Г.т.ChimChim
В 5 часа сутринта аз се събудих, защото навън много гърмеше. Обърнах се и видях как Ми спеше сладко, сладко и беше прегърнала възглавницата си с крак. Ехххх, как исках да съм възглавницата.😂
Исках да и направя една хубава и огромна изненада. Имах ОГРОМНИ чувства към нея, ама ОГРОМНИ.
Когато спря да гърми навън, аз се преоблякох и излязох. Търсех голямо плюшено мече и много рози.
Влязох в един магазин за плюшени играчки. Толкова много търсих и накрая попитах, да ми дадът най-голямото мече, което имат. Трябваше да изчакам малко време докато го вземат.
След 2 минЕдно мече се подаде от вратата. Продавачката го донесе при мен и ми каза определената сума пари. Аз и платих и излязох. Мечето беше по-голямо от мен.
Сега трябваше и да намеря рози. Отидох на пазара намерих сергия и купих около 50 рози.
Г.т. Ми
Събудих се и забелязах, че Chim го няма. Слязох долу и там го нямаше. Звъннах му.
- Ало къде си бебе?- попитах аз.
- Спокойно, излязох да напазарувам, а ти сега спи.- отговори спокойно той.
- Добре.
Качих се отново и заспах.Г.т. Jimin
Отворих вратата в коридора, отидох при Ми, отворих и вратата на стаята и, влязох казах името и, а тя се събуди.
Когато видя мечето и цветята тя се разплака, защото ми каза, че никой никога не е правил такова нещо за нея.
Прегърна ме след това ме целуна страстно и ме завлече към прегръдкъте си. ( тук вече аз бях възглавницата ) 😂
След време станахме, Ми се преоблече и слязохме долу да закусим.
- Сега аз ще направя закуската, ти достатъчно направи за мен, сега е мой ред.- каза Ми.Седнах на дивана и гледах как правеше яйца на очи. Беше обута с къси гащи и заради това и се показваше част от дупето, отгоре беше по бяла тениска.
Тя беше на котлона, да естествено ще и стане топло, дръпна блузата си нагоре и я съблече, беше само по сутиен.
Не спрях да я гледам. Беше много с***и. Седнахме да закусваме.
Тогава и напомнох, че днес не сме на училище, защото имахме празник на училището, но също така бяхме и на дискотека.Седнахме на дивана и гледахме Tokyo Ghoul до 17:00 часа. Ние бяхме на парти от 18:30 имахме достатъчно време да се оправим.
Всеки влезе да се къпе.
Г.т. Ми
Излязох от банята. Погледнах в гардероба и забелязах един тоалет, който не бях обличала от 5 месеца.
Незнайно как ми стана.Гримирах се и слязох долу да чакам Jimin. Не аз го чаках, а той мен.
- Изглеждаш прексрасно. - тези думи излязоха от устата му когато ме видя.
- Благодаря тии.
Той изглеждаше мнооого с***и. Беше си облякъл бяла риза, на която копче отпред беше разкопчал, черни дънки, кецове и носеше гердана, на който пишеше ARMY.Той ми отвори вратата за да изляза. Не беше нужно, защото аз не съм кифла.
Влязохме в колата и тръгнахме.
YOU ARE READING
Любовта му към мен
RomanceТук ще ви разкажа как се запознах с Jimin и какво ми се е случило когато съм с него. ЕСТЕСТВЕНО ще има и смутове?. Това което ще пиша тук естествено че не е истина??? Момичето което ми направи тази корица се казва @nymphomin