още веднъж ще направя така, че да не се различаваш по никакъв начин от другите момчета.
Тоест ще ти откъсна онова нещо и ще ти го натикам отзад!- Ми му намигна, заметна си косата и се махна.
Тя може да е строга, но винаги е била сладка в какъвто и момент да се намира.
Г.т. Ми
Мин Ши ми звънна към 3 часа презноща. Каза ми, да отида веднага в тях, защото има да ми казва много важно нещо.
Нямах никакво време да се оправя, заради това тръгнах по пижама. Звъннах на вратата. Внезапно тя отвори и ме дръпна. Ши плачеше толкова силно, че накрая не можа да си поеме дъх и щеше да припадне.
- Какво се е случило?- попитах аз.
- Трудно ми е да го приема, но ще ти го кажа. Родителите ми загинаха в катастрофа и сега съм сама. КАКВО ДА ПРАВЯ?- отговори ми Ши.Толкова ми беше трудно да го понеса, че накрая се разплаках и я прегърнах. Чуствах същото чувство както преди 7 години. Тогава почина баба ми Рийна. Не ми се говори. Беше ужасен момент за мен и за нея.
- Никога няма да те оставя, ще ти помогна да си намериш момче. Jungkook как е могъл да зареже толкова красиво момиче, че да отиде при друга, която дори не знае какво означава любов, а може само да се целува. - викнах аз.
И двете се прегърнахме силно и се успокоихме взаимно.
- Искаш ли да се донаспиш при мен. - отговори Ши.
- Няма проблем всичко правя за BFF-то ми.7:00 часа сутринта.
Някой звънна на вратата. Ши отиде да отвори. Познайте кой беше, да Jimin. Той не ме видя и почна да я разпитва. Къде съм? Виждала ли ме е?...
Ужасно беше притеснен за мен. Когато извиках, Chim ме чу веднага бутна вратата, видя ме и дойде при мен.
- Защо не ми каза къде отиваш.- попита той, държащ ме за ръка.
- Добре, ако те бях събудила в 3 часа презноща, ти щеле да се изнервиш и да ме напсуваш. Така щеше ли да е по-добре.Той замълча и отговори след 1 минута.
- Поне нямаше да се тревожа за теб.
- Ти сякаш много си се тевожил за мен. - изпуфтях аз.
- Се пак те обичам и ме е грижа за теб.- Jimin
- Да не говорим какво направи, става ли.
DU LIEST GERADE
Любовта му към мен
RomantikТук ще ви разкажа как се запознах с Jimin и какво ми се е случило когато съм с него. ЕСТЕСТВЕНО ще има и смутове?. Това което ще пиша тук естествено че не е истина??? Момичето което ми направи тази корица се казва @nymphomin